citroen c4 picasso wymiary bagażnika

Marcin Lewandowski

Salon Genewa 2014 | Citroen C4 Cactus | Galeria

Salon Genewa 2014 | Citroen C4 Cactus | Galeria

Jest lekki, bardzo oszczędny i ma więcej wspólnego z C3, niż z C4. Do tego stylistyka o której można powiedzieć dużo, ale nie to, że jest konwencjonalna. Zobacz nowego crossovera Citroena

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

Wino śliwkowe produkowane w Japonii jest pyszne. A co, gdyby próbowali je sprzedawać Francuzi jako swoje? Marny pomysł. Nawet gdyby butelka miała piękny kształt, a etykietka przyciągała wzrok niczym magnes, ładniejsze opakowanie nie ma wpływu na zawartość. Citroen pokazuje, że może być inaczej

Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku

Prototyp tego samochodu nosił nazwę Technospace, zapowiadał więc sporą dawkę nowoczesnej techniki i oferowanej przestrzeni. Czy nowy Grand C4 Picasso spełnia daną przez Citroena obietnicę?

Citroen C4 Picasso od 73 900 zł

Citroen C4 Picasso od 73 900 zł

Citroen C4 Picasso od 73 900 złCitroen C4 Picasso dostępny jest w czterech wersjach wyposażeniaCitroen C4 Picasso dostępny jest w 4 wersjach wyposażenia: Attraction (od 73900 zł), Seduction (od 77400 zł), Intensive (od 94900 zł) i Exclusive (od 106900 zł)"Bardziej kompaktowy na zewnątrz i

Citroen DS5 1.6 THP | Test | Jedno ale

Citroen DS5 1.6 THP | Test | Jedno ale

DS Citroena za wyglądem idzie jakość wykończenia nie ustępująca samochodom segmentu premium Citroen Grand C4 Picasso | Test | Hi-tech po francusku Design - to najmocniejsza strona DS5. Smaczki stylistyczne można napotkać n każdym kroku. Od przednich lamp do słupka B biegnie chromowana listwa

Citroen C4 Cactus | Pierwsza jazda | Z innej planety

Citroen C4 Cactus | Pierwsza jazda | Z innej planety

Salon Genewa 2014 | C4 Cactus Adventure To, że Cactus będzie bardzo odważnym posunięciem Citroena było wiadomo już od czasu prezentacji wersji produkcyjnej na salonie samochodowym w Genewie. Jednak targi a miejska ulica to dwa osobne światy. Na widok kilkunastu kolorowych Cactusów

Citroen C4 Cactus 1.2 | Test | iPhone 5C

Citroen C4 Cactus 1.2 | Test | iPhone 5C

szarpie przy ruszaniu, oszczędnościowe braki w wyposażeniu, wysoki próg załadunku bagażnika, brak obrotomierza Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech Shine | Kompendium Nadwozie hatchback, 5d, 5-os. Silnik benz., R3, 1199 cm 3 Moc 82 KM przy 5750 obr./min Moment obr. 118 Nm

Citroen C4 Picasso

Citroen C4 Picasso

uszczknąć stosując m.in. aluminiową pokrywę silnika oraz kompozytową klapę bagażnika.Niższa masa oraz silniki o niewielkim apetycie na paliwo mają sprawić, że francuski minivan będzie jednym z najbardziej oszczędnych modeli w klasie. Citroen obiecuje, że nowe C4 Picasso napędzane 90-konnym dieslem o

Citroen C4 Picasso - test | Pierwsza jazda

Citroen C4 Picasso - test | Pierwsza jazda

atrakcyjnego minivana. A na żywo auto wygląda jeszcze lepiej. Mimo sporych rozmiarów, nowe Picasso optycznie jest zadziwiająco lekkie. Nowy Citroen C4 Picasso od 73 900 zł Bez wątpienia, najbardziej charakterystycznym elementem jest pas przedni. LED-owe paski świateł do jazdy dziennej, umieszczone nad głównymi

