awaryjność aut ranking

mjl

Zawodne, niezawodne wg ADAC

Zawodne, niezawodne wg ADAC

ADAC opublikowało ranking awaryjności samochodów. Czołowe miejsca zajmują auta niemieckie, ale nie jest to regułą

Nie taki "francuz" straszny...

Niemieckie ADAC miesiąc temu opublikowało ranking awaryjności za rok 2008. W siedmiu kategoriach wygrały marki niemieckie. Honor "reszty świata" obronił... Citroen! Od pewnego czasu francuska marka dzielnie walczy z ciążącym na niej stereotypem najlepszą metodą - jej auta przestały się psuć

Najbardziej awaryjne auta według TUV

Niedawno TUV opublikował najnowszy raport usterkowości. Kilka dni temu prezentowaliśmy liderów poszczególnych kategorii. Dziś skupiamy się na najbardziej awaryjnych samochodach. Oto one

Motodziennik: Awaryjne Volkswageny

Motodziennik: Awaryjne Volkswageny

Ranking awaryjności - ADAC 2013

Ranking awaryjności - ADAC 2013

Raport awaryjności tworzony jest na podstawie zgłoszeń samych kierowców, których auta zostały unieruchomione przez usterkę i do których wezwana została pomoc drogowa ADAC. Pod uwagę brane są modele nie starsze niż sześć lat, które przez przynajmniej trzy lata oferowane są na rynku w

Top 10 - najbardziej i najmniej praktyczne auta

Top 10 - najbardziej i najmniej praktyczne auta

W przeciwieństwie do wielu branżowych rankingów, w tym konkretnym wynik zależy nie od opinii dziennikarzy motoryzacyjnych, ale samych kierowców. W zakrojonym na szeroką skalę badaniu odpowiadają oni na szereg pytań dotyczących posiadanych aut. Mogą ocenić takie cechy jak: wygląd, jakość wykończenia

Trzy razy "F" - najbardziej zawodne samochody

Trzy razy "F" - najbardziej zawodne samochody

nie pamiętasz jak wygląda któreś z przedstawionych aut, lub masz wątpliwości co do generacji, zapraszamy do galerii. Wkrótce przedstawimy wyniki najbardziej niezawodnych samochodów wg tego rankingu. Marcin Lewandowski ZOBACZ TAKŻE:Niezawodność aut flotowych Samochody: Fiat Seicento

Niemcy górą - niezawodność wg Dekry

Niemcy górą - niezawodność wg Dekry

trójramiennej gwiazdy. W zestawieniu znalazło się Pięć aut niemieckich, cztery japońskie i jedno czeskie, noszące w sobie niemiecką technologię.Opel Corsa (D)bez usterek: 97.3%przebadano: 8 704 sztukAudi A4 (B7)bez usterek: 97.0%przebadano: 1 217 sztukMercedes Klasa C (W203)bez usterek: 95.6%przebadano: 6 397

DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

DEKRA 2010 | Które najmniej awaryjne?

kosztowne.Najmniej awaryjne kompaktyOto kompakty, które w raporcie DEKRA 2010 uzyskały najlepszą ocenę za niską awaryjność w danych kategoriach przebiegu:- do 50 000 km:1. Toyota Prius (wskaźnik 95,8)2. SEAT Leon (94,2)3. Mazda3/Ford Focus (93,5)5. Honda Civic (93,4)średni wskaźnik awaryjności dla wszystkich aut w

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

Top 10 | Kombi do 20 tys. zł

Tworząc te ranking, braliśmy pod uwagę kilka czynników. Samochód nie może być zbyt stary, by jeszcze bardziej nie zaniżać średniego krajowego wieku aut w Polsce. Ba, jeden z nich właściwie jeszcze pachnie nowością i tylko przez zbieg okoliczności trafił do zestawienia. Kluczowy jest duży bagażnik

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

samochodów, których nie znajdziemy w rankingach niezawodności TÜV i DEKRA. Doświadczenia użytkowników i obserwacje rynkowe wskazują, że awaryjność tego modelu jest porównywalna z modelem 900, bowiem w obu autach pojawiają się bardzo podobne problemy. Serwisowe akcje nawrotowe w przypadku modelu 9-5 nie

Opel Astra II (1997-2003) - opinie Moto.pl

Opel Astra II (1997-2003) - opinie Moto.pl

wydechowego. Rdza szybko unicestwia rury i tłumiki, zwłaszcza w okolicach złączy.AwaryjnośćMimo sporego postępu technicznego i jakościowego w stosunku do poprzednika Astra II nie należy do czołówki najbardziej niezawodnych aut w niemieckich rankingach. W kategorii wiekowej czterech-pięciu lat TUV stawia ten

GP: Nowe auto w trzy lata może stanieć o połowę

Już przy zakupie auta można przewidzieć, jak będzie się kształtowała jego cena za kilka lat - wynika z analiz przygotowanych dla GP przez Eurotax Glass's - pisze Gazeta Prawna ].To ważna informacja dla przeciętnego Kowalskiego, ale kluczowa dla firm korzystających z floty samochodwej. Z rankingu

Rover 75 (1999-2005) - opinie Moto.pl

Rover 75 (1999-2005) - opinie Moto.pl

Brytyjski Rover przez wiele lat związany był z japońską Hondą a jego samochody stanowiły mutację modeli Civic i Accord. Gdy w 1994 r. trafił w ręce niemieckiego BMW rozpoczęto pracę nad zupełnie nowym autem klasy średniej o estetyce nawiązującej do dawnych, angielskich aut. Owocem tej decyzji był

Volvo 850 (1991-1997) - opinie Moto.pl

Volvo 850 (1991-1997) - opinie Moto.pl

850AwaryjnośćNajnowszy ranking awaryjności samochodów TÜV nie obejmuje Volvo 850 ze względu na wiek tego modelu. Pogląd na poziom awaryjności szwedzkiego auta daje zestawienie z 2006 r. Kategoria wiekowa Lokata Liczba aut w zestawieniu 8 - 9 lat 38 78 10 - 11 lat 26 59 Serwisową akcję przywoławczą dla

Peugeot 206 (1998-2006)	- opinie Moto.pl

Peugeot 206 (1998-2006) - opinie Moto.pl

jest dobrać dysze wtryskiwaczy LPG w taki sposób, by silnik nie był "zalewany" gazem podczas pracy na wolnych obrotach - Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz AutogazuAWARYJNOŚĆPeugeot 206 to samochód daleki od ideału pod względem awaryjności. Jedyna dobra lokata w rankingach niezawodności

Auta z tego roku za 3 lata stanieją o połowę

Już przy zakupie auta można przewidzieć, jak będzie się kształtowała jego cena za kilka lat - wynika z analiz przygotowanych dla GP przez Eurotax Glass's. Jak wynika z rankingu Gazety Prawnej ], najmniej na wartości tracą Honda CRV czy Toyota Auris, czyli auta marek uznawanych za solidnie wykonane

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

Ford Mondeo (1996-2001) - opinie Moto.pl

-7 lat i na 55. miejscu w kategorii 8-9 lat. W rankingach niemieckiej DEKRY jest jeszcze gorzej. W przedziale wiekowym 6-7 lat Mondeo zajmuje 61. lokatę. Wersja produkowana między 1996 a 2001 r. ma również na swoim koncie kilka akcji nawrotowych. Zaczęło się od aut, które opuściły taśmy montażowe

TOP 10 | Samochody za jedną pensję

TOP 10 | Samochody za jedną pensję

postanowiliśmy nie umieszczać ich w zestawieniu. Skupiliśmy się na rzadszych autach. Oczywiście nie jesteśmy w stanie stwierdzić, jaki jest ich stan techniczny, ale należy mieć na względzie to, że część z proponowanych samochodów jest sprzedawana po tzw. okazyjnych cenach, co powinno podwoić naszą czujność przy

Statystyka w służbie klientów

Statystyka w służbie klientów

popularnością. By auto w ogóle trafiło do zestawienia TÜV musi być reprezentowane przynajmniej przez kilkaset egzemplarzy, i to w jednej kategorii wiekowej. Twórcy tych zestawień deklarują, że obraz awaryjności samochodów tworzony jest tylko w oparciu o usterki istotne dla bezpieczeństwa, wymagające

