charakterystyka silnika peugeot

sprawdź też:

peugeot

Marcin Lewandowski

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?

Niewielkie crossovery zdobywają coraz większą popularność mimo znikomych często zdolności terenowych. Jak połapać się w pełnej ich ofercie? Oto przewodnik z którym wszystko stanie się jasne

Peugeot 308 GTi

Peugeot przypomniał sobie o klasie małych samochodów sportowych i postanowił ostro odpowiedzieć na Volkswagena Golfa GTI

Co oferuje rynek w segmencie C?

Zamierzasz kupić samochód kompaktowy, czyli z tzw. segmentu C? Gubisz się w ofertach? Podpowiadamy jakie modele dostępne są na naszym rynku i zdradzamy co oferują. Doradzamy także, co wybrać

Hybrydy - nowa broń Peugeota

Hybrydy - nowa broń Peugeota

508 przyrost masy wynosi odpowiednio ok. 150 i 60 kg.Pod względem zużycia paliwa rewelacji nie ma. Prawdziwych oszczędności można spodziewać się w mieście, ale i one nie są znaczące. Wynika to w dużej mierze z charakterystyki zespołu napędowego. Ruszanie odbywa się przy udziale tylko silnika

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

, komputer pokładowy, radio cd/mp3, co niekiedy wymagało dopłaty. Ceny nie uwzględniają ofert promocyjnych ograniczonych czasowo. Marka/model silnik moc wyposażenie cena od cena z wyposaż. Peugeot 208 1.2 VTi 82 KM Active 49 900 zł 49 900 zł Renault Clio 0.9 TCe 90 KM Expression 48 900 zł 51 100 zł

Najciekawsze premiery 2011 r. | Polska

Najciekawsze premiery 2011 r. | Polska

Velostera mieliśmy spore oczekiwania co do tego auta. Powiem szczerze, że moim nie sprostał. Może to kwestia silnika, którego charakterystyka odbiega od ideału, a może mało sportowych wrażeń z jazdy. Jednak trudno odmówić autu oryginalności, która czyni go ciekawym. Każdy z pewnością zechce auto obejrzeć

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

do minimum. Koła mocowano za pomocą trzech śrub, szyby w drzwiach były przesuwane, przednia szyba była płaska, tapicerka szczątkowa, a silniki nieduże - najmniejszy miał pojemność 0,75 l. Na początku w ofercie była też wersja R3, którą można poznać po braku szyby na słupku C i jeszcze mniejszym

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

kombinacje uruchomienia Fiesty wykonał  w mgnieniu oka i auto ożyło. W momencie gdy podjeżdżaliśmy do startu odcinka Fiesta była jakby nieco za spokojna. Dopiero w trybie R5 i z włączonym podtrzymaniem nastąpiła drastyczna zmiana charakterystyki pracy silnika. Jeszcze kliknięcie w przycisk procedury

Tajemnicze skrótowce cz. I

Tajemnicze skrótowce cz. I

- system zmiennej charakterystyki amortyzacji samochodu (m.in. Peugeot) APS (Auto Pilot System) - system nawigacyjny GPS (Mercedes) APS (Acoustic Parking System) - dźwiękowy system parkowania pojazdu APS (Active Pneumatic Suspension) - system aktywnego zawieszenia (Audi) ARP (Active Rollover Protection

Podniosłem się i odzyskałem formę

Podniosłem się i odzyskałem formę

. Okazał się też bardzo wytrzymały. Sam silnik zaprezentował fantastyczną elastyczność i charakterystykę. Oczywiście, samochód wymagał wielu zmian w ustawieniach - trzeba było go przygotować tak, by uwzględnić charakterystykę polskich odcinków specjalnych. Żałuję, że tak późno je dopracowaliśmy. Samochód

