budowa silnika skoda 1.6

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Omijaj je szerokim łukiem | Nieudane silniki

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Sercem każdego samochodu jest silnik. To od niego zależy jak ekonomiczne, szybkie i przyjemne jest auto. Gdy zawodzi jednostka napędowa, dalsza podróż albo staje się bardzo trudna albo niemożliwa. Oto zestawienie najbardziej awaryjnych silników we współczesnych samochodach

Skoda odkrywa kolejne tajemnice Octavii

Skoda jeszcze nigdy tak bardzo nie celebrowała wprowadzenia nowego modelu do sprzedaży. Informacji o nowej Octavii nadal jest niewiele, a na tę najważniejszą, czyli polską cenę, poczekamy do wiosny 2013 roku

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

CO2, Merkel i wielkie oszustwo

samochodem Skoda Octavia III (najlepiej sprzedający się samochód we wrześniu 2013 w Polsce) z silnikiem 1.4 TSI (140 KM). Zużycie paliwa wynosi 5,5 l/100 km, co przekłada się na emisję CO2 wynoszącą 128 g/km. Założenia na rok 2015 spełnia z lekkim zapasem, a co z późniejszymi?Najoszczędniejszym samochodem

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

obniżenie kosztów budowy i serwisowania rajdówek, przy zachowaniu ich doskonałych osiągów. Fiesta jest pierwszym autem, które otrzymało taką homologację i jest dostępne w sprzedaży dla prywatnych zespołów. W tym roku dołączy do nich m.in. Peugeot 208 T16 i Citroen DS3. Nad R5 pracuje również Skoda z modelem

Słyszałem jak pracuje.

Chodzi przyjemnie miękko,ale są jeszcze lepsze silniki.Polecam nowy 1.6 TDI.Spalanie bankowo będzie niższe.Jeśli chciałeś 1.9 TDI ze względu na utartą opinię,że jest prosty jak budowa cepa,to informuję- nie ma prostych silników.Ci,co tak mówią,to maski nie otwierają,bo lęki mają.Nawet silnik

na etanolu sie nie znam,jezdze Dieslem i wiem,ze

,stare wolniej bo sa proste w budowie.nastepne auto to bedzie prosta Skoda Octavia 1,6 102 KM benzynowa,ktora zrobie na LPG.Proste auto,tanie czesci,prosty silnik,proste paliwo,do ktorego nikt nic nie doleje.Wiem,ze sa rozne jakosci LPG,jezdzilem Megane z LPG przez 5 lat.LPG nalezy po prostu kupowac na Shell lub

Bardzo dobre pytanie!

Tylko nie wiem, co odpowiedzieć ... qwerty88 napisał: > dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. > Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie > ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym) samochodzie

Re: VW JETTA

,co nie wrózy taniej eksploatacji.wykonczenie o wiele gorsze niz to w borze ,co moze troche odstraszac z uwagi na to do czego przyzwyczaił nas VW w poprzednim modelu. jedynie co mozna dobrego napisac to własnie o silniku . 1.6 102 KM (nie FSI) montowany w tym pojezdzie to stara i prosta w budowie

Zpytaj ojca, matki, babki, sasadki

lekkiemodele z silnikami 4-cylindrowymi niezbyt dużej pojemności. W połowie lat 20. pojawił się na nich znaczek firmowy Skody , a pod koniec tej samej dekady zaprezentowano pierwsze modele małolitrażowe o symbolach 422 Tudor i 430 napędzane silnikami o pojemności 1,2 i 1,6 l. Wkrótce przystąpiono do

Re: VW Poznań i jego pieniążki

. Koncern Volkswagena rozpoczął budowę nowych hal produkcyjnych w Poznaniu. Inwestycja, której koszt oszacowano na 441 mln EUR (ponad 1,6 mld zł), ma być zakończona w 2005 r. Według Witolda Małachowskiego, wiceprezesa VW Poznań, jednej z dwóch spółek zależnych koncernu w Polsce (drugą jest Volkswagen

Re: Skoda 200 tys km

Duzo zalezy od silnika tak jego stanu jak i typu Dla silnika 1.6 czy 1.9d (VW) taki przebieg nie ma wiekszego wplywu, mniej trwale sa silniki 1.3 Oprocz korozji Felicja to stosunkowo trwale auto - czesci tanie ,budowa prosta wiec i eksploatacja nie powinna byc klopotliwa. Duzo zalezy

Budowa kątowa

Budowa kątowa (kompleksy typu "bent") – jest spowodowana występowaniem wolnych par elektronowych w głównym atomie (np. H2O, gdzie tlen jest głównym atomem, a tylko 2 elektrony, z 6 elektronów walencyjnych, tworzą wiązania z wodorem). Ponieważ siła z jaką odpychają się pary elektronowe

Blok silnika

Blok silnika – główny element konstrukcyjny tłokowego silnika spalinowego. BudowaBlok silnika jest podstawą dla tulei cylindra, które mogą być wytoczone w korpusie bloku, lub wstawiane w postaci oddzielnego elementu. Te pierwsze są łatwiejsze do wykonania, lecz wymagają lepszego materiału

Budowa serca człowieka

Serce (łac. cor, cordis) – centralny narząd układu krwionośnego położony w klatce piersiowej, w śródpiersiu środkowym, wewnątrz worka osierdziowego. Budowa ogólnaSerce człowieka jest narządem czterojamowym, składa się z 2 przedsionków i 2 komór.Przedsionek prawy (łac. atrium dextrum

Rozrusznik silnika spalinowego

samodzielną pracę. Prędkość rozruchowa silnika wynosi 40-100 obr/min w przypadku czterosuwowych silników z zapłonem iskrowym, a 100-200 obr/min w silnikach z zapłonem samoczynnym. Budowa i zasada działania rozrusznika elektrycznegoRozrusznik to szeregowy lub szeregowo-bocznikowy silnik elektryczny, wyposażony

Układ zasilający silnika spalinowego

Układ zasilający silnika spalinowego - część silnika spalinowego, której zadaniem jest doprowadzenie do komory spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. W silnikach o samoczynnym zapłonie powietrze, wcześniej przefiltrowane przez filtr powietrza, jest zasysane przez tłok w czasie suwu ssania

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.