Nissan Micra (2003-2010) - opinie Moto.pl

Nissan Micra (2003-2010) - opinie Moto.pl

, lepsze wyposażenie)2010 - zakończenie produkcji, premiera czwartej generacji Micry wytwarzanej w Indiach.AwaryjnośćZestawienie awaryjności samochodów TÜV 2010 Kategoria wiekowa Lokata Liczba aut w zestawieniu 2-3 lata 59 125 4-5 lat 58 118 6-7 lat 60 99 Micra trzeciej generacji ma

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

Toyota Camry (1991 - 2001) - opinie Moto.pl

przywoławczych dla modelu Camry w Europie.NadwozieBlachy karoseryjne w Camry dobrze zabezpieczono przed korozją, ale z racji wieku w niektórych egzemplarzach widać już sporo rdzawych wykwitów. Pojawiają się głównie w autach intensywnie eksploatowanych, z dużymi przebiegami. Skorodowany egzemplarz wymaga więc

Top 10 | Samochody rodzinne do 13 tys. zł

Top 10 | Samochody rodzinne do 13 tys. zł

W naszym rankingu znalazły się przede wszystkim mniejsze i większe vany, ale jest również pachnący świeżością sedan z przepastnym bagażnikiem i przyzwoity kombiak, a także coś ekstra, coś naprawdę oderwanego od rzeczywistości. Ba, znaleźliśmy nawet ciekawe auto dostawcze, które z powodzeniem może

Renault Clio (1990-98) - opinie Moto.pl

: Kategoria wiekowa Lokata Liczba aut w zestawieniu 8-9 lat 72 78 10-11 lat 56 59 Raport awaryjności DEKRA

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

-2000 obr./min czy kopcenie). Znacznie rzadziej spotyka się awarie turbosprężarek i kół dwumasowych. Uwaga! Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji (cena 1 szt. to 1900 zł; używane kosztują od 50 do 600 zł).Nowa "szóstka" to jedno z najpiękniejszych aut w swojej klasie | Galeria W tym

Mazda 626 (1997-2002) - opinie Moto.pl

Numer seryjny AwaryjnośćRaport awaryjności TÜV 2008 Kategoria wiekowa Lokata Mazdy 626 Liczba aut w zestawieniu 4-5 lat 68 111

Ford Galaxy (1995-2006) - opinie Moto.pl

113 Internet www.fordclubpolska.org www.fordclubpolska.org Strona z obszernym forum dyskusyjnym, poradami, opisami modeli, rankingiem ASO, giełdą i ciekawymi linkamiCenyZ benzynowych odmian Galaxy najłatwiej można kupić na rynku aut używanych wersję 2.3. Podstawowy 2.0

Mercedes klasy C W203 (2000-2007) - opinie Moto.pl

. Obszerne forum. www.mb.org.pl - strona Mercedes Benz Klub Polska z aktualnościami, galerią, forum, poradnikiem, historią i giełdą.AwaryjnośćNie najlepsze notowania Mercedesa C w rankingach awaryjności są wynikiem wielu drobnych niedomagań i przedwczesnego zużycia elementów mechanicznych, które nie

Citroën Saxo (1996-2003) - opinie Moto.pl

.) Saxo zajmuje wśród aut w wieku 8-9 lat. Ranking Niemieckiego Automobilklubu DEKRA w kategorii wiekowej 4-5 lat przyznaje małemu Citroenowi 76. lokatę, a wśród pojazdów w wieku 6-7 lat pozycję 67. Starsze egzemplarze, jak widać, wcale nie muszą być gorsze.Historia Saxo obfitowała w akcje nawrotowe. Już

Alfa Romeo 156 (1997-2005) - opinie Moto.pl

nowoczesne diesle z układem zasilania typu Common Rail. Elegancki sedan równie dobrze sprawdzał się w roli szybkiego i prestiżowego pojazdu dla młodych ludzi ze sportowym zacięciem, dynamicznego, rodzinnego auta wygodnie przewożącego pięć osób (nieco za słaby jest jedynie silnik 1.6 16V). W tym drugim

Jeep Wrangler YJ/TJ (1986-2006) - opinie Moto.pl

Jazda po bezdrożach rządzi się swoimi prawami, żadne rekreacyjne bulwarówki mimo napędu 4x4 nie mają wstępu na trudny teren. Do tego potrzebny jest samochód pokroju Jeepa Wranglera. To jedno z nielicznych już aut na świecie, które w seryjnej wersji mogłoby przejechać trasę ekstremalnego rajdu. Po

Fiat Uno (1983-2002) - opinie Moto.pl

Fiat Uno (1983-2002)Ponadczasowy model?Fiat Uno to rynkowy weteran, ale tani w zakupie i łatwy w utrzymaniu. Dlatego wciąż cieszy się dużą popularnością, szczególnie w Europie.Przeszłość Fiata Uno, następcy słynnego modelu 127, pełna jest ciekawych epizodów. Oficjalna prezentacja tego auta odbyła

Najbardziej awaryjne auta ostatnich piętnastu lat

stworzyć listę 10 najmniej awaryjnych aut w ostatnich 15 latach (zobaczysz ją po kliknięciu w obrazek po prawej stronie), którą prezentowaliśmy dwa dni temu. Na tej samej zasadzie stworzono ranking najbardziej awaryjnych samochodów.Obecność niektórych modeli na liście najczęściej psujących się aut jest

TOP 10 | Coupé za 20 tysięcy złotych

nie będzie w stanie wprawić auta w ruch. Na szczęście nie brakuje tych, którzy nawet intensywną eksploatację potrafią połączyć z odpowiednią troską o samochód.Czy warto? Taka jest cena indywidualizmu, a tę cechę każde z przedstawionych aut zapewnia "w cenie". W rankingu zabrakło

Fiat Punto (1999-2005) - opinie Moto.pl

europejskim liderem), ale od strony awaryjności można mu było sporo zarzucić. Dlatego prezentacja Punto drugiej generacji w lipcu 1999 r. była dla Fiata niesłychanie ważna. Zaplanowano ją w roku obchodów stulecia firmy, a samochód przygotowano z rozmachem do roli kontynuatora sukcesów Punto I

Peugeot 406 (1995-2004) - opinie Moto.pl

Jego słabą stroną jest głównie awaryjność. Sporo drobnych problemów trapiących 406 psuje wizerunek auta i stawia je na dalekich pozycjach w rankingach niezawodności. Od strony użytkowej auto oferuje jednak tak dużo, że wielu użytkowników jest gotowych pogodzić się z wadami i chwali sobie

Chrysler Voyager (2000-2007) - opinie Moto.pl

konstrukcyjnych nadwozia trudno temu autu cokolwiek zarzucić.Voyager to pionier, który w 1983 r. utworzył segment minivanów. Sukcesywnie rozwijany i udoskonalany stał się samochodem ładnym, funkcjonalnym, komfortowym, znakomicie wyposażonym, a przede wszystkim nadzwyczaj przestronnym. Duży wybór silników czy

Volkswagen Jetta (1979-2010) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 1.9 TDI BlueMotion (105 KM)2008 - silnik benzynowy 1.4 TSI (160 KM)2009 - turbodiesel 1.6 TDI (105 KM)AwaryjnośćVento, Bora i Jetta nie są uwzględniane jako oddzielne modele w rankingach awaryjności samochodów TÜV. W przypadku modelu Vento przeprowadzono dwie serwisowe akcje

Honda Civic (2001-2005) - opinie Moto.pl

rankingów niezawodności to wypadkowa badań aut z europejskiej i japońskiej produkcji (nie wszystkie wersje wytwarzane były w Wielkiej Brytanii). Jedyna poważna akcja nawrotowa została ogłoszona w 2004 r. i dotyczyła głównego włącznika świateł. Aż 44 tys aut wymagało wymiany tego wadliwego elementu

Nissan Primera (1996-2001) - opinie Moto.pl

elektrycznego osprzętu silnika: rozrusznika, alternatora, wentylatora chłodnicy.AwaryjnośćPrimera nie jest autem szczególnie awaryjnym, chociaż wpadki różnego typu mogą się tutaj zdarzyć. To, że nie jest pod tym względem ideałem, widać po rankingach niezawodności. Niemiecki TÜV w badaniach z 2005 r. stawia

