auto wchodzi na wysokie obroty

sprawdź też:

samochód

Piotr Sielicki

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

Z czym kojarzy Wam się Skoda Fabia? Z "elką", na której uczą się jazdy młodzi kierowcy? A może ze starszym panem, który w kapeluszu i okularach jedzie na działkę? Przedstawiciele handlowi też mają swój udział w wizerunku tego modelu. Dzisiaj przełamiemy wszystkie te stereotypy!

Seat Leon Cupra | Pierwsza jazda | Istota hot-hatcha

Tor Castelloli położony 55 km na północny zachód od Barcelony to idealne miejsce na prezentację możliwości nowego Leona Cupra, jednego z najszybszych przednionapędowych samochodów seryjnych

Porsche Cayman S - Test | Żarty się skończyły

Kiedy siedem lat temu na ulicach pojawiła się pierwsza generacja Porsche Caymana, wiele nawet obeznanych z tematem motoryzacji osób mówiło, że to 911 dla ubogich. Już wtedy mocno się mylili. W jak wielkim byli błędzie pokazuje nowa odsłona tego modelu. Przed Wami prawdziwe sportowe auto - Porsche Cayman S

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki Liana (2001-2007) - opinie Moto.pl

Suzuki zaprezentowało model Liana (Life In A New Age) w 2001 roku jako następcę kompaktowego modelu Baleno. Auto zaprojektowane według mody z przełomu wieków, miało wysokie nadwozie (153-155 cm) i występowało jako czterodrzwiowy sedan lub pięciodrzwiowy hatchback. Na rynku wypełniało lukę pomiędzy

Infiniti FX 3.0d Black and White Edition | Test | Czarno na białym

Infiniti FX 3.0d Black and White Edition | Test | Czarno na białym

głośniejsze: lepiej przyspiesza, bo toleruje wysokie obroty (później zmienia bieg na wyższy) i szybciej reaguje na ruchy prawej stopy. Do czego zresztą zachęca silnik. Corvette nie ma szans Nie jestem fanem diesli, a zwłaszcza ich rakotwórczych spalin, ale gdyby wszystkie pracowały tak jak to 3-litrowe V6

Suzuki SX4 1.6 4WD - test | Za kierownicą

Suzuki SX4 1.6 4WD - test | Za kierownicą

przebrnięcia breję. Niezależnie po jakiej drodze jedziemy 120-konny silnik 1.6 Suzuki będzie naszym sprzymierzeńcem. Łatwo wchodzi na obroty i na prostej drodze bez zadyszki radzi sobie z SX4-ką. Musimy jedynie przyjąć do wiadomości, że to typowy "japończyk", lubi wysokie obroty i wręcz ich

Kupujemy samochód używany | Poradnik

Kupujemy samochód używany | Poradnik

;nierównomierna praca silnika na wolnych obrotach i przy wchodzeniu na wysokie obroty, dławienie się,-    niepokojące dźwięki, "cykanie" lub dzwonienie i stuki spod pokrywy zaworów,Wjedź autem na kanał i sprawdź stan osłon pod silnikiem-    wycieki z silnika, skrzyni biegów

Porsche 918 Spyder | Test | Pierwsza jazda | Ekologiczna brutalność

Porsche 918 Spyder | Test | Pierwsza jazda | Ekologiczna brutalność

, stoją dwa egzemplarze Porsche 918. Jeden jeździ, a drugi jest tylko do oglądania. Póki co przy samochodach kręci się grupa potencjalnych nabywców, specjalnie wyselekcjonowanych, których może być stać na samochód za 932 879 euro. Tak, tak, to auto kosztuje więcej niż dom, ale do ceny wrócimy później

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

Hyundai i10 - test | Pierwsza jazda | Dobrze się zapowiada

zaleta Hyundaia.Podczas jazdy w kabinie jest cicho. Na wolnych obrotach benzynowego silnika 1.2 prawie nie słychać. Głośniej robi się, gdy "kręcimy" go wyżej, ale i wtedy dobiegające odgłosy nie są męczące. Jednostka brzmi całkiem nieźle, nie wyje. Niespełna 90 KM i 120 Nm pozwalają na sprawne

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

utrzymuje wysokie obroty. Także zawieszenie małej Renówki nastawione jest na komfort. Jeśli jesteś miłośnikiem francuskich "kanap" Clio będzie tu najlepszym wyborem.Peugeot nie jest alternatywą dla poszukujących auta z miękkim zawieszeniem. Założenie było takie, by 208 dawała sporo przyjemności z

Sprzęgło | Trudny żywot

Sprzęgło | Trudny żywot

korbowego na przekładnię. Łatwo więc zauważyć, że sprzęgło jest bardzo mocno obciążonym podzespołem, mającym do czynienia zarówno w dużymi naciskami jak i wysokimi obrotami. Służy przede wszystkim do rozłączania układu napędowego przed skrzynią biegów, niezbędnego przy ruszaniu i zatrzymywaniu się a także

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

Bezpieczna jazda | Na kursie o tym nie mam mowy

znaczy bezpieczniej. Pamiętajmy, że na takich drogach niebezpieczeństwo czai się z tyłu. I jest tym większe, im wolniej poruszamy się względem doganiającego nas auta. Ponieważ w grę wchodzą wysokie prędkości - wszystkie manewry musimy sygnalizować i rozpoczynać wcześniej. Zwłaszcza te, które wiążą się ze

Mercedes sądzony za tandetę

Mercedes sądzony za tandetę

nawaliło zawieszenie. W marcu silnik zaczął wyć. Auto ciężko wchodziło w wysokie obroty. Paliło jak smok. Zamiast 6 litrów ropy - 11. Serwis po pięciu miesiącach odkrył, że zepsuła się pompa i wtrysk. Nawet na felgach po pół roku pojawiły się purchle. - Żona, jak wyjeżdżałem z domu tym złomem, trzymała

Mercedes A 45 AMG / CLA 45 AMG | Pierwsza jazda | Ich pierwszy raz

Mercedes A 45 AMG / CLA 45 AMG | Pierwsza jazda | Ich pierwszy raz

przednim napędem A klasy i CLA nie miałoby to najmniejszego sensu. Mercedes CLA 200 - test Dosyć teorii pora na praktykę. Już po kilku kilometrach czuć, że w żadnym momencie moc silnika nie idzie na marne. Auto przyspiesza zawsze, z każdych obrotów i z każdej prędkości. Nie ważne czy jest sucho czy też