Volkswagen Up - test | Pierwsza jazda

Volkswagen Up - test | Pierwsza jazda

najnowsze dziecko do ludzi młodych, kierowców po pięćdziesiątce oraz do rodzin, ale jako drugie lub trzecie auto. Up nie ma więc być małą ciężarówką, a jedynie wygodnym autkiem do zakorkowanego miasta.To co w Upie wypada najsłabiej to silniki. Zarówno pod względem mocy, jak i charakterystyki ich pracy

Peugeot 407

Peugeot 407

prostym - sugeruje, że styliści Peugeota 407 zapatrzyli się na rozwiązania stosowane w Oplu Vectrze.Do wyboru będą cztery jednostki benzynowe oraz dwa turbodiesle. Najmniejsza z nich, o pojemności 1,8 l, rozwija moc 117 KM, a topowa 3.0 V6 ze zmiennymi fazami rozrządu - 211 KM. Silniki benzynowe 2.0, 2.2

Peugeot 307 2.0 HDi 16V

Peugeot 307 2.0 HDi 16V

i wyposażenia. Wiadomo już, że będzie droższy od wersji 110 KM około 4 tys. zł. Oznacza to, że jego nabywcy będą musieli liczyć się z wydatkiem ponad 75 tys. zł. opinia auto+Peugeot w modelu 307 2.0 HDi 16V połączył mocny i oszczędny silnik z bogatym wyposażeniem standardowym

Konfrontacje: Peugeot 206 RC 2.0/Škoda Fabia RS 1.9 TDI

Do konfrontacji wybraliśmy dwa usportowione pojazdy segmentu B: Peugeota 206 RC z dwulitrowym benzynowym silnikiem o mocy 177 KM oraz Škodę Fabię RS napędzaną jednostką 1.9 TDI o mocy 130 KM. W pierwszej chwili można odnieść wrażenie, że porównanie tych samochodów nie ma żadnego sensu. Bo przecież

Raport specjalny: Superdiesle

powietrza, podnosząc tym samym jego gęstość. Pozwala to na zwiększenie mocy silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa. Obecnie praktycznie wszystkie nowoczesne silniki wysokoprężne wykorzystują to rozwiązanie.Filtr cząstek stałychPo raz pierwszy zastosowany w 2000 roku przez Peugeota (w

Po co ten lifting?

Po co ten lifting?

bolączkami danej generacji auta, wychwyconymi przez kierowców i serwis. Na listę wyposażenia trafiają ciekawe gadżety i brakujące wersje - na przykład bazowe lub topowe. Nowe pozycje pojawiają się także w palecie silników i skrzyń biegów. Przy okazji liftingu producenci dostosowują swoje modele do aktualnego

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Toyota Prius - test | Za kierownicą

Priusa wzrosła ledwie o 50 kg - do 1393 kg.Czas płynie nieubłagalnie, ale Japończycy nie próżnują. Nowy Prius kipi dodatkami, które mają przedłużyć żywot silnika spalinowego we współczesnych samochodach, czyniąc go mniej łasym na paliwo. Punkt pierwszy to karoseria. Kształt grilla, kloszy lamp i

Konfrontacje: Fiat Stilo 1.4 16V Active/Honda Civic 1.4 16V LS High/Peugeot 307 1.4 16V XS

kierowniczy Stilo nie jest tak precyzyjny jak u konkurentów, a zawieszenie zestrojono bardziej z myślą o komforcie podróżowania niż agresywnej jeździe podczas pokonywania zakrętów.W tej konkurencji prowadzi Peugeot. Ma świetne podwozie i bardzo przyjemną charakterystykę silnika. Najgorzej wypada Fiat ze swoim

Toyota Auris 1.6 Valvematic - test | Za kierownicą

Toyota Auris 1.6 Valvematic - test | Za kierownicą

Toyotach i wiemy czego dotyczą. Są też takie, że zawieszenia i układy kierownicze nie są najmocniejszym punktem aut tej marki. I nie chodzi w tym przypadku o wytrzymałość, a o ich charakterystykę. W przypadku Aurisa nie znajduje to potwierdzenia. Samochodem jeździ się bardzo przyzwoicie, a pokonywanie