Ford Mondeo (2000-2007) - opinie Moto.pl

na początku eksploatacji.AwaryjnośćNiezawodność w Mondeo stoi na przeciętnym poziomie, dlatego rankingi awaryjności plasują ten samochód w środku stawki kontrolowanych aut. W najnowszym raporcie niemieckiego TÜV "średniak" Forda znalazł się na 52. pozycji wśród aut w wieku 2-3 lat, a

Używana Mazda 323 (1998-2003)

zbiornikiem paliwa. Objęła samochody wyprodukowane 30 czerwca 2000 r.Raport awaryjności TÜV 2008 Kategoria wiekowa Lokata Liczba aut w zestawieniu 4-5 lat 60

Ford Fiesta (1995-2001) - opinie Moto.pl

AwaryjnośćW zestawieniu TÜV Fiesta produkowana do 2001 r. zajmuje 78. lokatę w kategorii wiekowej 6-7 lat i 72. wśród aut w wieku 8-9 lat. DEKRA w najnowszym raporcie klasyfikowała tylko ostatnią generację Fiesty produkowaną od 2002 r. Poprzednią odnajdujemy w rankingu z 2006 r. (auta badane w 2005 r

Nissan Terrano II (1993-2007) - opinie Moto.pl

pozostaje raport niemieckiego stowarzyszenia rzeczoznawców DEKRA, według którego terenowy Nissan jest autem o wysokim poziomie awaryjności. Dla Terrano II dwukrotnie ogłaszano serwisową akcję nawrotową. Po raz pierwszy latem 1995 r., gdy wzywano ponad 4700 właścicieli egzemplarzy z okresu produkcji 10

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

Kierownictwo Opla wykazało się sporym nowatorstwem i wyczuciem rynku. Wspólnie z japońską firmą Isuzu, doświadczonym producentem aut terenowych, stworzono pojazd, który zyskał dużą popularność, zanim pojawili się w tej klasie rynkowi konkurenci. Co prawda Frontera, zwłaszcza w odmianie

Auto za 10 tys. zł

Dwa tygodnie temu prezentowaliśmy na Moto.pl propozycje używanych aut za 5 tysięcy złotych. Czas na podwojenie stawki. Miejski Smart, sportowa Honda Prelude czy luksusowy Lexus ES 300 - każdy z tych modeli można kupić za 10 tysięcy złotych. Warto jednak pamiętać, że o ile w przypadku popularnych

Hyundai Accent (1994-2005) - opinie Moto.pl

wyposażeniowe, prezentował się bardziej nowocześnie i był pod wieloma względami konkurencyjny dla europejskich i japońskich aut. Silniki, wywodzące się z konstrukcji Mitsubishi, wykorzystujące układ trzech lub czterech zaworów na cylinder, były dynamiczne i oszczędne. Podwozie nie było szczególnie wyrafinowane

Ranking awaryjności ADAC 2010

serii 53. Audi A6 VANY (łącznie sklasyfikowano 3 modele w tej klasie)1. VW Transporter2. Mercedes-Benz Vito/Viano3. Fiat Ducato Ranking ADAC edycja 2010 powstał na podstawie zgłoszeń kierowanych przez właścicieli aut, które uległy awarii na trasie (uwzględniono około 500 000 z ponad 4,25 mln przypadków

Nissan Micra (1992-2002) - opinie Moto.pl

awaryjności niż modele produkowane w Japonii. Najnowszy raport niemieckiego TÜV stawia ją na 69. (4-5 lat), 58. (6-7 lat), 46. (8-9 lat) i 37. (10-11 lat) pozycji. Według DEKRA wśród aut w wieku 5 lat Micra zajmuje 85. lokatę, a wśród 7-latków 66. Jedyna akcja nawrotowa dotyczyła prawie 35 500

Skoda Felicia (1994-2001) - opinie Moto.pl

poznańskich zakładach Škody. A tanim autom nabywcy potrafią sporo wybaczyć. Wnętrze stosunkowo ładnego nadwozia (projekt Bertone) wykończono przeciętnej jakości materiałami, a bagażnik pięciodrzwiowego hatchbacka miał pojemność zaledwie 272 l. Pod tym względem znacznie lepiej wypadało dłuższe o 35 cm kombi

Citroen Saxo (1995-2004) - opinie Moto.pl

) Saxo zajmuje wśród aut w wieku 8-9 lat. Ranking Niemieckiego Automobilklubu DEKRA w kategorii wiekowej 4-5 lat przyznaje małemu Citroënowi 76. lokatę, a wśród pojazdów w wieku 6-7 lat pozycję 67. Starsze egzemplarze, jak widać, wcale nie muszą być gorsze.Historia Saxo obfitowała w akcje nawrotowe

Volkswagen Passat B4 (1993-1996) - opinie Moto.pl

AwaryjnośćNajnowsze rankingi awaryjności nie obejmują już Passata czwartej generacji. Ostatnie notowanie tego modelu miało miejsce w raporcie TÜV 2006, "średniak" Volkswagena zajął wtedy 38. lokatę w kategorii wiekowej 10-11 lat, na 59 ocenianych samochodów. Dla Passata z lat 1993-96 ogłoszono jedną

Citroën Xsara (1997-2006) - opinie Moto.pl

do samochodów przeciętnych. Raporty niemieckiego TUV stawiają ten model Citroëna na 65. miejscu w kategorii wiekowej 4-5 lat, a wśród aut w wieku od 6 do 7 lat na 57. miejscu. W rankingu niemieckiego stowarzyszenia rzeczoznawców DEKRA są to odpowiednio lokaty 69. i 16. Akcje nawrotowe objęły

Fiat Bravo/Brava (1995-2001) - opinie Moto.pl

się użytkownicy kompaktowych Fiatów. Modele Bravo i Brava mają wiele słabych punktów i psują się stosunkowo często. W zestawieniu niemieckiego urzędu dozoru technicznego TüV w kategorii aut w wieku 4-5 lat zajmują dopiero 88. miejsce. W kategorii 6-7 lat jest nieco lepiej - 76. lokata, a w

Opel Zafira A (1999-2005) - opinie Moto.pl

złożymy także drugi rząd siedzeń, przestrzeń bagażowa urasta do 1700 l. Scenic nie miał także sportowej wersji, takiej jak Zafira OPC - bardzo mocnej i świetnej podwoziowo. Atutem w eksploatacji wygodnej i obszernej Zafiry było to, że auto zbudowano w oparciu o podzespoły Astry II. Łatwiej zatem o części

Niezawodne mieszczuchy

To lubiane przez użytkowników auto zajęło pierwsze miejsce z wynikiem 10%. Dopiero na drugim miejscu uplasowała się Toyota Yaris z wynikiem 13%. Oto lista pierwszych pięciu aut: Marka model ZawodnośćŚredni koszt naprawy Honda Jazz  10% 210 funtów Toyota Yaris 13% 185

Fiat Punto II (1999-2010) - opinie Moto.pl

liderem), ale od strony awaryjności można mu było sporo zarzucić. Dlatego prezentacja Punto drugiej generacji w lipcu 1999 r. była dla Fiata niesłychanie ważna. Zaplanowano ją w roku obchodów stulecia firmy, a samochód przygotowano z rozmachem do roli kontynuatora sukcesów Punto I. Przewidziano dwie

Opel Agila (2000-2006) - opinie Moto.pl

Agila była w Europie pionierem wśród aut określanych dzisiaj mianem mikrovanów. Pomysł przywędrował z Japonii, a bazą do stworzenia małego Opla stało się produkowane wcześniej Suzuki Wagon R+. Niemcy zmienili jednak detale stylizacyjne, opracowali nowy wystrój wnętrza i zastosowali własne

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

a dopracowane przez lata rozwiązania podwoziowe i silnikowe wytrzymują przebiegi liczone w setkach tysięcy kilometrów. Jednak trwałość to jedno, a awaryjność to drugie. Usterki zdarzają się często, tyle tylko, że w większości są to awarie łatwe do usunięcia. Ogrom zamienników i używanych części

