citroen c4 1.6 hdi spalanie

Marcin Lewandowski

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

Citroen C4 Aircross | Test | Chateau Japonaise, Vin de Pruneaux

Wino śliwkowe produkowane w Japonii jest pyszne. A co, gdyby próbowali je sprzedawać Francuzi jako swoje? Marny pomysł. Nawet gdyby butelka miała piękny kształt, a etykietka przyciągała wzrok niczym magnes, ładniejsze opakowanie nie ma wpływu na zawartość. Citroen pokazuje, że może być inaczej

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Citroen C4 - test | Pierwsza jazda

Nigdy dotąd kompaktowy samochód Citroena nie wypadał tak dobrze na tle konkurencji

Paryż 2010 | Boski kompakt Citroena

Paryż 2010 | Boski kompakt Citroena

Wszystko o samochodach Citroen: PARKING.MOTO.PLZ pozoru wygląda jak zwykły kompaktowy hatchback i chociaż ma z takim wiele wspólnego, to sam stoi już oczko wyżej. Konstrukcję DS4 oparto na modelu C4 kolejnej generacji. Zaraz, zaraz, przecież następcy C-czwórki jeszcze nie ma na rynku. No właśnie

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1999-2008) - opinie Moto.pl

zmiany stylizacyjne, nowe materiały wykończeniowe we wnętrzu), silnik 1.6 HDI (turbodiesel, common - rail, 110 KM); 2005, jesień - silniki 1.6 (110 KM) i 1.6 HDI (90 KM); 2006, jesień - premiera Citroëna C4 Picasso. Dalsza produkcja Xsary Picasso z silnikami 1.6 (110 KM) i 1.6 HDI (90 lub 110 KM

Citroen C3 1.6 e-HDI - test | Za kierownicą

Citroen C3 1.6 e-HDI - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDI | Za kierownicą Mały Citroen, choć w porównaniu z pierwszą generacją urósł i zmienił się diametralnie, wciąż ma w sobie coś kobiecego. To delikatność? A może, tylko kwestia koloru nadwozia? Do redakcji trafił z lakierem "Blue Botticelli". Poczucie piękna nieobce jest

Citroen C-Elysee - test | Pierwsza jazda

Citroen C-Elysee - test | Pierwsza jazda

silnik, wysokoprężny 1.6 HDI (92 KM). Mniejszą moc rekompensuje doładowanie zapewniające spory moment obrotowy (230 Nm) dostępny już od 1750 obr/min. Oprócz niezłej dynamiki zapewni też niskie spalanie. Niestety będzie to najdroższa opcja.Citroen C-Elysee powstał z myślą o gorszych drogach. Ma to

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

Citroen DS5 - test | Pierwsza jazda

elementów projektowania wnętrza. Miejsca jest sporo także na kanapie, choć nisko opadający dach może dać się we znaki wyższym pasażerom. Kufer mieści ponad 468 litrów.Oprócz dwustukonnego silnika benzynowego do napędu Citroena DS5 może służyć Diesel o tej samej mocy lub 1.6 e-HDI 112 KM. Benzynowa wersja

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroen Xsara Picasso (1998-2006) - opinie Moto.pl

Citroena C4 Picasso. Dalsza produkcja Xsary Picasso z silnikami 1.6 (110 KM) i 1.6 HDI (90 lub 110 KM) Dariusz DoboszZOBACZ TAKŻE:Citroen DS3 od 57 800 zł - ZOBACZ TUTAJSamochody: Citroen Xsara Picasso - ogłoszenia

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR - test | Za kierownicą

kosztuje 78,4 tys. zł, ale po doposażeniu w kilka "niezbędnych" dodatków jego cena szybuje do blisko 90 tys. zł. Na szczęście w salonach Citroena jak zwykle czekają atrakcyjne rabaty. Nieco gorzej wyposażone są: VW Caddy 1.6 TDI (105 KM) Comfortline za 87,7 tys. zł oraz bliźniaczy Peugeot Partner

Citroen DS4 - test | Pierwsza jazda

Citroen DS4 - test | Pierwsza jazda

x 181 x 152 cm Rozstaw osi 261 cm Masa/ładowność 1320/560 kg Przysp. 0-100 km/h 8,6 s Śr. spalanie l/100 km 5,1 V maks. km/h 212 Poj. bagażnika 370 l Poj. zbiornika paliwa 60 l Cena nieznana  Szczepan MroczekZOBACZ TAKŻE:Verva Street Racing wraca do Warszawy! Citroen C4

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

Citroen C4 Picasso 1.6 VTi (5-os.) 500-1734 l 742 kg Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTi (7-os.) 208-1951 l 714 kg Ford C-Max 1.6 (5-os.) 460-1620 l 483 kg Mazda5 2.0 (5-os.) 538-1678 l 583 kg Opel Zafira 1.6 (5/7-os.) 645/140-1820 l 570 kg Peugeot 5008 1.6 VTi (5-os.) 679-1754 l 498 kg

