brak regulacji fotela kierowcy przepisy

msob

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Fiat Freemont - test | Pierwsza jazda

Jeśli zawsze kusił Cię amerykański samochód, ale obawiałeś się miękkiego zawieszenia, słabych hamulców i tandetnego wykończenia, a na myśl o paliwożernym V8 robiło Ci się słabo - możesz odetchnąć z ulgą. Najnowszy Fiat Freemont to nic innego jak Dodge Journey w europejskim wydaniu. Ale zmiany to nie tylko logo na masce

Fiat Punto Evo - test | Za kierownicą

Nowe silniki Fiata maja być rewolucją na skalę światową. Czy Punto Evo z wolnossącym 1.4 pod maską spełni pokładane w nim nadzieje?

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

Największego z grona miastoodpornych Nissanów trudno spotkać na ulicy. Do tej pory klientów skutecznie odstraszał apetyt benzynowej V-szóstki. Czy za sprawą nowego turbodiesla Murano wyjedzie wreszcie z cienia?

Nie system jest winny, ale "dziadostwo"

Nie system jest winny, ale "dziadostwo"

jakiś dramat. Okres próbny dla nowych kierowców - co do tego wszyscy jesteśmy zgodni. Ale przecież sprawcami wielu wypadków są też "doświadczeni" kierowcy. Niech okres próbny będzie swego rodzaju hamulcem dla młodzieży przed popełnianiem najczęstszych błędów wynikających z braku umiejętności

Honda Accord Tourer - Co autor miał na myśli?

poprzedniku klapa bagażnika otwierana jest i zamykana elektrycznie (choć teraz za dopłatą). Niewątpliwym plusem jest też szeroki zakres regulacji kierownicy i foteli, przez co zajęcie wygodnej pozycji jest bardzo łatwe. Ciekawostka - fotel kierowcy można ustawić tak nisko, że ma się poczucie jazdy w sportowym

Seat Toledo1.9 TDI Top Sport

desce rozdzielczej, z drugiej elementy świadczące o sportowych aspiracjach - wykończenie tablicy przyrządów i wskaźników w kolorze srebrnotytanowym plus trójramienna kierownica obszyta skórą (doskonale układa się w dłoniach prowadzącego). Fotele są wygodne, a ten kierowcy ma regulację wysokości

FIAT 500 - test | Pierwsza jazda

nad głowami wyższych osób. Cały czas szukam porównań do Mini. W Fiacie siedzi się wyżej, a pedały umocowane są nieco bliżej fotela. Nie ma też regulacji osiowej kierownicy. To jednak nie problemem, bo z pewnością zdecydowaną większość klientów będą stanowić co najwyżej 60-kilogramowe brunetki lub

Skoda Fabia sedan 1.4 TDI Joy - test | Za kierownicą

nie jest często spotykane w autach z nadwoziem sedan, jednak znacznie poprawia walory użytkowe pojazdu. Fotela kierowcy nie wyprofilowano zbyt dobrze, ale nie będziesz miał problemu z zajęciem najwygodniejszej dla siebie pozycji. A to za sprawą zmiennej wysokości siedzenia oraz

Ford Focus sedan i kombi

. Ergonomia bez zarzutu. Fotele wygodne i z dużym zakresem regulacji. Jednym słowem - Focus. Żadnych niespodzianek? Dokładnie dwie. Świetne wytłumienie szumów toczenia (jedynie spod rolety bagażnika dobiegają typowe dla kombiaków szmery) i ponadprzeciętny system grający połączony z dużym wyświetlaczem

Mitsubishi Lancer Evo VIII

również na dziennikarzach prestiżowego brytyjskiego miesięcznika samochodowego "Car". W rankingu na najlepszy sportowy samochód roku 2003 Evo VIII zajął drugie miejsce.* * * Przed tobą wąskie i kręte drogi. Tu ograniczeniem nie są już przepisy, ale właśnie zakręty. Rewelacyjne fotele Recaro

Konfrontacje: Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino/ Citroën C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS

Konfrontacje: Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino/ Citroën C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS

- za sprawą wygodnych foteli i odpowiedniej ilości miejsca - można byłoby się pokusić o długą podróż, gdyby nie jeden mankament - zbyt mały zakres regulacji pochylenia oparć foteli. Powoduje to, że prowadzący zmuszony jest do kierowania samochodem z wyprostowanymi rękami, a to nie tylko nieergonomiczne