Re: Raport niezawodności DEKRA 2011

@oxygen - masz znafco hahaha "ADAC testuje nowe samochody i zbiera dane na temat ich awaryjności, regularnie publikując ranking awaryjności aut z danych roczników"

Re: Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

2011 ? Ranking awaryjności? Roczne auto w ogóle powinno mieć jakąś awarie? Ludzie , tu jest Polska tu się jeździ autami 5,10, 15- letnimi. Auto które ma rok z reguły robi 10 tys. km. Co to jest? Pokażcie ranking Japońców 10 latków, Koreańców , Niemców, Francuzów, które mają po 150-300 tys. na

Ford Mondeo (2000-2007) - opinie Moto.pl

angielskich rankingów awaryjności wprawdzie prowadzi fiesta, ale tylko dlatego, że oni biorą pod uwagę nie tylko ilość awarii, ale także ich koszt i czas naprawy.Wydaje się, że obecnie najsolidniejszym wykonaniem, charakteryzują się auta koreańskie, ale brakuje im jeszcze tej renomy i famy jaką mają auta

Re: "oszczędna"

kolopko napisał: > Dobra. Bo widzę ze naprawdę jesteś w temacie lewy. Prius jest TYLKO I WYŁĄCZNIE > W HYBRYDZIE (nie ma innych - nie ma priusa tylko w benzynie lub dizlu). I ten > prius prowadzi w rankingach awaryjności. A dlaczego prius i auris nie są porówn > ywalne to sobie

VW to tandetna marka

Jedyną zaletą VW jest to, iż ma dobre zabezpieczenie antykorozyjne, czmy przewyższa inne marki. Ale jak chodzi o awaryjność, to często innym markom nie dorównuje. Dowodem jest ranking niezawodności wsród starszych aut (3-8 lat).

Re: Toyoty i Lexusy do serwisów

A to, że w rankingach awaryjności najlepiej wypadają auta niemieckie to oczywiście zmowa :D

Oto całkiem nowa Kia Cee'd

Tak w temacie awaryjności koreańskich samochodów: www.motofakty.pl/artykul/hyundai_zwyciezca_rankingu_jakosci_auto_bild_2011.html Chyba europejskie i japońskie marki spoczęły na laurach.....

Re: Najmniej awaryjne auta 2012 r.

Tacy wielcy z was znawcy? To zróbcie ranking utraty wartości nówek z salonu oraz aut do 14 lat w połączeniu z ich awaryjnością i kosztami napraw ;-) Założe się o flaszke że francuzkie i włoskie marki będą daaleko z tyłu jeśli chodzi a awaryjność a japońskie auta - szczególnie nowe będą miały

Re: "oszczędna"

Boże. i dyskutuj z takimi... Mniejsza awaryjność to FAKT. Możesz sprawdzić. Prius prowadzi w każdym z rankingów. A spowodowane jest to tym, że silnik benzynowy wspomagany silnikiem elektrycznym nigdy nie jest wysilony. A układ hybrydowy z silnikiem elektrycznym to tak prosta konstrukcja że tam nie

Motodziennik: Szalony pomysł GM

zbytnia chciwość producentów uderza w nabywców nowych aut i używanych. Auta, których utrzymanie dużo kosztuje powodują, iż dużo tracą na wartości i trudno go zbyć. Proponuję więc ranking najbardziej problematycznych pojazdów ale nie z powodu ich awaryjności lecz utrudnień powodowanych przez

Pisałem o raporcie TUV 2011

Dla aut 2-3 letnich: BMW 3 (E90) - rzeczywiście cienko, 47 miejce, 4,7% aut nie przeszło HU (niemieckie badanie techniczne), Passat 20 miejsc poniżej BMW (67, 5,3%), też niemieckie Mondeo 21 miejsc powyżej (26)... średnia awaryjność 5,5% (czyli i Ford Mondeo i BMW 3 ponadprzeciętnie niezawodne

Re: Najbardziej niezawodne auta

czym się podniecacie w raporcie polskim wygrałby maluch dajecie się mamić pierdołom... nie trzyma się to logiki ... jak można porównywać awaryjność samochodów gdzie jednej marki poddaje się 1000 aut a innej 10 000 aut ... to nonsens i bzdura ... te rankingi to reklamowa szmira...

Re: Motodziennik: Wieści zza Odry

wysokie miejsca porsche w rankingach awaryjności wynikają z pewnością z wysokiej jakości tych aut jednak nie sposób nie zauważyć, że wśród nabywców tych aut nie ma osób niezamożnych, oszczędzających na kosztach czy to serwisu czy części zamiennych. takie auta najczęściej są też garażowane, nie

Re: Złodzieje wybierają niemieckie

@m - "Zadbany 10 letni Volkswagen a także Toyota są mniej awaryjne od Fiata czy Forda w tym samym wieku....potwierdzają to rankingi awaryjności...i sam to wiem z doświadczenia...więc to nie tylko stereotyp....trochę prawdy w tym jest...." Piszesz o autach 10-15letnich, ale to nie one są

Re: Najlepsza rada wśród setek znafców !!!

propos, wejdź sobie na stronę www.used-car-report.com - to jest raport Dekry i poszukaj sobie Twoje Polo w porównaniu do Punto albo Francuza. I przestań ględzić stereotypami spod wiejskiej remizy. To nie stereotypy tylko fakty...Szukałem....Polo jest wyżej w rankingu awaryjności niż Punto...i łatwiej go

Re: Złodzieje wybierają niemieckie

Zadbany 10 letni Volkswagen a także Toyota są mniej awaryjne od Fiata czy Forda w tym samym wieku....potwierdzają to rankingi awaryjności...i sam to wiem z doświadczenia...więc to nie tylko stereotyp....trochę prawdy w tym jest.... Poza tym liczba skradzionych aut się zmniejsza...Nie wynika to z

Re: "oszczędna"

Tojocie :-) Po prostu pół roku temu byłem na kupn > ie auta i więc zgłębiłem temat. Określenie "za połowę ceny" to była przenośnia...wiesz co to słówko oznacza? Chodziło o to że nowa hybryda jest dużo droższa od zwykłej benzynówki i także więcej straci na wartości....co do awaryjności to

Re: 206, Ibiza, Polo, Corsa, Baleno?

No właśnie. Według statystyk te Fiesty są słabiutkie jeśli chodzi o bezawaryjność. Nie wiecie jak na stronie ADAC i TUV można znaleźć rankingi awaryjności samochodów 10-letnich i starszych? Tylko chodzi generalnie o rankingi sprzed kilku lat gdzie by były uwzględnione auta z drugiej połowy lat 90

Volkswagen Passat

i CO ??????? o 0 ? Gdzie są Te D EBILE, co rozpowszechniają powszechną głupotę ad. promowania niemieckich aut w niemieckich rankingach awaryjności ? Jesteście tyle warci, co te wasze japońce skośnookie

Re: Motodziennik: Czym uciec przed policją?

Jacek, proponuję następnym razem jakieś negatywne rankingi - np. jakich aut w określonych przedziałach cenowych nie warto w ogóle kupować ze względu na ich awaryjność itd. Byłby napewno ciekawy, kontrowersyjny i pomocny. Pozdrawiam

Re: Raport TUV - bitwa japońsko-niemiecka

Co do wyników rankingu. Po pierwsze kto przyjedzie niesprawnym autem na przegląd? Więc jest to ranking drobiazgów, albo rzeczy, z którymi niezauważenie da się jeździć. Ale takie też mają znaczenie. Co do poważniejszych awarii trzeba czytać fora danych marek, a jeszcze lepiej konkretnych modeli i

Re: Ranking zadowolenia z marek | ADAC

rozwiązania i zbiera teraz po prostu żniwo. Silnik 14 TSI czy 2.0 TDI to już legendy awaryjności. Oczywistym jest, że właściciele oczekują po tym aucie więcej. Bo więcej zapłacili, bo reklamy sugerują niezawodność i ponadprzeciętną jakość. I co? i rozczarowanie! Bardzo dobry ranking. Może w końcu VW skończy z

Re: Raport niezawodności DEKRA 2011

Gość portalu: Krzysztof napisał(a): > @oxygen - masz znafco hahaha "ADAC testuje nowe samochody i zbiera dane na tema > t ich awaryjności, regularnie publikując ranking awaryjności aut z danych roczn > ików" Nie kompromituj sie chlopie Statystyki A-W

Re: Jaki samochód o małym spalaniu?