Ocena i dane techniczne

MÓJ WYBÓRWybieram Peugeota. Mimo że w ocenie punktowej "206" przegrywa z Ibizą, to bardziej lubię charakterystykę silnika benzynowego, szczególnie do szybkiej jazdy. Poza tym kocham jego tendencję do nadsterowności, którą wykazuje jako jeden z niewielu pojazdów w tej klasie. Po trzecie

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

Mazda 5 1.6 MZ-CD - test | Pierwsza jazda

dCi (105 KM) w limitowanej wersji Tech Run trzeba zapłacić jedynie 77 600 zł (rabat 9 000 zł).GAZ Ciekawa stylizacja, doskonały dostęp do wnętrza za sprawą przesuwnych drzwi, dobra jakość montażu, przestronna kabina, przyjazna charakterystyka silnika i niewielkie zużycie paliwa, komfortowe

Kompakt kompaktowi nierówny

Kompakt kompaktowi nierówny

. Zainteresowani tematem zapewne zauważyli, że w ofercie znajduje się słabszy silnik za większe pieniądze. Jest to nowsza konstrukcja koncernu PSA, używana w samochodach marki Peugeot, Citroen, Mini, Suzuki, Mazda i Volvo. Natomiast 1.8 TDCI to starsza konstrukcja Forda używana w autach tylko tej marki. Focus 1.6

Twingo RS - test | Za kierownicą

Twingo RS - test | Za kierownicą

w dolnej partii deski rozdzielczej. Silnik to konstrukcja 1.6 Renault wzmocniona do 133 KM uzyskiwanych przy 6750 obr/min. 160 Nm maksymalnego momentu obrotowego uzyskiwane jest przy 4400 obr/min. Te wartości wyraźnie pokazują, że Twingo RS lubi wysokie obroty. W rzeczywistości charakterystyka jest

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

elektronikiDziesięć tysięcy przebiegu daje już pewne rozeznanie w kwestii układu napędowego i zawieszenia. Przyzwoita, wydawałoby się, moc 115 koni nie zawsze radzi sobie z większą o ponad 100 kg od poprzednika masą auta (1255 kg). Wynika to z charakterystyki silnika, który najwięcej wigoru wykazuje dopiero powyżej

Konfrontacje: Ford Mondeo 2.0 Trend X/Nissan Primera 1.8 Acenta/Opel Vectra 1.8 Comfort/Peugeot 407 2.0 SV Executive/Toyota Avensis 2.0 Prestige

, choć w pierwszej chwili przeszkadzała mi zbyt powolna reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu. Z przodu i z tyłu Peugeota zastosowano zawieszenie wielowahaczowe. Efekt? Auto płynnie pokonuje większość nierówności. Modelowi 407 brakuje jednak dynamiki. Jednostka napędowa o 

Mitsubishi Lancer 1.6 Comfort plus

obręcze, ABS, poduszki czołowe, boczne i kurtyny. Taki samochód kosztuje 66 990 zł. Zaś za podstawową odmianę o nazwie Comfort - uboższą o poduszki boczne i kurtynowe - trzeba zapłacić 61 990 zł, czyli porównywalnie do produkowanych w Europie kompaktów Toyota Corolla czy Peugeot 307.Silnik 1.6 nowego

PEUGEOT 206 S16/SEAT IBIZA TDI/TOYOTA YARIS TSPORT

swego czasu olbrzymią popularność, zwłaszcza że oferują najlepszą relację przyjemności z jazdy do ceny. Do testu wybraliśmy Peugeota 206 S16 z silnikiem o pojemności 2 l i mocy 135 KM (99 kW), za 66,5 tys. zł, Toyotę Yaris TSport z mniejszym motorem, o pojemności 1,5 l i mocy 106 KM (78 kW), o nieco