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

Citroen DS3 vs. Peugeot RCZ vs. Renault Clio RS Gordini - test porównawczy | Za kierownicą

na trafianiu w poszczególne biegi. Co istotne, równie dobrze spisuje się znany silnik 1.6 THP. Do tego stopnia, że właściwie dopiero po zerknięciu na prędkościomierz uświadamiam sobie, że jadę sporo za szybko. Turbodoładowana, 200-konna jednostka błyskawicznie wchodzi na obroty a przy tym jest na

Hyundai Atos (1997-2008) - opinie Moto.pl

Hyundai Atos (1997-2008) - opinie Moto.pl

wysokie obroty po zdjęciu nogi z pedału "gazu", trzeba sprawdzić zarówno sterownik silnika jak i przepustnicę. Sterownik może działać wadliwie a wnętrze obudowy przepustnicy może wymagać oczyszczenia. W grę wchodzi też zanieczyszczenie silnika krokowego.Co wybrać?W przypadku Atosa żaden wybór

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

Honda Civic 1.6 i-DTEC - test | Pierwsza jazda

zmodyfikowano w taki sposób, by idealnie współgrała z nową jednostką. I trudno jej cokolwiek zarzucić. Biegi wchodzą gładko, a przełożenia są krótkie, co podczas pokonywania slalomu, jaki fundują górskie drogi wzdłuż Lazurowego Wybrzeża, bardzo szybko doceniłem. Silnika nie ma sensu wkręcać na wysokie obroty z

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

Peugeot 308 SW 1.6 HDI - test | Pierwsza jazda

nie zmieni. Decydując się na auto tej klasy trzeba jednak pamiętać, że 308-ka oferuje w wyposażeniu coś więcej niż rynkowi rywale. I dlatego mimo wysokiej ceny jest konkurencyjna dla czołówki segmentu C.Kompendium | Peugeot 308 SW 1.6 HDIOpel Astra Sports Tourer | Pierwsza jazda Nadwozie 5-drz., 7

Używane auto | Co sprawdzić kupując używany samochód

Używane auto | Co sprawdzić kupując używany samochód

wchodzeniu na wysokie obroty, dławienie się;- niepokojące dźwięki, "cykanie" lub dzwonienie i stuki spod pokrywy zaworów; - wycieki z silnika, skrzyni biegów i okolic - warto wjechać autem na kanał i obejrzeć stan uszczelek oraz osłon pod silnikiem;- dymienie przez otwór bagnetu oleju przy

Jak zapalać auto na mrozie?

Jak zapalać auto na mrozie?

wysokich obrotach), na dłużej gasić zimnego silnika (trzeba pozwolić mu się rozgrzać nawet wtedy, gdy już jesteśmy u celu), jeździć zbyt długo na ssaniu (dotyczy starszych modeli), wnosić do środka śniegu i lodu, myć auta na mrozie. Co warto mieć: ciepłe, robocze rękawiczki, szczotkę do śniegu, skrobaczkę

Jak zapalać auto na mrozie?

Jak zapalać auto na mrozie?

wprost proporcjonalne do okresu bezczynności oraz wieku auta. Jeśli więc nasz wehikuł liczy 10 lat, nie odpalaliśmy go przez kilka dni, ma włączony autoalarm, a ostatniej nocy było - 20 st. Celsjusza, możemy przeżyć zawód. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi diesel, znacznie bardziej wrażliwy na jakość paliwa

Paliwa ze słomy i gazu

- im wyższa, tym silnik pracuje równiej, łatwiej wchodzi na obroty i emituje mniej zanieczyszczeń. GTL Shella praktycznie nie zawiera siarki, co pozytywnie wpływa na czystość spalin.A co najważniejsze - te dodatki sprawdzają się w najtrudniejszych warunkach. Audi R10 TDI jest pierwszym i jedynym

240 koni w Civicu

240 koni w Civicu

gratkę dla fanów wysokich obrotów. Z brytyjskiej fabryki wyjedzie na drogi 20 ręcznie montowanych Civików Type-R, każdy z 240-konnym silnikiem i-VTEC. Niestety wszystkie z kierownicą po prawej stronie"Zwykły" Type-R osiąga moc 201 koni przy 8000 obrotów na minutę i przyspiesza do "setki

Toyota Prius III - test | Za kierownicą

utrzymywanego przez oprogramowanie CVT na wysokich obrotach. Podsumowując tryb 'power' w jednym zdaniu, Prius w wersji "sportowej" nie różni się od innych aut wyposażonych w skrzynie CVT o podobnej mocy i masie. A ile ubędzie nam z baku przy (choć brzmi to dziwacznie) szaleńczej jeździe? Po każdych

Fiat Punto (1993-1999) - opinie Moto.pl

przy okazji wprowadzenia tego modelu na rynek ogłosił co prawda, że nastąpi jednocześnie zdecydowana poprawa jakości skutkująca wyższą niezawodnością aut turyńskiego koncernu, ale tych deklaracji nie udało się w pełni zrealizować. Dlatego Punto musi co jakiś czas odwiedzić warsztat. W żadnym razie nie

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

zawsze znaczy bezpieczniej.Pamiętajmy, że na takich drogach niebezpieczeństwo czai się z tyłu. I jest tym większe, im wolniej poruszamy się względem doganiającego nas auta. Ponieważ w grę wchodzą wysokie prędkości - wszystkie manewry musimy sygnalizować i rozpoczynać wcześniej. Zwłaszcza te, które wiążą

Tata w Polsce! - pierwsza jazda modelem Indica

porównać - piętnastoletni dostawczy Citroen C-15. Biegi - wchodzą rewelacyjnie i nie musimy patrzeć na obrotomierz: jeśli odbicie we wstecznym lusterku zaczyna się rozmazywać - należy zmienić bieg. Pozycja za kierownicą - niezła, może siedzi się odrobinę za wysoko, ale fotele wygodne. Kanapa z tyłu jest

Turbosprężarka - jak działa i jak się z nią obchodzić?