Ford KA do wożenia dzieci? Pogięło cię? Przecież to jest auto dla dziuń i blondynek, a jeździć mogą nim co najwyżej dwie osoby. A do tego żre go rdza i szoruje dno rankingów awaryjności. Poszukaj Peugeota 106 albo Citroena Saxo, koniecznie 5-drzwiowego i najlepiej z silnikiem diesla 1.5. Ten

Re: Citroën C5 2.0 HDI 160 | Za kierownicą

Abstrahując od awaryjności francuskich aut, Citroen C5 to auto, które przede wszystkim ma być wygodne. Zapewnia mu to zawieszenie pneumatyczne, którego nie stosuje żaden inny producent. Ktoś kto miał okazję jechać autem z tego typu zawieszeniem wie, że różnica jest ogromna. Co do mulistych silników

Re: Mercedes W124 | Auto dekady

Pamiętam jak po wejściu na rynek była wielka afera bo jego awaryjność w początkowych egzemplarzach sięgała 30%, zresztą nawet w ostatnich rankingach w którym go uwzględniali wypadał gorzej niż choćby W202 czy W140 no ale jak widać im starszy tym lepszy albo kolejni właściciele zrobili się mniej

Re: Motodziennik: Renault niebezpieczne w Chinach

Ja słyszałem wyraźnie że z clio czy megane nie mieli problemów - a co do awaryjności laguny - po wpisaniu na szybko hasła w google znalazłem coś takiego: Rankingi niezawodności nie zostawiają na Lagunie II suchej nitki, dowodząc znacznej awaryjności auta. Nie może być dziełem przypadku 101

Re: Lupo

Akurat Lupo wygrywał ostatnio w rankingu awaryjności, chodziło bodajże o 8-letnie auta. -- ??q? uo p??oq??? ? ?nq ? ????? ?s?? ??? s? s??? Uwielbiam dzieci. Zwłaszcza płci męskiej, między 18 a 40 rokiem życia.

Zawodne, niezawodne wg ADAC

cyt: ADAC opublikowało ranking awaryjności samochodów. Czołowe miejsca zajmują auta niemieckie, ale nie jest to regułą To oznacza, że najczęsciej psują się samochody niemieckie :)

Re: ja nie trzymam żadnej strony

i osobiście uważam, że minęły czasy kiedy dalo się wyczuć różnice nie w jakości wykonania, ale w awaryjności. Dzis każdy może się spieprzyć i te wszystkie TUVy i inne rankingi można w du*ę wsadzić. kiedyś był mercedes, japończycy potem dlugo długo nic. Teraz? można by się spierać, ale realizm

Re: Opel Meriva (2003-2010)

@Gość: Gość "Zanim zaczniesz krytykować pokaż mi auto RODZINNE tej samej klasy i możliwościach o mniejszej awaryjności." Honda Jazz. Miałem okazję testować to auto. Oprócz tego, że Jazz formalnie jest w ścisłej czołówce wszystkich niemieckich rankingów niezawodności, to potwierdzone

Re: Opinia o modelu

I oczywiście Ranking awaryjności samochodów osobowych 2- i 3- letnich na w/w stronie: Miejsce Model Procent aut z poważnymi usterkami 3. VW Golf/Bora 2,2% ... 104. Alfa Romeo 147 7,6% Jeszcze jakies pytania czy zgnębiony miłośnik włoszczyzny? -- © All Rights Reserved by Derduch

Re: To ja bym prosiła o kopa w d...

sprawdź może w necie ranking awaryjności aut,zdaje się ,że megane ma nieciekawe notowania,no ale może trafisz na dobry egzemplarz,kiedyś miałam alfę i mechanik stwierdził że musiała być montowana w poniedziałek..;) -- Wierszyki Nie-Poważne Słońce w gowa chyba pizło.Bestoż mi się to wyślizło

Re: Kia ceed kombi-prosze o rady

Auto wygrywa różne rankingi użytkowników (np. driver power - 1 miejsce wsród aut klasy C) pali umiarkowanie, masz 7 lat gwarancji na najbardziej kosztowne w naprawach rzeczy i 5 na całe auto, teraz po kilku latach na rynku chooby dziecięce zostały usunięte więc awaryjnością bym się nie martwił za

Re: Great Wall wjeżdża do Europy

@ ... No właśnie...chińskich aut nie ma w europejskich rankingach i nie wiadomo jaka jest ich awaryjność,jakość produkcji i bezpieczeństwo...a zatem bezpieczniej jest kupić volkswagena Golfa który ma 5 gwiazdek w teście EuroNcap i jest sprawdzony bo produkowany albo ponad 20 lat, niż chińczyka w

Audi A4 (1994-2004)

TDI. Narzekań autora na awaryjność nie skomentuje, akurat w tym przypadku widać jak bardzo rozmijają się one z rzeczywistością. W przeciwieństwie do konkurentów nie rdzewieje. A zawieszenie nie jest takie straszne jak mówią. A narzekania na słabe wyniki w rankingach niezawodności to dowód na to jak

Re: Peugeot 508 | Pierwsza jazda

do @m: bezawaryjność passata i całego vw to już dawno taki sam mit jak awaryjność aut na "f". Przykładem może być np. obecność renault clio i megane w czołówce w rankingach niezawodności. Renault największą wpadkę zaliczyło z wkładaniem zbyt nowoczesnej na owe czasy elektroniki do aut

Re: Bugatti - Boskie automobile

"Volkswagen, spec od solidnych samochodów średniej klasy" He He - autorowi artykułu proponuję sprawdzić rankingi awaryjności aut, np Dekra czy TUV, zanim zacznie pisać brednie. Marka ta od kilkunastu lat zajmuje ostatnie pozycje.

Re: Japońskie marki "rządzą"

Ranking rankingiem.. miałem styczność z wieloma nowymi Avensisami i mistrzami bezawaryjności to one nie były. Poza tym jeżeli kupujesz nowe auto to to czy ono ma awaryjność 3% czy 6% jest praktycznie niezauważalna, zauważasz natomiast wszystkie inne cechy pojazdu gdzie toyota kuleje w porównaniu z

Re: Tani ekonomiczny samochód do 5000 dla młodego

, podejrzewam, tak samo ograniczony jak podaż samych Starletów, a nie ma takiej opcji, żeby w aucie za 5 tys. (w sumie 10, bo nie ma za 5) nie trzeba było nic wymieniać. Jako posiadacz prawie bezawaryjnej Laguny podchodzę do rankingów awaryjności. :D Z kilkudziesięciotonowych polecałbym raczej Renault Magnum

Re: Peugeot 307 (2001 - 2007)

Czy naprawdę nie rozumiesz kto przeprowadza te wszystkie rankingi awaryjności???Podpowiem Ci, ADAC, DEKRA, TuV czyli "niezależne" niemieckie zrzeszenia oszołomów w których zawsze najlepsze są auta u niech wyprodukowane. Bo Niemiec chociaż miałby się zesr... ze zgryzoty że jego ojczysty

Re: zafira I czy c-max? a może focus kombi

jeszcze uzupełnię - w minivanach zastanawia mnie duża awaryjność - zajmują dalekie miejsca w rankingach i także użytkownicy np. na autocentrum skarżą się np. na awaryjność c-maxa a np. touran w teście 100 tys. km (autoświat) miał najgorszy wynik ze wszystkich badanych aut myślałem o japończykach

Re: Fiat Linea 1.4 T-Jet - test - Włoska elegantk

Bo po europie jeździ mnóstwo golfów....w polsce też...zaufanie do marki volkswagen jest większe niż do Fiata ...i to jeszcze do Fiata który jest nowością i nie występuje w żadnych rankingach niezawodności... dopiero za kilka lat dowiemy się jaka jest awaryjność tego auta...a awaryjność Golfa już

Re: Motodziennik

Ranking świetny i nie ma co, w mojej opinii w nim zmieniać. Mój kolega powiedział kiedyś, że nowa Laguna Coupe to Aston Martin dla ludzi z mniej zasobnymj portfelem i miał rację. Samochód świetny i to nie tylko z wyglądu. Niestety ciąży na nim skaza spowodowana awaryjnością aut Renault w

Zawodne, niezawodne wg ADAC

super, ale "czołowe miejsce w rankingu" oznacza, że te auta psują się najczęściej czy najrzadziej? czołowe w awaryjności, czy czołowe w bezawaryjności? może przed publikacją dziennikarzyna choć raz by przeczytał swój tekst próbując go zrozumieć?