Jaguar XJ6 D Sovereign

rozwiązania. Sześciobiegowy automat może pracować w trybie komfort lub sport. Subtelnie zmienia przełożenia, maskując tym samym charakterystykę diesla. W trybie sportowym silnik kręci się do 4200 obrotów, a przy 200 km/h skrzynia ordynuje redukcję z VI biegu na V, wyciskając z dwóch sprężarek resztki

Opel Astra III 1.6 Twinport Enjoy

silniku. Konkurenci: Peugeot 307, Renault Megane, Volkswagen Golf bądź Toyota Corolla, osiagają wyniki lepsze o 2 s. Niedobór czasu przyspieszenia Astra równoważy dobrą elastycznością. Wprawdzie nadal nie zasługuje na miano sprintera, jednak nie odstaje od innych przedstawicieli segmentu. To zasługa m.in

CITROEN C3 1.4 16V / FIAT PUNTO 1.2 16V / FORD FIESTA 1.3 / OPEL CORSA 1.2 16V / PEUGEOT 206 1.4 16V / ŠKODA FABIA 1.4 16V / TOYOTA YARIS 1.3 16V

słabe plastiki. Reszta aut prezentuje podobny poziom - Punto, Corsa i Peugeot utrzymują się w środku stawki, niczym się nie wyróżniają i nie mają rażących wad.UKŁAD NAPĘDOWY I OSIĄGICitroën i Toyota - po 5Pod maskami porównywanych aut znajdziemy czterocylindrowe silniki o mocy od 75 KM do 86 KM (od

Volvo V50 2.0 D Momentum

przeszkodzą nowemu kombi Volvo pretendować do grupy samochodów rodzinnych? Brawa za konsekwencjęV50 nie wyprze się swojego pochodzenia. Markę auta rozpoznasz m.in. po wypiętrzonej środkowej części pokrywy silnika, muskularnych bokach podkreślających atletyczną sylwetkę i charakterystycznym kształcie tylnych

Czy warto czekać

samochodami klasy Golfa. Czekający na Golfa zastanawiali się, czy zachowa on tradycyjny, łatwo rozpoznawalny styl tego modelu, czy też projektanci pójdą szlakiem wytyczonym przez Hondę Civic, Peugeota 307 czy Fiata Stilo, łącząc zalety samochodu kompaktowego i wielkopojemnego. My już wiemy - Golf V to

Konfrontacje: Ford Fusion 1.4 Trend X100/Mazda 2 1.4 Core+

jest za droga w porównaniu z analogicznie wyposażonym Fordem. Fusion nawet w zestawieniu z najpopularniejszymi konkurentami - Škodą Fabią kombi, Peugeotem 206 SW i Toyotą Yaris Verso - ma atrakcyjną cenę. Komfortowa "dwójka" W obu modelach montowany jest taki sam silnik - i w obu sprawuje

Konfrontacje: Citroen C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS/Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

przy dynamicznej jeździe przednie wewnętrzne koło ma tendencję do odrywania się od jezdni, jednak zachowanie japońskiego auta podczas jazdy po krętych drogach oceniam wyżej niż włoskiego pojazdu. Silnikiem o największej pojemności dysponuje Citroën C2 VTR. Jednostka dobrze znana z Peugeotów 206

Konfrontacje: Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino/ Citroën C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS

. Jednostka dobrze znana z Peugeotów 206 bądź 307 lubi wysokie obroty. Maksymalny moment silnika o mocy 110 KM - 147 Nm przy 4000 obrotów zapewnia bardzo krótkie czasy wyprzedzania przy wysokich prędkościach jazdy. Silnik aż rwie się do biegu. Jednak czynnikiem znacznie ograniczającym osiągi samochodu jest