;  Po uruchomieniu silnika należy chwilę rozgrzać go na biegu jałowym, aby olej silnikowy dotarł w każdy jego zakątek, a w szczególności do turbiny -    Chcąc cieszyć się wieloletnią sprawnością turbiny nie wolno nagle gasić rozpędzonego do wysokich obrotów silnika. Przed wyłączeniem

Honda Accord Tourer - Co autor miał na myśli?

klekot jest słyszalny tylko przy rozruchu i wyższych obrotach, spalanie jest wręcz nieprzyzwoicie niskie, a elastyczność niemalże wyśmienita. Auto wyraźnie chętniej wchodzi na wysokie obroty. Krótko zestopniowane przełożenia wymagają częstego sięgania do lewarka sześciostopniowej skrzyni biegów, która

Ford Focus II (2004-2010) - opinie Moto.pl

Liczba aut w zestawieniu 2-3 lata 44 128 4-5 lat 21 117 Focus drugiej generacji ma na swoim koncie sporo serwisowych akcji nawrotowych. Pierwsza została ogłoszona latem 2005 r. i dotyczyła możliwości wnikania wody do silnika wycieraczek. Jeśli woda zawierała sól mogła doprowadzić do przyśpieszonej

Porsche Carrera 4 - test | Za kierownicą

wizerunek - Schimpke zawiesza głos. Jego spojrzenie mówi, że stawką jest udział w podobnych imprezach. A karą - wilczy bilet. Jedziemy kolejno za autem instruktora. Chwilami prędkość dochodzi do 200 km/h. W ostre zakręty trzeba wchodzić bez gazu, inaczej przód wyjeżdża na zewnątrz. Gdy się o tym pamięta

BMW 135i coupe - test | Pierwsza jazda

indziej znów odkryto, że jeśli kierujący BMW chce się włączyć do ruchu, to ma najmniejsze szanse na to, że ktoś go przepuści. Być może nie bez znaczenia jest fakt, że właściciele BMW uprawiają seks częściej (2,2 raza w tygodniu) niż właściciele aut innych marek, przez co narażeni są na zazdrość i brak

VW Touran 1.4 TSI - Pogromca ścigantów

dostępna będzie latem tego roku, na razie mogliśmy cieszyć się słabszą - 140-konną - odmianą. Słabszą? Sporych rozmiarów - w końcu rodzinne - auto (dł. 459, szer. 183, wys. 168 cm) rozpędza się do setki w nieco ponad 9 sekund. Przyspiesza cicho i równo już od niskich obrotów. Skrzynia jest dość elastyczna

Ford Focus - Pół roku bez awarii

dodatkowych 15 koni. W sumie 115 KM jak na kompaktowe auto to niemało. Do codziennej eksploatacji wystarczy, choć trzeba przyznać, że demonem szybkości Focus 1.6 nie jest. Jeżeli ktoś koniecznie chce pierwszy startować spod świateł, a na trasie wyprzedzać kolumny tirów, musi utrzymywać go na obrotach i liczyć

Ford Focus 1.6 TI-VCT nie daje się polskim drogom

litra na 100 km. Samochód jest wystarczająco sprawny, pod warunkiem że korzystamy z wysokich obrotów. Bo choć pod maską pracuje mocniejsza wersja silnika 1.6 (115 KM) wyposażona w system zmiennych faz rozrządu, nasz Ford do demonów prędkości nie należy. Nowy Focus mocno utył, jest o 100 kg cięższy od

Mercedes CLK 270 CDI - test | Za kierownicą

w środku - przedrzeźniał Mroczka, gdy w końcu wyszli z redakcji. Od razu zajrzał do wnętrza i jęknął. - Pięć tysięcy... To mają być wysokie obroty?Fakt, że w tym modelu skala obrotomierza nie roi się od cyferek. Podczas gdy w przecinaku Lemskiego - o ile pamiętam - kończy się na czternastce.- W

Megane zmienną jest - pierwsza jazda

wysokoprężność o mocy 130 KM (nowe 1.9 opracowane wraz z Nissanem). Odpalam z przycisku i słucham. Na postoju jest cichutko. Wrzucam bieg, wciskam gaz. Szybkość przyjemnie wzrasta (300 Nm dostępnych już od 1750 obr./min.), ale niestety hałas też. Mam 140 km/h na liczniku i jedynie 2750 obr./min. To auto nie

Ford Mondeo 2.0 TDCI - ewenement

odciski palców. Generalnie materiały i ich montaż nie dają powodów do krytyki. A ergonomia? Niewielkie, ale jednak.Prawie jak VolvoPopełniono kilka błędów, przez które auto nie wydaje się aż tak duże w środku jak na zewnątrz. Przede wszystkim siedzi się za wysoko, kierownica zakotwiczona jest zbyt nisko

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

jazdę w zakrętach (mocne przechyły), podobnie jak ospale reagujący układ kierowniczy i słabe hamulce. Trybu 4x4 nie można włączyć ze względu na brak międzyosiowego mechanizmu różnicowego. Chyba że jezdnię pokrywa lód albo śnieg, inaczej naprężenia zdemolują przeniesienie napędu. W grę wchodzi zatem

Citroen Berlingo - Zaskakująco osobowy

się rozpędza, sprawnie wchodzi na wyższe obroty i porusza się z przyjemną lekkością. Można mieć nadzieję, że 110 rumaków nie padnie pod ciężarem 636 kg ładunku. Kilkanaście kilometrów jazdy po autostradzie rozwiało moje kolejne wątpliwości - mizerna aerodynamika nie wpływa negatywnie na poziom hałasu

Audi RS6 - test | Pierwsza jazda

. Moje auto ma standardowe siedzenia i hamulce. Za dopłatą dostępne są kubełki i ceramiki i takie właśnie auta będą czekały na nas na torze. Tymczasem połykam kolejne zakręty na drodze z Le Castellet na wybrzeże. Ogromna moc nie przeszkodziła RS6 w zachowaniu wysokiego komfortu. Wnętrze jest solidnie