Mazda 6 F/L | Pierwsza jazda

ulter: poczytaj sobie lepiej o awaryjności insigni, bo ja myślałem żeby kupić to auto, ale na szczęście się opamiętałem, w polskich ASO nawet nie wiedzą jak to naprawiać, tarcze hamulcowe po 5000 km do wymiany, pali jak smok, niska sprawność silnika, skrzypią plastiki, ludzie wyjeżdżają z salonu i

Re: 500-ka jak wino

Może i włoskie auta mają styl ale dla mnie liczy się cena i jakość a nie sztuczne lansowanie stylu przez media ! Ludzie nie dajcie się ogłupić...media piorą wam mózgi ...co z tego że auto jest piękne skoro jest drogie i awaryjne ? dlaczego Fiatów nie ma w żadnej czołówce rankingów awaryjności

Re: Skąd bierze się popularność VW w Polsce?

awaryjność Pasków, mam kolegów w pracy zadżumionych TDI i motoryzacją niemiecką, od lat kupują "igiełki" i borykają się z tymi samymi problemami: przepływomierz, dwumasa, turbina, zawieszenie wielowahaczowe i tak dalej. W większości jeżdżą Paskami lub A6, gdy usłyszeli, że zamówiłem nowe auto

Re: Brytyjski ranking niezawodności

w211 Może trafiłeś na trefny egzemplarz ? Rankingi mają charakter orientacyjny i pokazują ogólną jakość danej marki... to że ty trafiłeś na trefny egzemplarz to może on sie mieści w tych 3-8% zawodnych egzemplarzy? Bo wszystko sie kiedyś psuje i trzeba wymieniać cześci - nie ma aut bezawaryjnych w

Re: Bo liczy się jakość

Rok 2020. Znane z niezawodności samochody koreańskie zaczynają przypominać swoją awaryjnością i słabą jakością produkty japońskie i europejskie. W rankingach niezawodności na czoło wysuwają się produkty chińskie i indyjskie, które jeszcze do niedawna cieszyły się umiarkowaną popularnością. Taka

Re: Najbardziej zawodne samochody

przez kilka lat równolegle dwa samochody (celowo nie podam marek, żeby nie wywoływać niepotrzebnej dyskusji) - jedno duże auto z czołówki rankingu bezawaryjności, drugie średniej wielkości toporne auto ganione za awaryjność. Efekt? "Awaryjne" auto faktycznie trzeba było trochę częściej

Re: Fiat Punto Evo | Karta wozu

/2000) reklamowano debiutujące punto2 jako 'nowy gatunek' siejąc propagandę że z nowym gatunkiem nadchodzi nowa jakość... Fiat nadal jedt nisko w większości rankingów awaryjności - więc myślę że z grande/evo może być/jest podobnie...

Re: Kombi: Megane czy Laguna - czy warto ?

Tu jest najnowszy ranking awaryjności ADAC: www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp Rzeczywiście, od 2006 r. znacznie się poprawia. U mnie w rodzinie jest Megane Kombi diesel z 2005 r. i są z niego zadowoleni. Ja sam jeździłem Meganami przez 9 lat (od

Re: Fabia II. Dobry wybór czy raczej nie?

Fabia II ma chyba trochę za krótki staż na rynku (z tego, co pamiętam, to jakieś 2-2,5 roku), by można było sensownie ocenić stopień jej awaryjności na tle konkurencji. Podejrzewam, że okaże się samochodem raczej przeciętnym. Wg ADAC 2007 (ranking obejmował modele 2002-07) Fabia była 19. na 27 aut

Jazz

> Co kupić, nowa fabię, nota (1,4), , jazz czy yaris 1,3. Ma być auto miejskie > z większym bagażnikiem. Z tych, które podałeś, wybrałbym jazz, powody: - mały na zewnątrz, duży w środku (pomysłowo składane tylne siedzenia) - ogromny jak na tę klasę aut bagażnik - chyba 380l - niewiele pali

Re: Motodziennik: Zapowiedzi genewskie

No tak, ale z drugiej strony w tych rankingach awaryjności na pierwszych miejscach są auta najmniej awaryjne:) Ale zgoda, słowny pasztet wyszedł... Misiaczeq, to jest program autorski. Co znaczy że autor trochę swoje przekonania narzuca:) Co do krytyki, to najgorsza jest ta merytoryczna

Re: Potrzebuję kupić samochód, poradźcie..!

zrobienia, nawet samemu; części dostępne dużo taniej na szrocie. W nowych autach jak Ci siądzie elektronika, to możesz tylko rozłożyć ręcę i czekać na serwis. Gdzieś ostatnio czytałem o rankingu awaryjności aut jeśli chodzi o rocznik auta. Wiecie jakie były najbardziej awaryjne? Te najnowsze. Wynika to

Re: 500-ka jak wino

kwestiach opłacalności, ale na szczęście powoli zaczyna się to zmieniać. Z resztą 500 i tak jest sporo tańsza od DS czy Mini, które potrafi kosztować nawet 120k zł. Porównując do 55k zł za 500'kę wiat jest prawdziwą okazją. Poza tym awaryjność tych aut to mit powielany tylko przez ludzi nie mających o nich

Re: Młodych kręcą stare. Dziedziczenie używanych

To ty piszesz bzdury i to wielkie jak Himalaje. Po pierwsze, jeśli kupiłeś Renault to nie masz zielonego pojęcia o motoryzacji (marka ta zajmuje we wszystkich rankingach konsekwentnie od 30 lat - od tylu lat je śledzę - ostatnie miejsca we wszystkich klasach aut pod względem awaryjności); Po

Re: Używane autko do 10 00zł...

nowszy fiacik czy seacik, tym tez da się jeździć oszczędnie i przyjemnie. Kolega miał toyotkę starletkę i auto niby stare ale prawie nic nie dokładał (proszę poprzeglądać różne rankingi awaryjności). I na Boga- jak głównie na miasto to żaden dizel czy nie daj Bóg w gazie - chyba że same kłopoty

Kto ma maks 3-letni samochód japoński to wg ADAC

ma auto bardziej awaryjne niż niemieckie lub francuskie. Co ciekawe taka xara wspólnie z Xarą Picasso miały mniej awarii niż pojedyncze model innych marek 2,8/1000 zarejestrowanych aut!!!! a Civic 6 to 2x więcej. Chodzi mi o to że kupujący auto w roku 2004 opierając się na rankingu awaryjności

Re: Awaryjne nowości - Passat i Aveo

ksfg napisał: > patrząc na rankingi awaryjności producenci niemieccy walczą juz tylko z > francuzami o palmę pierszeństwa.... Nieprawda . www.autocentrum.pl/go/338__Niemieckie_samochody_lepsze_od_japonskich__11__0__5__1769519903.html www.autocentrum.pl/adac/rankingi_awaryjnosci_wszystkie_klasy_aut

Re: Które samochody najmniej tracą na wartości ?

tylko benzyna (czas nagrzewania się, filtry DPF). A jak zamierzasz dużo jeździć, to kup benzynę i załóż gaz. Poszukaj coś mało awaryjnego. Przestudiuj rankingi awaryjności w przedziale wiekowym w jakim będziesz użytkować auto (Dekra, TUV, GTU).

gdzie mozna wsadzić raporty ???

zwane "opinie" ludności na temat awaryjności aut w naszym kraju jakże często zbudowane są na zasłyszanych na imieninach u wujka poglądach, czy też są związane z eksploatacją rozbitego w Niemczech auta, naprawionego w Polsce przez kowala. Prawda jest taka, że generalnie w ostatnim

Opel Agila - polski szajs

najnowszy Motor przynosi wiadomość, że w prowadzonym przez TUV rankingu awaryjności, w kategorii aut do lat 3, produkowany w Gliwicach Opel Agila zajął DRUGIE MIEJSCE. Od góry! Oczywiście wszyscy się tego spodziewaliśmy?