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

ciaśniejszy wewnątrz. Wręcz odwrotnie. Citroen C4 Picasso - testWnętrze prezentuje się bardzo przyzwoicie. Przejrzysty design idzie w parze z ergonomią. Na plus trzeba zaliczyć wysoką jakość wykonania. Nic nie puka, nic nie trzeszczy, a spasowanie jest na wysokim poziomie. Nawet podsufitka, wykonywana w wielu

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

Kia Carens - Test | Rodzinny typ

samochód nie jest wcale ciaśniejszy wewnątrz. Wręcz odwrotnie. Citroen C4 Picasso - testWnętrze prezentuje się bardzo przyzwoicie. Przejrzysty design idzie w parze z ergonomią. Na plus trzeba zaliczyć wysoką jakość wykonania. Nic nie puka, nic nie trzeszczy, a spasowanie jest na wysokim poziomie. Nawet

Citroen DS5 - tym razem crossover

Citroen DS5 - tym razem crossover

konceptu była listwa ozdobna biegnąca od przednich reflektorów do słupka B.Chociaż płyta podłogowa pochodzi z przedstawiciela klasy średniej - modelu C5 - to wymiary zewnętrzne DS5 przypominają bardziej kompaktowego minivana C4 Picasso. Długość francuskiego crossovera to 458 cm, a szerokość wynosi 185 cm

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

wymontowania.Im dalej od przedniego słupka, tym Berlingo ujawnia więcej talentów. Przy pięciu siedzeniach na pokładzie jego bagażnik połyka do linii okien 675 l, a przy dwóch - aż 3000 l. Wspomniane C4 Picasso zabierze "zaledwie" 1950 l, ale konkurencyjny Fiat Doblo - już 3200 l. Niestety, w tym

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

ma powtórzyć sukces DS3, DS4 i przyciągnąć do salonów nowych klientów. Nazwa w pierwszej chwili może być myląca. Auto nie powstało bowiem na płycie C5, tylko trochę mniejszej (stosowanej w C4, DS4 i C4 Picasso). Jest co prawda poszerzone i nieco wyciągnięta, ale to ta sama platforma. Nie ma zatem

Citroen C3 1.6 e-HDI - test | Za kierownicą

Citroen C3 1.6 e-HDI - test | Za kierownicą

. spalanie (dane fabr.) 4,3 l/100 km V maks. 180 km/h  Dariusz DoboszZOBACZ TAKŻE: Citroen C3 | Test wideo Citroen C4 Picasso | Za kierownicą Citroen C3 - ogłoszenia

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

naszej głowy, a wraz ze szklanym dachem dopiero na tylnej części pojazdu. Zwiększa to wrażenie przestronności, a jednocześnie bardzo rozświetla wnętrze. Rozwiązanie podobne do tego, które mona znaleźć w Citroenie C4 Picasso. Dla Opla to również nic nowego. Tego typu zachodzące do połowy dachu szyby

Renault Grand Scenic - pierwsza jazda

Renault Grand Scenic - pierwsza jazda

. 1560/520 kg Poj. bagażnika 208/564/1863 l Poj. zbiornika paliwa 60 l Zawieszenie przód kolumny MacPhersona Zawieszenie tył belka skrętna Opony 205/55 R17 Cena od 78 tys. zł * dane producenta Konkurenci 1. Citroen C4 Grand Picasso Cena: od 79 tys. zł (1,6 l 122 KM

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

, ale wszystko starannie spasowano, a tapicerki nie poskąpiono ani na boczkach drzwi, ani w bagażniku, ani nawet we wnętrzu schowków. Czym Touran obrywa od konkurencji? Z pewnością brakiem fantazji i kolorów, z których znani są przede wszystkim Francuzi. Przesiadka do Citroena C4 Picasso czy Renault

Renault Scenic 1.4 tCe - test | Za kierownicą

Renault Scenic 1.4 tCe - test | Za kierownicą

miłego. Tylko czy nie za bardzo odpustowo? Francuzi robią wszystko, byśmy nie czuli się zdegradowani do roli kierowcy małego autobusu. Podobnie jak w Citroenie C4 Picasso, projektanci Scenica inaczej narysowali wersję 5- i 7-osobową. W tej pierwszej tylne lampy w kształcie bumerangu zachodzą na klapę, a