Konfrontacje: Mitsubishi Lancer Evo VIII/Subaru Impreza WRX STi Solberg Edition

, falujące powietrze. Na prowadzenie wychodzi czerwony. Przewaga nie jest duża, ledwie o połowę długości auta, wskazówki na licznikach śmigają nad setkami, czerwony ciągle na przedzie, ale już nie powiększa prowadzenia. Powyżej 150 km/h niebieski łapie drugi oddech i zbliża się do czerwonego. 220, jadą dziób

Ferrari F430 - test | Za kierownicą

zakręt i już wiem. Race uniemożliwia niekontrolowany obrót, ale pozwala na jazdę bokami pod wcale sporym kątem. Pięknie! Teraz wszystko wydaje się proste. A mimo to...- Za szybko wchodzisz w zakręty - strofuje mnie Enrico. - Nie zawsze więcej znaczy szybciej!A więc hamuję wcześniej, przytulam się do

Hummer H3

auta. I choć maksymalne 158 km/h to zasługa ogranicznika, nawet bez niego Vortec nie zdziałałby więcej. Próba zmuszenia go do galopu wymaga wchodzenia na obroty, a to oznacza hałas. Silnik, w zasadzie niesłyszalny do 3 tys. obrotów, powyżej 4,5 tys. zaczyna irytować. Brak mu akurat tego, do czego

Chrysler 300C SRT

tkwi w szczegółach - myślę, przekręcam kluczyk i... Nie! Diabeł tkwi pod maską! Ponadsześciolitrowe V8 już na wolnych obrotach ożywia swym pulsem całe nadwozie. Tak, tym autem rządzi silnik. Jego tętno czuję w fotelu, kierownicy i pedałach.Bawię się elektryką i już po chwili siedzę dokładnie tak, jak

BMW 335i Coupé

, nie brakuje. Pokonując je, odkrywam, że kontrowersyjny układ Active Steering (na wszelki wypadek nie montuje się go w BMW serii M) najwyraźniej przytemperowano - zmiana przełożenia liczona obrotami kierownicy nie różni się już tak dramatycznie przy niskich i wysokich prędkościach. Wreszcie długa

Rozsądny rozmiar Peugeota 607 2.2 HDi

manualna (jedyna dostępna dla 2,2 HDi). Motor łagodnie wchodzi na obroty, nie hałasując, nie wyjąc, nie wibrując. Francuskie bi-turbo może się podobać. Głębiej wciskam gaz. Na jedynce - bardzo krótkiej, jak to w dieslach, 607 nie robi może oszałamiającego wrażenia, ale na dwójce i trójce odjeżdża całkiem

FORD FOCUS 1,8 TDCi GHIA

działa cicho i bezwibracyjnie, bardzo przyjemnie wchodzi na obroty. W dodatku jest bardzo dynamiczny. Ma spory zakres użytecznych obrotów, a najprzyjemniej przyspiesza w granicach 2 do 3 tys. Zapewnia Focusowi znakomitą dynamikę i elastyczność.A wspomniane wady? Ta pierwsza (malutka) to bardzo

Abarth 500 - Ukąszenie skorpiona

kontrolka. To tzw. Gear Shift Indicator na dodatkowym wskaźniku ciśnienia doładowania sugerujący zmianę biegu. Przyznam, że urządzenie żywcem przeszczepione z samochodów wyczynowych przy szybkiej torowej jeździe bardzo się przydaje i pomaga uniknąć jąkania się wpadającego na zbyt wysokie obroty silnika. A

Konfrontacje: Toyota RAV4 vs. Suzuki Grand Vitara Grand 4

roadowym na Bemowie. Wydatne błotniki i duży grill potęgują wrażenie mocy. A ta nie jest oszałamiająca. Pod maską pięciodrzwiówki kryje się diesel 1.9 DDiS o mocy 129 KM osiąganej przy 3750 obr/min. Choć maksymalny moment300 Nm dostępny już od 2000 obrotów, auto ożywia się dopiero powyżej 3000 obr/min. Już

Rośnij rzepaku, i ty buraku?

"Najbardziej innowacyjny wynalazek!" (most innovative invention) - tymi słowami w 1900 roku na salonie automobili w Paryżu ochrzczono samochód o napędzie elektrycznym konstrukcji Ferdynanda Porsche. Jeszcze na salonie zebrano ponad 300 zamówień na ten samochód! Auto osiągało szybkość 50

BMW 5 (1995-2003) E39 - opinie Moto.pl

BMW serii 5 jako auto nowe w polskich realiach może interesować nielicznych nabywców. Na rynku wtórnym jest jednak zupełnie inaczej. Dość intensywny prywatny import używanych egzemplarzy z Niemiec sprzyja zbijaniu cen, a to znacznie poszerza krąg zainteresowanych.Ale uwaga! Zaawansowana

Audi A3 Cabrio, Volvo C70, Mazda MX-5 - Lans na trzy sposoby

napędowa sporo potrafi. Ma bardzo równomierną charakterystykę i miękko wchodzi na obroty. Nie jest może szczególnie spontaniczna, za to niezwykle elastyczna i przyjemna dla ucha. Dynamicznej jeździe sprzyja krótka i precyzyjna dźwignia zmiany biegów. Prowadzenie auta nie budzi żadnych zastrzeżeń. Nierówne

Bentley Continental GT

; Zobacz co w kwietniowym numerze "Magazynu Wysokie Obroty" Silnik jest dyskretny, bo nie słychać go na wolnych obrotach, ale potrafi - z pedałem przyspieszenia wciśniętym do podłogi - zamienić ważące 2300 kg (!) coupé w pocisk artyleryjski. Bentleyowi nie wypada ryczeć jak amerykańskim

Volkswagen Tiguan - wszechstronny VW

(na razie) Altei Freetrack. Znaleziono złoty środek. Sztywne, ale nieprzesadnie nastawy w połączeniu z odpowiednią konstrukcją silentbloków oraz szybkim (2,7 obrotu od oporu do oporu) układem kierowniczym zapewniają ponadprzeciętną pewność i stabilność prowadzenia na asfalcie. Nowe elektromechaniczne