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

posiadających certyfikat ISO 14001,- projekt konstrukcyjny zapewniający odzysk materiałów i energii na poziomie 95% po zakończeniu eksploatacji.Modele należące do serii Airdream: C-ZERO, Berlingo First Electric, C3 e-HDI, DS3 e-HDI, C4 e-HDI, C4 Picasso e-HDI, C5 e-HDI.Cena: Airdream nie jest pakietem i nie

Citroen C5 - Bez kompleksów

zażyczyć jeden z siedmiu silników. Do dyspozycji są trzy benzynowe: 1.8 127 KM, 2.0 143 KM i 3.0 215 KM, oraz cztery diesle: 1.6 HDI 110 KM, 2.0 HDI 138 KM, 2.2. HDI 173 KM i najmocniejszy dobrze znany z C6 oraz Peugeota 407 -V6 HDI 208 KM.Zerkając na masę najnowszego Citroëna, bez zastanowienia biorę

Citroen Berlingo - Zaskakująco osobowy

130 litrów. Pod maską Berlingo czeka turbodiesel 1.6 HDI o mocy 110 KM. Muszę nastawić ucha, by usłyszeć dieslowski klekot. Silnik pracuje cicho, kulturalnie, aż nierzeczywiście dobrze jak na dostawczaka. Przyspieszenie pozytywnie zaskakuje, pomimo że na papierze nie rzuca na kolana. Berlingo chętnie

Re: Citroen C4 - wady i zalety

witaj. Moja zona miala citroena C4 przez prawie 5 lat, z tym ze byl to 1.6 hdi 90KM. Generalni silnik byl najjasniejszym punktem tego auta - Brak awarii i super niskie spalanie. Pozatym z plusow to swietne przednie siedzenia - duze i wygodne. A reszt ato juz niestety klops. Auto przez wszystkie

Re: Serio, please

.samar.pl/index.html?__la=pl&__ac=sec,37&con=35393 drugi przykład, Citroen C4 1.6 HDI, też praktycznie w ciagłej promocji za 48.900 www.samar.pl/index.html?__la=pl&__ac=sec,37&con=17317

Re: Golf 5 - jaki silnik 1,4 FSI czy 1,6

wiele leprze albo wiekszy silniczek: golf 1.6 15km cena 66390 zł. golas a za 66800 zł C4 1.6 HDI 110km i spalanie o wiele mniejsze bardziej elastyczny silnik nie ma tylko klimatyzacji automatycznej za to jest manualna . Pozdrawiam i polecam.

1,4 90KM benzyna czy 1,6 Hdi 92 KM diesel?

Samochód: citroen C4 - jestem już zdecydowany, do wyboru 3 silniki- 1,4 90 km benzyna, 1,6 110 km benzyna lub 1,6 90 km HDI. Ze względu na spore spalanie (mimo małej różnicy w cenie między 90 a 110 benzyna) odpada ten drugi - sporo jeżdze po mieście, a w porywach 11-12 l/100 km to jednak za dużo

Re: Astra, Corolla, Leon czy Megane? CO KUPIĆ?

Nocy nad świętami Bożego Narodzenia. Niedawno miałem podobny dylemat - szukałem czegoś w rozsądnej cenie i najlepiej w klasie kompakt. Zdecydowałem się, mimo różnych opinii "znawców" na citroena C4 1.6 hdi 92 km i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Konkluzja - auto musi się ci przede

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

A ja przejechalem nim 33000 km przez 10 mcy . Spalanie srednie 7 trasa/miasto 50/50 trasa to glownie autostrada a tam predkosci 160-190 . Nie oszczedzam go (sluzbowka) I jak narazie zero problemow

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

testując ostatnio DS4 z tym silnikiem o mocy 110 km przyznaje że przy prawie 1350 km masy nie było problemu by w miescie osiągnąc wynik spalania na poziomie 6,5 litra! www.moto-opinie.eu

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

Za 66,5tys.zl kupilem c-4 exklusive, metalic, 1,6/122km benz.. Produkcja IV/2011. Przejechalem ok.6500km. Sr.spalanie ok.6,2l /dane z tankowania-nie z komputera/, przy lekkiej nodze. Prosze sobie zrobic porownywalne konfiguracje astra-fokus-golf mnie wyszlo miedzy 15-25 tys.zl wiecej. Uwazam to za

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

przestańcie pieprzyć. te nowe diesle to żadna oszczędność. podwyższone koszty serwisowania, jakieś DPF-y, płyny wlewane (właśnie francuzy). Więc to spalanie emeryckie to fikcja na podsumowaniu rachunku. Król jest jeden. Stuningowany, i wykoszony z EGR-u i kata, król VAG 1.9TDi VP. Ha !