Re: Sprecyzuję...

też słyszałem wiele o francuzach. z tego co wiem najgorsze są megane i laguna z lat 2002 - 2006. megane II po liftingu (łatwo poznać - gril nie jest płaski lecz lekko unosi się do góry) czyli z roczników 2006 - 2009 jest pod względem awaryjności całkiem innym autem. clio III nie jeździłem, za

Re: Żal mi kierowców Fiata :(

Golfa V obok Pandy? L.O.L. Golf III, 15letni, cechuje się mniejsza awaryjnością niż NOWY Panda II ;] Golf to genialne auto, nie bez przyczyny sprzedało się w takiej a nie innej ilości sztuk, a i po otwarciu granic było najchętniej sprowadzanym autem niemieckim. Prawda jest taka, że zaczęła być

Re: I czym sie tu chwalic? Biedaskodami?

Słyszałem "na blokach", że włoscy specjaliści przyjęli niezwykle ambitny plan poprawy poziomu awaryjności swoich aut tak aby produkty alfa romeo za kilka lat weszły do pierwszej setki w rankingach ADAC i TUV i zagroziły pozycjom Daewoo i Kia :)

Re: Biedna Toyota

auto nie może mu się zepsuć ani razu a inny zaakceptuje raz na rok byle kupić go taniej no i bywa, że producent "potania" elementy a potem naprawia w ASO no i szybciej sprzedaję nowe auto bo żywotność aut spada z roku na rok. Tylko wysoce naiwne osoby mogą uwierzyć w wyższość którejś

Re: Prosze o pomoc.seat czy Skoda??

niee, to nie są moje uprzedzenia. Wejdź sobie na stronę tuv lub dekry, i zobacz sobie te autka w miarodajnych rankingach awaryjności. tam się psuje wszystko, co jest możliwe. -- Auto Świat, Motor - czyli biuletyny reklamowe, udające niezależne pisma

Re: Renault Laguna kombi- jak sie sprawdza?

Najlepiej jak wejdziesz na forum Auto-moto tam panowie na pewno wam doradzą:)) A tu żeby nie być gołosłownym wklejam ranking awaryjności:) www.autocentrum.pl/adac/rankingi_awaryjnosci_klasa_srednia.html Mój M jeździ focusem (samochod służbowy) od 2 lat i sprawuje sie dobrze.Focusem przejechał

Re: Czy kupić hondę, czy coś innego?

nie jestem fanem hondy jazz, ale wygrała ona ranking magazynu top gear na auto w swojej klasie. Francuzy też tam były. Wygrywały w kategorii awaryjność, jako psujące się badziwie. -- Gaz służy do gotowania, nie do silników

Re: ile razy wam można tłumaczyć???

wiedząc, że jego samochód jest popsuty. Tylko niechluj pojedzi > e > na przegląd autem, które wcześniej nie było w normalnym serwisie - technik TUV > nie sprawdza przecież, czy KIEDYŚ zepsuło się coś w badanym aucie, jego > interesuje stan w chwili przeglądu. W efekcie najwięcej usterek

Re: Vw Sharan 1.9 TDI z 97/110 km

napisałem wyżej to dla mnie to jest to smieszne,po co wiec kupowac diesla jak takie przebiegi można zrobić i byle benzyniakiem.Nie patrzcie na to,że w rankingu awaryjności zajmuje końcowe miejsca w praktyce jest zupełnie inaczej tylko pod warunkiem że dbasz o auto i kupisz je z prawdziwym przebiegiem

Re: Japonskie szroty

Takie bezsensowne opinie tworzą się przez powielanie krzywdzących stereotypów: "japońce się sypią", "niemcy tamto", "koreańce siamto". To, że robią akcję serwisową w hondzie jeszcze nie znaczy, że auta tracą swą jakość. Popatrz na wyniki sprzedaży, rankingi awaryjności

Re: Accord?

asserwis napisał: > nie zrozum mnie źle ale co to jest za przebieg 57tyś.? nawet na matizie wrażeni > a > nie zrobi... znawco awaryjności :) OK, akurat mam trochę czasu, więc porozmawiajmy poważnie. Uważam, że aby wypowiadac sie o jakimś aucie, trzeba albo je kiedyś mieć (eksploatować

Re: Autoznawcy ...help !!! ;-)

Auto to od lat okupuje ostatnie lokaty we wszystkich możliwych rankingach awaryjności we wwzystkich rocznikach(TUV, ADAC itp) i bezpieczeństwa (NCAP - poziom bezpieczeństwa porównywalny z cincociento czy jak to tam się pisze....)

Re: co kupić za 90 000

), ale nie jest to oczywiscie klasa > wyższa. Superb jest większy, nie wbija się deska w nogę prawą, jakość wykonania wzorowa, i do tego dużo ciekawsze opcje do wyboru łącznie z AWD. > Co do awaryjności to zupelnie się nie zgodzę, a to przez to że od kilku ładnych > lat częśc wozów w

Re: Prosze o pomoc.seat czy Skoda??

sakii napisał: > niee, to nie są moje uprzedzenia. Wejdź sobie na stronę tuv lub dekry, i > zobacz sobie te autka w miarodajnych rankingach awaryjności. tam się psuje > wszystko, co jest możliwe. Niemieckie rankingi. W brednie wypisywane w Auto Śwait nie wierzysz, to czemu

Re: Skoda to zło

Gość portalu: mr x napisał(a): tak samo burakowi > nie przetlumaczysz ze skoda to syf na maxa! hip: Ale "studentom" nie trzeba niczego tłumaczyć. Oni wiedzą, że alfa romijo (tipoalfa) zajmująca przedostatnie miejsca w rankingach awaryjności aut, to wyjątkowo prestiżowy "

Re: ADAC vs Dekra .

cytat: "nowa Toyota Corolla, według Dekry należąca do aut najmniej usterkowych, w statystykach ADAC ma wskaźnik awaryjności wyższy od Fiata Seicento". :))) Moze ten artykul przynajmniej zachęci do zastanowienia się, co te raporty w rzeczywistości pokazują - bo na pewno nie usterkowość

rankingi niezawodności

. Znowu to wycinek rzeczywistości, analiza podzbioru - ciekawa, ale niepełna. Tak zwane "opinie" ludności na temat awaryjności aut w naszym kraju jakże często zbudowane są na zasłyszanych na imieninach u wujka poglądach, czy też są związane z eksploatacją rozbitego w Niemczech auta

Audi A6 | Premiera na żywo już dziś w Moto.pl

@sachs Ranking na który się powołujesz to nic wiecej jak dane z przeglądów okresowych i mówią tyle o jakości i awaryjności co zeszłoroczny śnieg. To że samochód przez dwa tygodnie "przygotowywany" był do tekiego przeglądu w serwisie audi z tego rankingu już sie nie dowiesz. Ja piszę o

Re: Peugeot 407

obu modelach powodowało, iż Volkswagen był droższy o co najmniej > 50,000 zł. 407 stanowi wielkie zagrożenie dla passata, poprzedni model passata ze wzgledu na dużą awaryjność popsuł mocno wizerunek VW co spowodowało że peugeot z modelem 407 został najlepiej sprzedającym się autem klasy

Re: Awaryjność: peugeot 406 vs. skoda felicia

Do pełnego porównania peugeota i skody dodajmy może wyniki peugeota 206 z tegoż rankingu awaryjności. Oto miejsca p206 odpowiednio dla aut 3, 5, i 7-letnich: 99, 92, i 84. Przypomnijmy miejsca felicji: 96, 86 i 53. No cóż, okazuje się, że p206 jest znacznie bardziej awaryjny od wycofanej z

Re: Toyota z emblematem Subaru

2010 (13:57) Fani japońskich i niemieckich samochodów często toczą ze sobą "forumowe" boje. Rzadko jednak wzajemne docinki poparte są miarodajnymi badaniami. Takie właśnie badania opublikował niedawno niemiecki ADAC. Chcesz być zadowolony z auta? Kup lexusa Raz na jakiś czas swoje rankingi

Re: Akordeon kontra mundano, tak ze źródłami

w stosunku do tego, co oferuje w porównaniu do aut klasy średniej, po części dlatego, że Aston musi się zwrócić przy dużo niższej sprzedaży). Przy okazji, za cenę Astona oczekiwałbym praktycznie zerowej awaryjności, najdokładniejszego ręcznego montażu, najlepszych materiałów i najniższych

Re: Do Kubalonka.