Citroën C-Crosser 2.2 HDI - test | Pierwsza jazda

tkwi w szczegółachPrzed podróżą dokładnie przyjrzałem się nowemu Citroënowi, by porównać go z dobrze mi znanym Outlanderem i widzianym tylko na zdjęciach 4007. Najpierw profil. Z tej perspektywy wszystkie trzy auta wyglądają niemal identycznie. Wyróżnikiem C-Crossera są chromowane progi i wzór 18

Ferrari F612 Scaglietti - test | Za kierownicą

ekstrudowanego aluminium i sztywnych aluminiowych odlewów. Testowe auto ma też drogi zestaw podwoziowy GTC Handling zawierający m.in. węglowokompozytowe tarcze hamulcowe i specjalne obręcze kół, skórę Daytona na fotelach (wchodzi w skład programu indywidualizacyjnego Carrozzeria Scaglietti) - także za dopłatą

Volkswagen Tiguan - Czas osła

wystarczy? Wczoraj na asfalcie spisywało się tylko trochę gorzej niż w Golfie. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że nadwozie kończy się tu na wysokości prawie 1,7 m. Charakterystyczne dla tak wysokich aut bujanie nie jest w Tiguanie męczące. Do tego elektryczne wspomaganie układu kierowniczego dość jasno daje

Volvo XC90 V8

?Kanadyjskich dziennikarzy tak drażnił hałas pracującego na wysokich obrotach V8, że aż zmierzyli jego natężenie: 76 decybeli. To ponaddwukrotnie głośniej niż w XC90 T6 (71 dB). Wynik ich zdaniem nie przystający do auta za 50 tys. dolarów.Kompendium Dł./szer./wys. (cm

Ferrari 360 GT Evo - test | Za kierownicą

raz przyspieszyć i już cierpisz na to samo, co twoje auto. Tym samochodem nie da się jechać płynnie. Albo przyspieszasz, albo hamujesz, albo wchodzisz w zakręt. Jeśli tego nie robisz, wydaje ci się, że tracisz czas. Z Ferrari można żyć tylko na wysokich obrotach. I chyba tylko dlatego, że długotrwały

Wiesmann MF 30, MF 3, GT MF 4 - test | Za kierownicą

Wiesmann.W 1988 roku Wiesmannowie uruchamiają mały zakład w rodzinnym 50-tysięcznym Dülmen w Nadrenii Północnej-Westfalii. Dziś spółka zatrudnia 60 osób. Wszystkie auta wzorem prototypu składają ręcznie, na indywidualne zamówienie, wysoko wykwalifikowani pracownicy. Podobnie tworzy się bolidy F1

HONDA CIVIC 1.4 [1.6 VTEC]

zaskoczeniem okazuje się spory moment dostępny także przy niskich obrotach. Dzięki temu silniki są nie tylko dynamiczne, ale i elastyczne.W samochodach o wymiarach i proporcjach zbliżonych do minivanów, w których środek ciężkości znajduje się dość wysoko, na ogół pogarszają się własności jezdne. Ale nie tym

Konfrontacje: Clio Sport/Ibiza FR 1,8 T

konie przy 6500 obrotach roztaczają wizję ekscytujących wycieczek na kraniec skali obrotomierza. Potwierdza to wysoki moment obrotowy - 200 Nm przy 5250 obrotach. Zestawiając te liczby, można dojść do wniosku, że zakres największej efektywności 16-zaworówki ogranicza się do wąskich 1250 obrotów. Na

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

napędowego na każde 100 km. A co wchodzi w skład pakietu BlueMotion? Wersje z taką plakietką mają w standardzie system start-stop i układ odzyskiwania energii podczas hamowania.Pod maską może także pracować motor 1.4 TSI lub 2.0 TDI, każdy w dwóch identycznych wersjach mocy (140 i 170 KM). 170-konne odmiany

Konfrontacje: Audi A6 Avant vs. Volvo V70

dopłaty prawie 3000 zł.Uruchomienie sześciocylindrowego turbodiesla nie zdradza sposobu jego zasilania. Podobnie jak jazda z wysokimi (jak na ropniaka) obrotami. Audi przyznało wyższość cichszego Common Raila nad głośnymi pompowtryskiwaczami i do budowy silnika 2.7 TDI wykorzystało właśnie szynę podającą

Dwa tysiące sto pięćdziesiąt siedem - Saab 9-3

turbodziury. Wszystko dlatego, że inżynierowie zamontowali w silniku dwie turbosprężarki - mniejsza wkracza do akcji przy niskich obrotach, większa przejmuje pałeczkę przy wyższych. Efekt? Równomierny przyrost mocy, 8,5 sekundy do setki i średnie spalanie poniżej 6 litrów na 100 km. Prędkość maksymalna (225

Subaru Forester 2.5XT

. Wystarczy trafić, a w zasadzie wycelować, bo ofiara właściwie nie ma czasu na unik.Złudne niepodobieństwoPrzede mną coś niemal równie zadziwiającego. Konia z rzędem temu, kto patrząc na to auto, odgadnie jego osiągi. Czy pogromca GTI może wyglądać tak nieefektownie? Dość wysoki, dość kanciasty i dość

Audi RS4

nadkola - nic innego nie wchodzi w grę. Co robi we Włoszech na kilka dni przed premierą? Być może, siedząc w innym aucie, marzyłbym teraz o teleportacji. Jednak za srebrzystym kółkiem RS-a całkiem mi dobrze. To jedno z tych aut, z którym błyskawicznie się oswajasz. Pedały, skrzynia biegów, przełączniki

MAZDA 6 SEDAN

. Chętnie "wchodzi" na obroty i rozpędza auto nawet w przedziale 1600-1700 obr./min. DOBRA, ALE DROGA Na polski rynek trafiała dwulitrowa wersja Mazdy 6, pozostałe są dostępne tylko na zamówienie. Sedan w podstawowej wersji wyposażenia kosztuje 25 750 euro (104 545 zł po kursie z 25.09.2002 r.), a

Konfrontacje: Land Cruiser/Pathfinder

. Znienawidzona lampka Low 4x4 znika wreszcie z wyświetlacza, a ja nie muszę piłować silnika na wysokich obrotach. - Houston, wszystko gra!Co za ulga... 174-konny Common-rail Nissana jest może nieco żwawszy od tego w Toyocie (166 nie całkiem dotartych koni), ale wyraźnie głośniejszy. A raczej gorzej wyciszony