Wybór z rozsądku

kierowcy oraz dzielone oparcie tylnej kanapy. Wersja ze wspomaganiem kierownicy kosztuje już 33 tys. zł, a z ABS-em i elektrycznie sterowanymi szybami przednimi - 35 tys. zł.Jeżeli zadowala nas wersja 3-drzwiowa, to kolejnym atrakcyjnym cenowo samochodem jest Hyundai Getz z silnikiem

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

kierownicą, a do środka nie docierają nieprzyjemne odgłosy pracy ani silnika, ani zawieszenia. Bagażnik oferuje przyzwoitą jak na kompakt pojemność. Własności jezdne auta są bez zarzutu. Neutralna charakterystyka podwozia oszczędza przykrych niespodzianek. Parametry obu dwulitrowych silników wystarczają

Luxus GS

serpentynami, podziwiamy prowadzenie Lexusa. Przyjemności nie mąci nawet brak na kierownicy (jakże przydatnych w tych okolicznościach) przycisków zmiany biegów (trzeba sięgać do lewarka, który tak jak w Peugeotach redukuje do tyłu, a podwyższa do przodu). Klasyczny napęd, 283 konie, 417 Nm, niezły

Re: Fabia, Nowe Aveo czy inne?

Ale Peugeot moc max tez ma prz obr. o 1000 wiekszych, czyli generalnie charakterystyka silnika powinna byc lepsza. Jest jeszcze kwestia ustawienia przelozen... Trzeba by porownac wykresy.

Re: Nowa Honda Civic od 64 900 zł

@marrcel Pozorna "archaiczność"? Rozjeżdżam sie dieslami juz ponad 20 lat. Wiem jak dbać o silnik, zatem bezawaryjność przychodzi mi bez trudności, czy to jest Peugeot, VW, Mazda czy Honda. Zwracam uwagę na drobiazgi, takie jak elastyczność, spalanie, moment startu turbiny. Rozróżniam

Re: Peugeot 407 1.6 HDI - proszę o pomoc

Xgadzam się co do silnika - nawet jak na turbodiesla ma bardzo "gładką" charakterystykę, do tego spalanie w miare przyzwoite. Co do samego Peugeota - znajomy kiedyś mówił o swoim sąsiedzie, który kupił jakiegoś nowego Peugeota. Psuł sie niemiłosiernie, co znajomy skwitował jednym zdaniem

Ulubione silniki

poprawna konstrukcja,dobrze wypadająca na tle azjatyckich wolnossących "dwulitrówek". Ford 2.0T EcoBoost 203 KM Świetna konstrukcja Forda o bardzo przyjaznej charakterystyce. Mondeo z tym silnikiem to bardzo fajne auto! Honda 2.0 Vtec 240 KM Silnik bajka.Wg. mnie to jeden z najlepszych w

Re: "Jeśli dużo jeździmy, wciąż warto kupować die

charakterystyka pracy tego typu nowoczesnych silników diesla, dużo bardziej mi odpowiada niż silników benzynowych. Druga przyczyna jest taka, że nie przepadam za częstym podjeżdźaniem pod dystrybutor, a od kiedy stałem sie właścicielem samochodu z silnikiem diesla, przy jeździe miejskiej na stacje podjeżdźam co

Re: auto klasy B przedział cenowy 40-45 tys,

charakterystyką zawieszenia) był komfortowy,ale bez przesady,generalnie dość sprężyście zawieszony:) Clio 1 z najsłabszymi silnikami ma bardzo miękkie zawieszenie,które choć nie ma dużych problemów z gubieniem kontaktu z asfaltem czy nerwowym zachowaniem na poprzecznych nierównościach,powoduje duże wychylanie

Re: @mariusz

bagażniku i jeszcze zmieściłoby się tam kilka ich koleżanek. Jeszcze więcej, gdybym je ćwiartował. Charakterystyka silnika. Nie lubię jednostki 1.6 HDi 90 KM. Nie i już. Dla mnie minidiesle wogóle nie powinny istnieć. Silnik w 301 jest słychać. Nie przeszkadza, ale go słychać. Wszystko się wyjaśniło gdy

Re: C4?