Bardzo śmieszne :) Dawno to twierdzę, napiszę specjalne podziękowanie do firmy R. że dla mnie zrobili unikatowy model w kwestii awaryjności ale w to też mi trudno uwierzyć. Co do psucia się to nie ma aut, którym się to nie zdarza co często wynika z tego że używają je ignoranci techniczni

Re: Fiat Punto 1.3 Multijet Dynamic / Opel Corsa

Sam sie zastanawiam teraz nad kupnem Corsy albo Punto. Z wyglądu duużo bardziej podoba mi sie Fiat, bo Corse to ejdnak ten design ma na poziome wczesnych lat 90-tych. Z drugiej strony niemieckie auto przynajmniej według stereotypu zapewnia dobra jakośc, a Fiat przoduje w rankingach awaryjności

Re: Kto ma maks 3-letni samochód japoński to wg A

> ma auto bardziej awaryjne niż niemieckie lub francuskie. > Co ciekawe taka xara wspólnie z Xarą Picasso miały mniej awarii niż pojedyncze > model innych marek 2,8/1000 zarejestrowanych aut!!!! a Civic 6 to 2x więcej. > Chodzi mi o to że kupujący auto w roku 2004 opierając się na

Re: Niezawodne japońskie samochody ??

Proponuję prześledzic rankingi awaryjności TUV I DEKRA patrząc na ranging "awaryjnosc po 7latach i starsze" wtedy samemu mozna dojsc do jakis wnioskow. Jesli chodzi o starsze auta to trzeba sie liczyc z tym ze kazde czy to japońskie czy to włoskie bedzie wymagało co jakis czas napraw

Re: Sam. francuskie-jakie modele najmniej awaryjn

> ą > tego poprzeć na torze. Argument "sportowy" jest słabym argumentem odnośnie awaryjności aut produkcyjnych, ponieważ to co jeździ po torze/w rajdzie, a to co po ulicy to są skrajnie różne samochody. Weźmy np. Citroena C4 WRC, który z autem produkcyjnym dzieli chyba tylko klamki

Re: Audi A4 1.9TDi vs Peugeot 407 1.6 HDi

niekorzystnie na poziom usterkowości... Ranking awaryjności aut klasy średniej: 1. Toyota Avensis 2. Mazda 6 3. Opel Signum 4. Audi A4 5. Opel Vectra 6. Peugeot 407 7. Nissaan Primera 8. Jaguar X-type 9. Honda Accord 10.Mercedec C 11.Subaru Legacy 12.Citroen C5 13.Ford Mondeo 14.Lexus IS 15.Saab 9-3 16.BMW 3

Re: Ja bym polemizował...

ludzie madrzeja z czasem. hip: Nie wszyscy. Nie dotyczy to między innymi "studentów" z miasta afer kryminalnych i posiadaczy zardzewiałych alf romijo, którym się wydaje, że mają prestiżowe auto (nie ważne, że zajmujące ostatnie miejsca w rankingach awaryjności). "Jak widzisz w

Re: Skoda - Alfa Romeo - skad ten antagonizm?

Gość portalu: dr. napisał(a): A skąd to > kadra kierownicza zarabiająca okrągłe 100 tysiaków i mająca podwładnych z > niezłymi włoskimi wózkami ma tyle czasu na klepanie bzdurnych postów??. hip: Tylko dlaczego te "wózki" zajmują ostatnie miejsca w rankingach awaryjności aut

Re: Kto daje i odbiera .....

niknejm napisał: > Podobne problemy dotyczą też i innych marek aut. Sugerujesz, że Toyota jako > jedyna marka 'specjalizuje się' w usterkach, których nie wyłapuje ADAC? > Ryzykowna teza ;-) > Oczywiście, że są w innych markach, przypuszczalnie corolla ani nie jest na początku

Boże ze to wogóle jeżdzi !!!!

Gość portalu: cv napisał(a): > Auto to od lat okupuje ostatnie lokaty we wszystkich możliwych rankingach > awaryjności we wwzystkich rocznikach(TUV, ADAC itp) i bezpieczeństwa (NCAP - > poziom bezpieczeństwa porównywalny z cincociento czy jak to tam się pisze....) -- forum

normalny czy wariat ???

zaniedbanych, których stanem właściciel na bieżąco się nie zajmuje. Znowu to wycinek rzeczywistości, analiza podzbioru - ciekawa, ale niepełna. Tak zwane "opinie" ludności na temat awaryjności aut w naszym kraju jakże często zbudowane są na zasłyszanych na imieninach u wujka poglądach, czy też są

Człowieku, nie rób śmiechu...

niezawodności są w stanie konkurować tylko autami za 400 tys., 500 tys. PLN, jak porszawki czy BMW M3. Ranking ADAC też budzi wiele wątpliwości. Przecież warunki początkowe pomiaru od razu faworyzują auta niemieckie, po prostu merole czy audi czy bmw w przypadku awarii wiozą lawety organizowane przez

Re: Sprzedaz 2004 wg. marek

Gość portalu: RF napisał(a): > Z tych wyników widać że Renówek jest 4x więcej niż Hond a w poprzednich > latach > różnica była jeszcze większa więc też i prawdopodobieństwo wystąpienia > usterki > jest znacznie większe a to ma wpływ na ranking awaryjności. Dżizas. Idź na

Ford Scorpio

w 1985 r. Ford Scorpio było pierwszym autem posiadającym to urządzenie w seryjnym wyposażeniu, wyznaczając tym samym nowy standard wyposażenia dla aut w tej klasie. SilnikiW Fordzie Scorpio zastosowano klasyczny układ napędowy, tzn. silnik umieszczony z przodu napędza tylne koła. Dostępne

Marco Lucchinelli

trzech lat Lucchinelli wziął udział w dziesięciu eliminacjach, dosiadając motocykl Cagiva. Wyjątkowa awaryjność maszyny nie pozwoliła mu jednak ukończyć żadnego z wyścigów. Ostatnim Grand Prix w karierze Marco była runda na włoskim torze Monza. WSBKW 1987 roku, na motocyklu Ducati 851, Marco zwyciężył

Narciarstwo alpejskie na Zimowych Igrzyskach Paraolimpijskich 2010 - zjazd kobiet - osoby niewidome

niesprzyjających warunków konkurs został przełożony na 18 marca. Mistrzynią paraolimpijską została reprezentantka gospodarzy Viviane Forest. Wyniki Ranking Bib Zawodnik Państwo Czas Różnica 1 CAN 1:27,51 6 SVK 1:28,17 +0,66 2 USA 1:30,18 +2,67 4 4 AUT 1:32,00 +4,49 5 3 AUS 1

Alicja Grygier

wywalczyła 2-gie miejsce w konkursie Grand Prix.W roku 2009 wygrała Ranking Młodych Jeźdźców prowadzony przez Polski Związek Jeździecki, w sezonie 2010 prowadzenie to potwierdziła zdobywając Mistrzostwo Polski w tej kategorii wiekowej.Reprezentantka polski na Mistrzostwach Europy oraz wielu zawodach

Narciarstwo alpejskie na Zimowych Igrzyskach Paraolimpijskich 2010 - slalom kobiet - osoby na wózkach

Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie 2010Narciarstwo alpejskieSlalom kobiet - osoby na wózkach Pierwsze miejsce Claudia Loesch Drugie miejsce Stephani Victor Trzecie miejsce Kuniko Obinata Zawody zostały rozegrane 14 marca na trasie Whistler Creekside. Wyniki Ranking Bib Zawodnik Państwo

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.