Renault Grand Scenic 2.0 dCi

układ jezdny znany z poprzednich Sceniców. Tutaj miał być poprawiony i dodatkowo usztywniony. O ile na równej drodze auto sunie bez zastrzeżeń, na nierównościach wysokie nadwozie zaczyna się nieprzyjemnie przechylać i trząść. Zwłaszcza jego przód. Najgorsze dla Grand Scenica są jednak poprzeczne

Mercedes B 170

krótkie i nie zdarza mi się wbić innego biegu niż zamierzony. Nastrój lekko mi się poprawia. Może pierwsze negatywne wrażenie za mocno wpłynęło na moje postrzeganie B-klasy? W końcu jakość materiałów wykończeniowych jest wysoka i nie ma już śladu po tandecie, jaką serwował Mercedes w Vaneo. Nabieram

Nissan 350Z - test | Za kierownicą

milczeniem. Żadnych trzasków, skrzypów, łomotów. To też zasługa solidnych poprzeczek łączących elementy zawieszenia. Wielowahaczowy układ jezdny, zestrojenie sprężyn i amortyzatorów powodują, że każdy ruch kierownicą natychmiast przekłada się na reakcje auta. Z drugiej strony aż 2,7 obrotu kierownicy między

HONDA JAZZ/MERCEDES A 140

cylinder, o maksymalnym momencie 119 Nm przy 2800 obr./min. A gdzie mocniejsze wersje benzynowe, a przede wszystkim diesel, który idealnie pasowałby do tego auta? Na szczęście, jednostka napędowa jest nowoczesna (podwójny sekwencyjny zapłon) i w miarę żwawa, zwłaszcza przy niższych obrotach pracuje lepiej

Wielki mecz Japonia - Niemcy

na uzyskanie wysokiego komfortu jazdy. Praca układu kierowniczego i hamulców - bez zastrzeżeń.Produkowany w Wielkiej Brytanii Avensis ma atrakcyjnie skalkulowaną cenę w stosunku do wyposażenia. W skład wyposażenia wyjściowej odmiany Terra wchodzi m.in. pięć poduszek powietrznych (w tym chroniąca

Opel Meriva 1.6 NJoy

530 kg). Diesle na razie nie pojawią się w ofercie przygotowanej na polski rynek. Powróćmy do testowanej przez nas stukonnej wersji silnikowej. Nowy Opel z taką jednostką napędową przyspiesza do 100 km/h w 13,3 s i osiąga prędkość maksymalną 175 km/h. Silnik szybko wchodzi na wyższe obroty. Niestety

Mercedes SLK 55 AMG

cierpliwie - pojeździć można i w nocy. A że pogoda dopisuje, nawet jazda bez dachu wchodzi w grę. Kilka godzin spędzonych na przestawianiu auta pozwala na wstępne oględziny SLK 55 AMG. W porównaniu do najsłabszego Kompressora mamy tu zestaw przednich i tylnych spojlerów uzupełniony nakładkami na progi. Do

RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1.9 dCi/VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI

niedogodności spłaca on z nawiązką doskonałymi osiągami. Auto rozpędza się do 100 km/h w nieco powyżej 10 s. Moment obrotowy jest wysoki w całym zakresie obrotów - od 1500 obr./min do czerwonego pola na obrotomierzu samochód chętnie przyspiesza. Przy prędkości powyżej 100 km/h jadący na szóstym biegu Passat

BMW M6

kilo gwoździ wrzuconych do wiadra stojącego na stole wibracyjnym. Tu jest podobnie. Tyle że gwoździ więcej. Przekręcam kluczyk i kamienny dziedziniec natychmiast wypełnia ostre staccato. Nie chodzi o to, że donośne. Przyzwyczajenia wymaga jego ton - wysoki i metaliczny. Owszem, podobnie brzmią auta

Lexus IS 250/220d

bezpośredniego wtrysku benzyny silnik pracuje bezwibracyjnie, płynnie rozwija moc, chętnie wchodzi na wysokie obroty i jest doskonale wytłumiony. Zapewnia IS-owi dobrą dynamikę, nawet przy prędkościach przekraczających 200 km/h. W dodatku spalanie utrzymuje się na stosunkowo niskim poziomie około 11 l/100 km

Konfrontacje: BMW 645/Jaguar XKR

aż do tabliczki z napisem "Kraków". Krótka przerwa, podejmujemy pasażerów i ruszamy dalej.LeskoDopiero za kierownicą Jaga odkrywam, ile ma lat. Tym, co zdradza metrykę auta, jest wnętrze. Nazbyt jak na obecne standardy przytulne. Wsiadając, trzeba zgiąć nogi, by przerzucić je przez wysoki i

Audi S3

do 7 tys. obr./min. Nie ma dolegliwości typowej dla silników turbo, czyli zadyszki na wysokich obrotach. Turbodziura też jest niemal niewyczuwalna. Jedyną rzeczą, do której można się przyczepić, jest świdrujący uszy świst dochodzący do wnętrza, kiedy sprężarka daje z siebie wszystko. Nie jest głośny

Konfrontacje: Alfa 159 1,9 JTDm/BMW 320d

nowej 159 i od razu coś mi nie pasuje. Wygląd wnętrza jak najbardziej włoski, ale... Chwila zastanowienia i wzrok pada na dłoń opierającą się o lewarek skrzyni biegów. Dźwignia jest niżej niż zwykle była w Alfach. Za to skoki ma krótsze i biegi wchodzą pewniej. Rzut oka w specyfikację ujawnił, że to

Nissan Micra 1.4 Tekna

Wszystko jest w nim nietypowe, ekstrawaganckie, po prostu inne. Zaokrąglone linie nadwozia i wysoko osadzone światła - przypominające oczy żaby - sprawiają, że sylwetki Micry nie da się pomylić z żadną inną. Japończycy postawili na emocje i chyba wygrali. Na pierwszy rzut oka nowa Micra ma wszystko

Zmiana koła

podnosić auto.Pamiętajmy przy tym, że - choć przy wymianie koła jest to niepotrzebne - nie wolno wchodzić pod samochód uniesiony na samym podnośniku! Gdybyśmy kiedykolwiek musieli to zrobić, należy przygotować wysokie klocki i postawić na nich auto.Kiedy już jesteśmy pewni, że podnośnik jest założony