Peugeocie 307(tam jest taki sam,nawet charakterystyka ta sama;)-dobry silnik,także bardzo elastyczny,średnio cichy,nie jest szczególnie ekonomiczny na tle innych dwulitrówek,ale nie jest zle,jest jeszcze 1.6 16V 109KM-fajny silnik,dynamika i spalanie na dobrym poziomie,cichy,średnio elastyczny.A z

Ciekawy wątek

,choć osobiście siebie w nim nie widzę raczej.Jak to w większości Fordów jest,cechuje go przyjemne prowadzenie.Wg. mnie tylko silnik 1.7 16V jest wart uwagi.Ma moc,przyjemną charakterystykę i miłe brzmienie.To na serio bardzo mile zaskakujący silnik-to już Forda nie cechuje,wyłączając kilka innych przypadków

Laura,Ty to pewnie niezła sucz jesteś,nie?:)

Ale Peugeot... Zacznę od 607,bo wykobyliłem szklankę mleka na stronę z tektem o 407 w moim ulubionym katalogu i muszę jakiegoś autoszmatławca wyszperać:) Na wstępie zaznaczę,że nie mam i nie miałem żadnego z tych Peugetów (bo po co...?),ale znam je dobrze. 607 to auto na tyle dobre,że jak już

Re: xsara 1.9d ?

1.9d jest najlepszym klekotem koncernu PSA (Peugeot/Citroen) ostatnich 25 lat, jeżeli brać pod uwagę trwałość, bezawaryjność, niskie koszty napraw i zużycie paliwa. Jeżeli nie zapomina się o podstawowych wymianach (olej, płyn chłodzący, rozrząd, świece żarowe jeśli trzeba) i nie tankuje ON

Re: Daihatsu Sirion 1,0 - znacie?

(jakieś małe się znajdą,zwłaszcza wtedy gdy silnik dobiera się tylko pod kątem ceny wyjściowej),bo znana,dziwna charakterystyka wspomagania kierownicy(ale progresja/powrót/przełożenie są nawet ok.) to dla mnie widoczna wada (bywa z tym różnie w zależności od wersji).Dla mnie lider segmentu i nie zanosi się

Re: I znowu Diesel, moment, moc, przyśpieszenie..

napędowa jest 270kG" Skąd się wzięło to 270? we wzorze? Jak to pogodzić, że moc jest też funkcją momentu i prędkości obrotowej? No i może wyjaśnijmy przypadek z życia na podstawie identycznych aut jak np Peugeot 206 z silnikami o tej samej pojemności i mocy 1,6l-110 KM a różniących się wartością

Re: I znowu Diesel, moment, moc, przyśpieszenie..

;przejść" z Nm/s (watów)na kW trzeba jeszcze podzielić przez tysiąc. W wyniku będzie w po zaokrągleniu: N =M /10400 Koni będzie 1.36 raza więcej. >No i może wyjaśnijmy przypadek z życia na podstawie identycznych aut jak np > Peugeot 206 z silnikami o tej samej pojemności i mocy 1,6l-110 KM a

Re: Dziwne konfirguracje małych samochodów

chaladia napisał: > Mamy na rynku sporą ofertę małych samochodów miejskich. Ciekawe tylko, że: > 1. Praktycznie niewiele wśród nich jest diesli, a benzynowe silniki mają > charakterystyki rodem z motocykli wyścigowych. Jesli to maja być samochody > miejskie (Agila, Atos

Dziwne konfirguracje małych samochodów

Mamy na rynku sporą ofertę małych samochodów miejskich. Ciekawe tylko, że: 1. Praktycznie niewiele wśród nich jest diesli, a benzynowe silniki mają charakterystyki rodem z motocykli wyścigowych. Jesli to maja być samochody miejskie (Agila, Atos, Sinquecento, ś.p. Arosa, ś.p. Peugeot 106, ś

Re: Peugeot 306 - warto? Pewnie że tak !!!