Konfrontacje: Citroen C2 VTR Sensodrive/Suzuki Ignis 1.5 GS/Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

, gdyby nie jeden mankament - zbyt mały zakres regulacji pochylenia oparć foteli. Powoduje to, że prowadzący zmuszony jest do kierowania samochodem z wyprostowanymi rękami, a to nie tylko nieergonomiczne, ale i niebezpieczne. Zaburza też radość z jazdy Lancią. Tylną kanapę Ypsilona można przesunąć, dzięki

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

Mitsubishi Lancer 1.8 Sportback - test | Za kierownicą

wnętrza reprezentuje poziom niższy od niejednego europejskiego auta klasy B. Morze czarnego, twardego plastiku pokrywa bezpłciową deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Niczym ubogi krewny, Mitsubishi nie może poszczycić się dwupłaszczyznową regulacją kolumny kierownicy, zbyt obszernymi fotelami czy

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

Renault Megane Grandtour 1.9 dCi - test | Za kierownicą

szybko wpada w oko kierowcy.Tęsknimy tylko za odlotową dźwignią hamulca ręcznego, znaną z Megane II. Reszta pozostaje konwencjonalna i estetyczna. Plus za kartę handsfree, tryby Soft i Fast automatycznej klimatyzacji, schowek pod dywanikiem pasażera oraz regulację wysokości jego fotela. To drobiazgi

realia wroclawskie

.Św.Mikołaja przy Rynku. Tam się parkuje za darmo z czego korzystają np pracownicy budowy Rynek 60. > Ja parkuję zgodnie z przepisami i nadal KZ jest dla mnie zbyt wolna. Ty jeden nie zbawisz Wrocławia ani przyśpieszenie KZ nie zniechęci kierowców do jazdy autem do Rynku skoro jadą szybciej niż KZ i parkują za

Re: Mój "test" z jazdy Focusem 1.8 (supersubiekty

wyprofilowane i po dluzszych trasach cholernie bola plecy. Najgorsze sa zaglowki a doklanie brak regulacji. Fajna jest natomiast mozliwosc regulacji fotela kierowcy na wysokosc co przy mozliwosci ustawienia kierownicy w dwoch plaszczyznach pozwala dobrac idealna pozycje za kierownica. > > Przepis jest

Pastor Maldonado

zwycięstwo na włoskim torze Misano (powodem zajścia był brak podkładek do regulacji zbieżności w tylnym zawieszeniu Dallary). Zespół Wenezuelczyka odwołał się od tej decyzji, argumentując to tym, iż brak wymaganych komponentów, nie wpłynął na osiągi pojazdu. Gdyby Maldonado odzyskał zwycięstwo, wówczas

Elektryczna regulacja siedzenia

; jest rozwinięciem mechanicznej regulacji.Za pomocą przycisków sterujących umieszczonych w dolno-bocznej części fotela kierowcy pod lewą ręką, możliwe jest: przesuwanie fotela do przodu i tyłu, przesuwanie fotela w górę i dół (ustawienie wysokości), pochylenie oparcia, regulowanie wypukłości oparcia na wysokości

Fotel samochodowy

jest z oparciem fotela za pomocą urządzenia (mechanizm obrotu oparcia), które umożliwia ustawienie oparcia pod właściwym kątem. Obrzeża siedziska wykonane są w twardszych materiałów niż jego środkowa część. Regulacja fotelaRegulacja ustawienia właściwej pozycji fotela (kierowcy ale często również pasażera

Samochody Formuły 1

może być używana przez cały sezon. FotelKierowca jest przypięty do fotela pięcio- lub sześciopunktowymi pasami bezpieczeństwa. Współgrają one również z systemem HANS chroniącym kręgi szyjne kierowcy podczas kolizji. Sam fotel nie może być przymocowany do kokpitu na stałe, mocuje się go za pomocą maksymalnie dwóch

Luka w prawie

Luka w prawie to sytuacja, w której brak jest odpowiedniego przepisu (normy) prawa, bądź istniejący przepis (norma) nie jest taki jak być powinien. Luki w prawie dzielą się na wiele rodzajów: luka extra legem - występuje gdy dla danego stanu faktycznego (kwestii prawnej) brak jest normy prawnej

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.