Porsche Cayman S - test | Za kierownicą

zaworów.Rozwija teraz 340 Nm (w zakresie 4400--6000 obrotów) i wykręca 87 KM z litra pojemności. Najbardziej w nowym Porsche zaskoczył mnie gang silnika, inny niż produkuje Boxter i Carrera. Cayman brzmi mniej chrapliwie i mniej gardłowo, ale więcej wysokich tonów wcale nie ujmuje mu rasowego charakteru. Poza tym

Mercedes ML 320 CDI - test | Za kierownicą

. Przetłoczenia nadkoli - w sam raz, nic nie przesadzone; atrapa i reflektory - agresywne jak przystało na groźnego zwierza; maska długa, tył krótki, wznosząca się linia okien - sylwetka dynamiczna aż miło. Do tego wielkie 17-calowe koła i stalowe osłony pod zderzakami. Auto wygląda tak, jakby wyjechało z

Chevrolet Corvette Convertible

360 nie jest to takie oczywiste. A w Corvetcie - owszem. Wjeżdżam na rondo, dodaję gazu, a tył z łatwością zmienia pas ruchu. Wystarczy 3 tys. obrotów. Nie ma lepszego auta do zabawy na asfalcie jak wóz z mocnym silnikiem i napędem na tylne koła. Wróćmy jednak do przygody z najnowszym modelem C6

Konfrontacje: BMW 530d automatic/Mercedes-Benz Klasa E 320 CDI Avantgarde automatic

kontrowersyjnego designu trzeba się przyzwyczaić. Drogo, za to bogato Seria 5 wchodzi do sprzedaży latem, w polskich salonach powinna pojawić się w lipcu. Nie znamy na razie cen i wyposażenia na nasz rynek. W Niemczech wersja 530d kosztuje 40 600 euro (z ręczną skrzynią biegów, natomiast z automatyczną

MERCEDES-BENZ S 430/LEXUS LS 430

zapewniają odpowiednią dynamikę i elastyczność bez konieczności utrzymywania nieekonomicznie wysokich obrotów. Mercedes w najnowszej Klasie S zrezygnował z czterech zaworów na cylinder, zadowalając się trzema (jeden wydechowy). Dzięki temu zmniejszono straty ciepła, a w komorze spalania znaleziono miejsce na

Honda Civic VIII - test | Pierwsza jazda

powrotem bez rewolucyjnego projektu. Kiedy patrzę na efekt jego pracy, mam wrażenie, że przyjechał do Włoch nie tylko dla europejskiego gustu, ale również by nabrać odwagi i uwolnić się od dalekowschodnich rygorów myślenia.Chyba mu się udało, bo Civic to najodważniejsze auto w klasie. Przynajmniej

Smart cdi Pulse

audio.Smart kusi wyposażeniem opcjonalnym, jednak już wersja podstawowa sporo kosztuje - 48 350 zł. Najwyraźniej producent uznał, że znajdą się klienci, którzy słono zapłacą za ekscentryczny mały pojazd.Jak drażetkaSiedzisz na wysoko zamontowanym fotelu, spoglądając ponad dachami limuzyn. Ergonomii wnętrza

Volvo S60/XC90

dieslem zadebiutowała w 1979 r. - silnik pochodził z Volkswagena.Przełom nastąpił w 2001 r. - Volvo przedstawiło swojego pierwszego własnego "osobowego" diesla. Dalej nie dało się zwlekać - wielki boom na tego typu silniki właśnie wchodził w decydującą fazę. Zeszły rok przeszedł zaś do historii

Audi A4

... Czyżby key-man się pomylił? Czy to nie aby wolnossąca wersja? Pomyślmy: na 2.0 jest za szybki. Nie brzmi też jak znany mi już 3.2 FSI V6... To jednak musi być 2.0 T FSI. Ale gdzie sprężarka? Ani jej nie czuć, ani nie słychać. Gładko i jednostajnie wchodzi na obroty. Turbodziura? Nie ma. Nawet spod

Cadillac BLS

powrócił do tworzenia amerykańskich aut z wyższej półki. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Zeszły rok okazał się najlepszy w USA od 15 lat, ze sprzedażą 235 tys. samochodów, a na rynkach zagranicznych marka odnotowała wzrost sprzedaży o 42 proc. To jednak nie zadowalało bossów z Detroit. Po długich

Lexus RX 300

silnikiem, a przy wjeżdżaniu potrafi trzymać go na wysokich obrotach. Połączony z nią aluminiowy silnik (3 litry, V6) ma po modernizacji minimalnie większą moc i moment. Zdaniem producenta RX300 to pierwszy SUV ze zmiennym czasem otwarcia zaworów (VVT-i). Może i dobrze, że nie chce się nim szaleć, bo 204 KM

Volvo S40 T5

ładowania. Dzięki temu fabryka obiecuje aż 320 niutonometrów już od 1500 obrotów i moc 220 koni. Podczas mocnego przyspieszania pozostaje jednak lekki niedosyt. Jak to możliwe, że samochód o gabarytach i parametrach zbliżonych do Subaru Imprezy WRX nie daje takiego kopa? Wygląda na to, że winne jest temu

Toyota Prius II

uliczkach. Za punkt honoru postawiłem sobie wówczas przejażdżkę na jej prawym fotelu. Wskoczyłem do auta, zaraz jak wysiadł z niego Tadeusz Syryjczyk, i po chwili siedziałem na dobrze wygrzanym przez ministerialne ciało fotelu. Pamiętam, że większą część krótkiej podróży spędziłem, podziwiając przepływ

Opel Astra GTC

. podobną strategię przyjęły Fiat i Renault, wprowadzając modele Bravo i Megane. Na czym zatem polega innowacyjność Astry GTC? Na tylne fotele trójdrzwiowego Megane ciężko jest się dostać, nie mówiąc już o podróżowaniu tym autem w cztery osoby. Przykładem przerostu formy nad treścią mogą być też samochody

