budowa silnika benzynowego golf v

Dariusz Dobosz

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda | Nic na siłę

Mazda nie chce być postrzegana jako marka dla masowego odbiorcy. Nowa "trójka" wpisuje się w tę politykę doskonale. To auto albo pokochasz, albo uznasz, że to zupełnie nie twoja bajka. Oto nasze wrażenia z pierwszej jazdy tym modelem

TOP 10 | Samochody za 1500 zł

Cztery kółka za niewiele ponad najniższą krajową? Proszę bardzo. Tym razem w naszym cyklu prezentujemy samochody w cenie roweru, a wśród nich nie tylko Daewoo Tico czy Polonez, ale również duży sedan i rasowe coupe sprzed lat. Warto jednak pamiętać, że opłaty i koszty serwisu mogą szybko podwoić cenę ich zakupu

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

Ford Fiesta R5 | Test | Jak na Monte Carlo

hatchback, 3d Silnik R4, benzynowy, turbo, 1597 ccm Moc ok. 270 KM Moment obr. ok. 300 Nm Skrzynia biegów manualna, sekwencyjna, 5-biegowa Napęd na cztery koła 0-100 km/h ok. 3 s. V maks ok. 200 km/h Cena ok. 800 000 zł  Maciek Steinhof to jeden z najbardziej utalentowanych młodych

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

TOP 15 | Motoryzacyjne dinozaury

-litrowy bagażnik, oszczędne silniki, zwinne zawieszenie i nieskomplikowana budowa - oto recepta na udanego mieszczucha. Na tyle udanego, że nagrodzonego europejskim tytułem Samochodu Roku 2004.Co pod maską? Benzynowe motory o pojemności 1,1 (54 KM), 1,2 (60 i 69 KM) oraz 1,4 litra (100 KM) oraz 1,3

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

silnikiem V8. Chociaż (za) bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI.Do tego V8 otrzymało napęd

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

. Bogata oferta silników, wersje sedan, coupe, kombi i quattro - do wyboru, do koloru. 10 tysięcy złotych wystarczy na egzemplarz z ostatnich lat produkcji (B4). Pod maskę trafiały silniki benzynowe o pojemności od 1,6 do 2,8 litra (wolnossące o mocy 71-174 koni oraz 2,2-litrowe turbo, rozwijające 220-315

Czy warto czekać

Czy warto czekać

dieslem) ręczna skrzynia 6-biegowa, a opcjonalnie - przekładnie automatyczna oraz 6-stopniowa preselekcyjna. W przyszłości VW planuje wprowadzenie czterech innych jednostek - w tym 1.4 FSI, 2.0 FSI i bardzo oszczędnej 1.9 SDI. Oficjalnie nie wiadomo, jaki silnik przewidziano do sportowej odmiany Golfa V

Historia kołem się toczy - Audi

Historia kołem się toczy - Audi

-drzwiowe coupe z benzynowymi silnikami o pojemnościach od 1,6 do 1,9 litra i mocy od 100 do 112 koni. W ciągu ośmiu lat auto trafiło do ponad 800 tys. nabywców. Audi 100 (C1)Równocześnie Volkswagen wykupował udziały w firmie NSU. Historia tego producenta sięga 1873 roku. Zaczęło się od maszyn do szycia i

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek

Ford Focus ST

. [Konkurenci] . Opel Astra OPC VW Golf GTI Toyota Corolla T-Sport Kompressor Alfa Romeo GTA Silnik benzynowy R4, 16 zaw., turbo benzynowy R4

Rozrusznik silnika spalinowego

samodzielną pracę. Prędkość rozruchowa silnika wynosi 40-100 obr/min w przypadku czterosuwowych silników z zapłonem iskrowym, a 100-200 obr/min w silnikach z zapłonem samoczynnym. Budowa i zasada działania rozrusznika elektrycznegoRozrusznik to szeregowy lub szeregowo-bocznikowy silnik elektryczny, wyposażony

Volkswagen Golf III

zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.Dane techniczne: pojemność silnika: 1999cm? liczba zaworów: 16 Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr. Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr Prędkość maksymalna: >250km/h Przyspieszenie 0-100: 4,2s Masa własna

G60

Sprężarka spiralna G60 to doładowana sprężarką typu G wersja silnika benzynowego o pojemności 1,8dm3 (1781 cm3). Sprężarka napędzana była paskiem wieloklinowym od wału korbowego. Konstrukcja sprężarkiSilnik G60 wyposażony był w sprężarkę spiralną. Jej nazwa odnosi się do kształtu przekroju

Suction Diesel Injection

w porównaniu do silników turbodoładowanych o podobnej pojemności skokowej. Na przykład, silnik 2,0 SDI montowany w samochodzie Volkswagen Golf V ma maksymalną moc na poziomie 75 KM; gdzie silnik turbodoładowany TDI o tej samej pojemności skokowej osiąga 140 lub 170 KM, zależnie od specyfikacji. Należy

V16

V16 – oznaczenie silnika widlastego składającego się z 16 cylindrów. Jest idealnie wyważony podobnie jak V12. Jego największą wadą jest ogromne spalanie nawet w porównaniu z silnikami V12 i skomplikowana budowa jak i serwis. W historii powojennej motoryzacji tylko 4 auta zaopatrzone

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.