Chevrolet Orlando - test | Pierwsza jazda

Chevrolet Orlando - test | Pierwsza jazda

). Utytułowana konkurencja spod znaku Citroena nie dość, że ma nieco słabsze silniki to na dodatek jest droższa. Za C4 Picasso Grand (czyli wersja 7 osobowa) 1.6 122 KM trzeba zapłacić 78 300 zł, a wersje Diesla (160 KM) startują od 110 700 zł. Chevrolet Orlando Summa Summarum Orlando

Ford C-Max od 63 300 zł

Ford C-Max od 63 300 zł

Fordowskiego języka "kinetic design" z charakterystycznym, trapezoidalnym wlotem powietrza. Przedni pas przypomina ten z nowego Focusa, a tył nadwozia - podobnie jak w Renault Scenic czy Citroenie C4 Picasso - różni się wyglądem zależnie od wersji. 5-osobowy C-Max to kopia większego brata, S-Max-a, a

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

model Pojemność bagażnika    Ładowność Citroen C4 Grand Picasso 208/576/1951 l 714 kg Ford Grand C-Max 56/439/1706 l 483 kg Mazda 5 (7-os.) 112/426/1485 l 635 kg Opel Zafira 140/645/1820 l 570 kg Peugeot 5008 (5-os.) 580/1754 l 498 kg Renault Grand Scenic 208/752

Citroen Berlingo - Zaskakująco osobowy

modelu C4 Picasso. Lewarek zmiany biegów leży blisko dłoni, a zestopniowanie skrzyni jest w porządku. Gdyby nie ten piąty bieg Żeby go wrzucić, trzeba użyć sporej siły i - co gorsza - oderwać plecy od fotela. Na szczęście silnik jest tak elastyczny, że nie trzeba tego robić często. Berlingo Multispace

Citroën C4

Citroën C4 – samochód osobowy klasy kompaktowej zaprezentowany w 2004 roku w Paryżu i produkowany od 2004 roku. Wersja minivan aut nazwana jest Citroën C4 Picasso. Obecnie produkowana jest druga generacja pojazdu. Citroën C4 ICitroën C4 I – pierwsza generacja auta zaprezentowana

Citroën C4 WRC

Citroen C4 WRC – oficjalny samochód rajdowy teamu Citroen Total World Rally Team. Produkowany na bazie kompaktowego Citroëna C4. W Rajdowych Mistrzostwach Świata zadebiutował z początkiem sezonu 2007, na Rajdzie Monte Carlo. Do roku 2008, Citroen wyprodukował dwie wersje tego samochodu

Citroën C3

w Ferrari, dla koncernu Citroën zaprojektował takie modele jak Xsara Picasso, C2, C3 i C4.W 2005 roku gama Citroënów C3 przeszła facelifting, który nieznacznie odbił się na wyglądzie samochodów. Poprawiono także ich osiągi, w przypadku Diesla dostępny jest nowy silnik w wersji PLUS, a w silniku benzynowym

Janusz Kaniewski

projektuje dla Ferrari. Współprojektował samochody Ferrari California, Ferrari 458 Italia, Lancia Delta, Alfa Romeo Mi.To, Alfa Romeo Giulietta, Citroen C4 Picasso, Suzuki Kizashi oraz wnętrze niedostępnego jeszcze na rynku następcy Ferrari 458 Italia. Jest współautorem aktualnego logo koncernu Fiat

Citroën

C2-C3 (1922–1926) Type C C4-C6 (1928–1934) Visa (1978–1988) Xantia (1993–2001) XM (1989–2000) Xsara (1997–2004) Xsara Picasso (od 1999) ZX (1991–1997) Seria C (od 2001) Segment A Zdjęcie Model Okres produkcji C-Zero od 2010 C1 od 2005 C1 II

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.