budowa silnika peugeota 407

msob

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Francuzi przypomnieli sobie, że prawdziwe coupé nie ma składanego dachu, a by je stworzyć, nie wystarczy pozbawić sedana tylnych drzwi. Ale czy RCZ to coś więcej niż 308-ka w atrakcyjnym opakowaniu?

Citroen C5 - Bez kompleksów

Człowiek jak wino - dojrzewa z wiekiem. Francuzi wyciągnęli z tego wnioski i po ośmiu latach od debiutu C5 stworzyli nowy, dojrzały i pełen charakteru samochód. A gdyby tak jeszcze trochę poleżakowało?

Raport specjalny: Superdiesle

Czy możliwe jest przejechanie autem 10 km za tylko 1 zł? Tak, pod warunkiem że pod jego maską pracuje mały diesel. Nowoczesne silniki na ropę mają szansę wyprzeć paliwożerne benzyniaki.

Budowa parowozu

i przy hamowaniu. 8 Drąg przepustnicy ? kontroluje poziom rozwarcia zaworu przepustnicy, kontrolując ilość pary przesyłanej do cylindrów. 9 Zbieralnik pary ? pojemnik zlokalizowany na szczycie kotła zbierający parę nasyconą. Jego funkcją jest uniemożliwienie zalania wodą silnika parowego, zwłaszcza podczas jazdy

Blok silnika

Blok silnika – główny element konstrukcyjny tłokowego silnika spalinowego. BudowaBlok silnika jest podstawą dla tulei cylindra, które mogą być wytoczone w korpusie bloku, lub wstawiane w postaci oddzielnego elementu. Te pierwsze są łatwiejsze do wykonania, lecz wymagają lepszego materiału

Bristol 407

Bristol 407 – sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Bristol Cars w latach 1961–1963. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Następca modelu 406. Do napędu samochodu użyto silnika V8 o pojemności 5,1 litra. Moc przenoszona była na koła tylne poprzez 3-biegową automatyczną

Rozrusznik silnika spalinowego

samodzielną pracę. Prędkość rozruchowa silnika wynosi 40-100 obr/min w przypadku czterosuwowych silników z zapłonem iskrowym, a 100-200 obr/min w silnikach z zapłonem samoczynnym. Budowa i zasada działania rozrusznika elektrycznegoRozrusznik to szeregowy lub szeregowo-bocznikowy silnik elektryczny, wyposażony

Układ zasilający silnika spalinowego

Układ zasilający silnika spalinowego - część silnika spalinowego, której zadaniem jest doprowadzenie do komory spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. W silnikach o samoczynnym zapłonie powietrze, wcześniej przefiltrowane przez filtr powietrza, jest zasysane przez tłok w czasie suwu ssania

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.