Jakoś nie chce mi się wierzyć w te 12,7 sek dla Poloneza 1.4,a już na pewno w 13,6 dla Poloneza 1.6 z około 80 konnym silnikiem!!! Silnik Rovera 1.4 103 KM o typowo wysokoobrotowej charakterystyce pasuje do Poloneza jak przysłowiowy kwiatek do kożucha.Do Poloneza najbardziej pasuje coś w stylu 2

Re: polityka w całej EU jest do bani

filtrami cząstek. Co więcej, hybrid synergy drive jest oparty na silnikach benzynowych albo bez wtrysku bezpośredniego albo z wtryskiem mieszanym, który to układ zasilania powoduje, że w zasadzie w spalinach przez ogromną większość czasu pracy silnika ilość cząstek stałych jest zminimalizowana. Dla mnie to

Re: koncepcja luznych silników alfa romeo

. * w bokserach AR zastosowano rozwiązanie typowe dla silników agresywnych: "mocny" stosunek średnicy tłoka do długości jego skoku, tj. w wersji 1712 cm sześc. 87x72 mm. - po polsku to sie nazywa nadkwadratowa charakterystyka. BTW jaki jest zwiazek stosunku skoku i srednicy do ukladu bokser

Re: Skandynawska Vectra - Do Gb

Saaba - Hirsch - sprzedaje w sieci Saaba w Europie (USA?) 9-5 Aero o mocy 305 koni, oczywiscie na indywidualne zamówienie.Oprócz poprawy charakterystyk silnika Hirsch zajął się zawieszeniem i ubrał mu większe koła (chyba 18ki albo 19) ale napęd pozostał przedni i musze tu przyznać, mimo mojego

Takie czasy i obawiam się, że będzie gorzej...

gorsza wzrasta zużycie paliwa. Bardzo jestem ciekaw, jak się zaprezentuje Hyundai Getz. 3,8 m długości to tyle, co kiedyś miały Peugeot 205, stare Clio, Skoda Favorit, stare Polo - ale silnik 1,6 16v DOHC 105 KM i 140 Nm przy mozliwych do zaakceptowania obrotach (3800). Jak to-to będzie wykończone

Re: polityka w całej EU jest do bani

??? > Ewidentny minus Lexusa to brak kombi. Tutaj widać, jaki procent sprzedaży robi dla Volvo wersja kombi ich auta klasy wyższej, bo Czyli uboga oferta, nie tylko w zakresie silników, skrzyni ale także nadwozi. > Nie wiem, jak dokładnie jest dla A6, ale na mobile.de sedany są w proporcji do

Re: Peugeot 508 | Pierwsza jazda

.3 ( do 110 ) - 8.4l ( do 200 ) Oczywiście jeździłem wyżej wymienionymi i jeździ się naprawdę fajnie. Ewentualnie C5 - ale to zupełnie inna charakterystyka, tu czujesz, że płyniesz łodzią, a nie prowadzisz samochód. Przy tym mocnym silniku średnie z 6000km mam 8.2l

Re: Peugeot 508 2.0 HDI | Za kierownicą

.3 ( do 110 ) - 8.4l ( do 200 ) Oczywiście jeździłem wyżej wymienionymi i jeździ się naprawdę fajnie. Ewentualnie C5 - ale to zupełnie inna charakterystyka, tu czujesz, że płyniesz łodzią, a nie prowadzisz samochód. Przy tym mocnym silniku średnie z 6000km mam 8.2l

Transformacja samodiagnozy - ciekawe informacje

prognozowanie rozwoju techniki i standaryzacji rozwiązań. Rozwój techniki jest ściśle powiązany z rozwojem gospodarczym. Tak jak zmieniały się systemy mikroprocesorowe sterujące pracą silnika, tak również zmieniały się przyrządy diagnostyczne. Dlaczego konstruktorzy przyrządów diagnostycznych nie mieliby

Re: Nowy silnikPeugeota.