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

@turbo - tak to jest ten argument. Koreański i niekoniecznie koreański ładny kompakt z benzynką 1.6 to dzisiaj mamy 120-140KM i spalanie w mieście ok. 8,5 litra. A więc 2 litry więcej na 100 km więc 10 PLN. Z tym że różnica w cenie około 15-20 tysięcy PLN. Więc za tą różnicę kupimy przynajmniej

Re: Citroen C4 Picasso | Za kierownicą

Niesamowicie komfortowy samochód. Zawieszenie to bajka w porównaniu do sztywnych konstrukcji konkurencji (może poza Fordem). 1.6 HDi, to rewelacyjna jednostka napędowa - spalanie jest symboliczne 5,3 l za miastem to nic trudnego. Bardzo niska awaryjność. Cytryna ma też świetne pakiety serwisowe i

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

własnie wszystko pięknie tylko jak by porównać z koreańcami to 20 tysięcy drożej za taki sam samochód, a za to można jeździć i jeździć, a o ile poprzednie mi nie lezały to nowe są nie gorsze od c4. Nadmieniam tak jak poprzednicy, że spalanie 8 do 8,5 litra to na zwykłej benzynie 1.6 można dziś mieć na

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

nie wiem czy to jakiś wyczyn diesle są ekonomiczne i tyle. Mam Vectrę C wazy 1,5 tony ma raptem 120 KM i na trasie schodzi do 5,3 l na 100 kilometrów. Testując wlewając pod korek a nie tego co pokazuje komputer :-) Po mieście 7,4 do 8 w zimę. dżon: nie porównuj tylko kosztów spalania (jeśli już to

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

co najlepsze ciągnie ładnie od samego dołu. Oczywiście to nie jest sportowy silnik. Jak komuś mało to znaczy, ze jest głupcem który kupił nie takie auto jak zamierzał. Cudów po dieslu o pojemności 1.6 przecież się nie można! Ta sama konstrukcja siedzi w BMW (mini one), Fordzie, Maździe, Citroenie

Re: Citroen C4 1.6 HDi | Za kierownicą

oszczędzam ale spalanie nigdy nie skoczyło wg kompa powyżej 6,7 l jeżdżę głownie po Poznaniu. W trasie na autostradzie z wiatrem pójdzie nawet 210. przy wietrze od czoła max to jakies 195 pali wtedy cos kolo 12 l. Na baku ( 60 l) spokojnie mozna zrobic 1000 km a jak ktos sie postara to i 1200 - bawiłem się

Re: Citroen C4/nowe C5

mnie > do diesla. Ale wkurza mnie ten klekot. A może przesadzam? Właściwie > dieslem wiele nie jeździłem. A Ty jaki masz silnik? DO odgłosu silnika diesele można się przyzwyczaić a nawet go polubić. jeździłem benzyną przez jakiś czas ale teraz mam diesele francuska jednostka 2.2 hdi czy 1.6tdci

Citroën C4

na wszystkich pięciu siedzeniach oraz sygnał dźwiękowy informujący kierowcę i pasażerów o niezapięciu pasów. Dane techniczneCitroën C4 może być wyposażony w jedną z jednostek benzynowych o pojemności od 1,4 do 2,0 l i mocy od 88 do 180 KM lub jedną z jednostek wysokoprężnych HDi o mocy od 90 do 140 KM. Większość

Citroën C4 Picasso

85,00 mm × 88,00 mm 10,8:1 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min 200 Nm przy 4000 obr/min 11,3 s 195 km/h Silniki wysokoprężne: 1.6 HDi 110 FAP R4 1,6 l (1560 cm?), DOHC, turbo wtrysk common rail 75,00 mm × 88,30 mm 18,0:1 109 KM (80 kW) przy 4000 obr/min 240 Nm przy 1750 obr/min 12,5 s 180 km/h 2012

Citroën C4 WRC

: Evo1 – oficjalny samochód teamu w sezonie 2007, Citroen C4 WRC Evo1. Evo2 – oficjalny samochód teamu w sezonie 2008, Citroen C4 WRC Evo2. Za kierownicą C4 WRC, Sébastien Loeb wywalczył czterokrotnie, w latach 2007, 2008, 2009 i 2010, tytuł Mistrza Świata. Natomiast Citroën WRT za sprawą

Citroën C3

model zajął 3. pozycję (za Renault Megane II i Mazdą 6). Plik:Citroen C3 rear 20080108.jpg|Citroën C3 I tył Plik:Citroen C3 X-TR front.jpg|Citroën C3 I X-TR
Plik:Citroën C3 TU3 engine .JPG|Citroën C3 I - Silnik
SilnikiBenzynowe: 1.1 60 KM 1.4 73 KM 1.4 16V 88 KM 1.6 16V 109

Peugeot Partner

i liczbacylindrów Układ rozrządu/liczba zaworów Przyśpieszenie (s)0-100 km/h Prędkość maksymalnakm/h Spalanie (l/100 km) średnio 1.6 HDI 1560 75 (55)/4000 170/1750 R4 DOHC/16 15,4 150 5,4 1.6 HDI 1560 90 (66)/4000 215/1750 R4 DOHC/16 12,9 160 5,4 1.8 1769 60 (44)/4600 112/2000 R4 OHC/8 25,6 135 7,3 1.9 1905 69

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.