(dla porównywalnej mocy maksymalnej), a nie elastyczności silnika . Elastyczność silnika odczytuje się z jego charakterystyki zewnętrznej.

Re: Nowy silnikPeugeota.

wszystkim funkcją przełożeni > a > całkowitego na danym biegu i masy pojazdu (dla porównywalnej mocy maksymalnej), > a nie elastyczności silnika . > Elastyczność silnika odczytuje się z jego charakterystyki zewnętrznej. Chyba oczywiste jest,że chodziło mi o elastycność "efektywną".

Re: Peugeot 207 vs Renault Clio III

Mam silnik 1.4 98 KM. Przejechałem na razie 2200 km, więc jest jeszcze na dotarciu. Na samym początku był jakby przymulony, ale teraz czuć,że się rozkręca. Ze względu na w miarę płaską charakterystykę momentu obrotowego przyspiesza równomiernie. Na razie staram się nie przekraczać 3500 obr

Re: Peugeot 307 1,6HDI Bardzo proszę o opinie, uw

Moj tata dostal wlasnie takiego w wersji sporty i silnikiem 1,6 HDI 109 koni. Wczesniej jezdzil modelem przed liftem z silnikiem 2,0 HDI 90 koni. Zmiany: oczywiscie dynamika duzo lepsza, auto jest duzo cichsze, audio gra zdecydowanie lepiej. Lepsze materialy, lepsze ich spasowanie, lepsze ogolne

Re: Co kupić: Peugeota 206; 1,4HDI czy Clio 1,5dC

marki turbodziure mozna w znacznej mierze ograniczyc technika jazdy (jednak redukowac biegi, nie dusic silnika lub nie hamowac silnikiem przed planowanym wyprzedzaniem) mocne wersje - 90, 100 km maja zaporowe ceny i sa raczej dla fanow diesli (mocna benzyna daje lepsze wrazenia z jazdy za

Charakterystyka zewnętrzna silnika

Charakterystyka zewnętrzna silnika - to wykres przebiegu momentu obrotowego i mocy efektywnej silnika spalinowego przy pełnym otwarciu przepustnicy (w funkcji prędkości obrotowej), który opisują maksymalne możliwości silnika, stanowiąc ograniczenie pola podaży (obwiednia osiągów). Obrazuje

Charakterystyka warstwicowa

Charakterystyka warstwicowa jest najbardziej złożonym sposobem przedstawiania wyników pomiarów i wykonuje się ją w celu syntetycznej oceny silnika oraz określenia jego przydatności do pracy w wyznaczonych warunkach. Zależnie od wymagań charakterystyki warstwicowe mogą przedstawiać dowolny parametr

Charakterystyka prędkościowa

Charakterystyka prędkościowa - to charakterystyka przedstawiająca zależność podstawowych lub pomocniczych parametrów pracy silnika. Charakterystyka prędkościowa przedstawia zależność określonych parametrów charakteryzujących pracę silnika spalinowego przy różnych prędkościach obrotowych

Charakterystyka regulacyjna

Charakterystyka regulacyjna jest wykonywana w celu określania sposobu regulacji silnika poprzez dobór odpowiednich elementów układu zasilania i sterowania. Przykładem wykorzystania tej charakterystyki jest jej analiza zmierzająca do ograniczana zadymienia spalin w silnikach o zapłonie samoczynnym.

Charakterystyka obciążeniowa

Charakterystyka obciążeniowa - skala służąca do oceny silników, które cechuje stała prędkość obrotowa lub jej zmienność w wąskim zakresie.Charakterystyki obciążeniowe sporządza się dla silników pracujących przy stałej prędkości obrotowej. Są to wykreślnie przedstawione zależności w układzie

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.