Volkswagen Fox

wskazują, że nieznacznie inaczej zestopniowanej. Jadąc Foksem 1,2, mam wrażenie, że skrzynia biegów jest zupełnie inna od tej z 1,4 TDI. Tak jakby zadziorów wcale nie było.Silnik 1,2 też wcale nie jest leniwcem. Żwawo wchodzi na obroty. Żaden z niego milczek, też sporo hałasuje, ale do diesla mu daleko

do milos75

milos75 napisał: ... Gdybym chciał opisać w prostych słowach zachowanie CVT to jest tak, że silnik nie wchodzi na obroty stopniowo jak jesteśmy przyzwyczajeni szybciej lub wolniej ale stopniowo) tylko po naciśnięciu gazu momentalnie "znajduje się" na wysokich, optymalnych z punktu

Re: Subaru XV | oficjalne ceny

@pat "Nie mówię o "gwizdaniu" a o samej zasadzie działania tej skrzyni, która wymusza pracę na dość wysokich obrotach." Jeżdżę 2,5 CVT od dwóch lat i i gdy ruszam, to silnik wchodzi na ok.3tys obrotów i gdy zdejme nogę z gazu przy setce spada na ok.1,2 tys. i tak jedzie spalając

Re: Focus RS z "klekotem"

wynika? otóż ten spory moment przy dobrze zestopniowanej skrzyni pozwala pięknie wchodzić na wzniesienia, bardzo mocno przyspieszać w OPTYMALNYM zakresie obrotów, ciągnąc przyczepy czy mocno dociążyć auto. A co ze sportem? no nie nadaje się! wysoki moment, ale relatywnie niska moc, wąski zakres

Old vs New - kolejna runda 1

Dlaczego samochody psują się tak szybko? A dla leniwych "przedruk" ;-) Każda następna wersja jest lepsza od poprzedniej. A mimo to auta są teraz bardziej zawodne niż kiedyś. Powód? Rywalizacja, komputery i CO2 Średnio ma 12 tys. części, litry szkodliwych płynów, kilka mikroładunków

Re: Tylko automat

faktycznie wiele zalet. Niestety ma też znaczące wady. Tak sobie myślę, że mogłaby się doskonale sprawować w autach z dużymi, cichymi silnikami 6- czy 8-cylindrowymi, gdzie po prostu nie byłoby słychać wycia na wysokich obrotach. Tyle, że jak pisze Miszasty, akurat do tego typu silników się ona nie nadaje

Renault Master - gaśnie podczas jazdy

Witam wszystkich. Mam problem z renault masterem 2,5 dci. Autu zapalonemu ale stojącemu w miejscu silnik pracuje ok i fajnie wchodzi na wysokie obroty ale problem jest z jazdą ponieważ podczas jazdy się w pewnym momencie gaśnie i wyświetla się kontrolka "STOP". Po ponownym zapaleniu

Re: Honda Jazz 1.2

> A glosnosc? Na pewno coś za coś, z tym że nie odnosi się typowego wrażenia z małych aut, że silnik pracuje w metalowym pudle rezonansowym. Wysokie obroty mają przyjazną tonację, chociaż tu już wchodzimy w strefę indywidualnych odczuć. Nie każdemu pasują w ogóle wysokie obroty. -- klasyka

tzw. kontrola trakcji a ruszanie na lodzie/śniegu

uwaga: piszę o systemie kontroli trakcji (TCS/ASR) a nie o systemie stabilizacji toru jazdy - te rzeczy są często mylone przetestowałem dzisiaj sobie wpływ tzw. kontroli trakcji na ruszanie na lodzie - przy włączonej, auto nie wchodziło na wysokie obroty zachowywało się tak jakbym delikatnie

Re: Samochód do 65 000

. Atrakcyjną cenę 4. 3 lata gwarancji (Fiat także) Problemem może być jedynie dobór silnika. Właściwie w grę wchodzi tylko 120-konny benzyniak (niezbyt dynamiczny i potrzebuje wysokich obrotów) lub diesel 2.0 (z dynamika trochę lepiej). Niemniej jednak, jeżeli Ktoś szuka auta kierując się zasadą "

Re: 1.4 TS dusi się, dławi i faluje - ratunku!

Potencjalnie moze to byc jeszcze uszkodzenie przewodow wysokiego napiecia i cewki zaplonowej, moze byc tez awaria samego ECU. Czy auto kopci podczas wchodzenia na obroty? Czy badales sklad mieszanki paliwowo+powietrznej? A moze silnik lapie lewe powietrze? Sprawdz.

Re: co złego jest w hamowaniu silnikiem?

W mojej instrukcji obslugi Hondy Accord (wersja europejska, takze ze skrzynia manualna) jest napisane, zeby hamowac silnikiem kiedy to ma sens. Poczytaj instrukcje obslugi swojego auta... Ogolnie wszystko nalezy robic z umiarem, nie ma sensu hamowanie silnikiem gdy prowadzi to do wchodzenia

Re: Po co jest klima automatyczna?

tez to mam :) nigdy nie jezdze w wersji full automat. lubie jak dmucha wzdluz szyby i jak wentylator nie wchodzi na wysokie obroty itp. - recznie ja przestawiam wiekszy problem mam w jednym ze swoich starszych samochodow (rocznik 1987), ktory tez ma juz klime automat, ale bez mozliwosci recznej

Re: Hyundai i40 CW od 84 900 zł

nikła, uznał że "Schrott" znaczy "komis" i nabył auto Hansa wraz z 3 innymi (zaleta aut po karambolu jest taka, że na zwykłą lawetę wchodzą 4 takie auta, a nie jedno). Na miejscu wraz z panem Ziutkiem auto Hansa wyklepał, zaszpachlował, pozaślepiał poduszki, podeaktywował kontroli

Re: Mruczando

Tylko, ze tutaj jest inna sprawa:) auto jest ZA BARDZO WYCISZONE. Boksera slychac w kabinie normalnie i specyficznie, nie ma to wiele wspolnego z odgłosem na zewnatrz. Tymczasem tutaj auto w srodku (silnik 1.7) nawet jak sie wchodzi na wysokie obroty jest wyciszone do przesady:) dlatego pytam

Re: opel corsa, problem z odpaleniem

fredoo napisał: > Czyli zimny zapala a ciepły nie. Akumulatot i sprawy zapłonowe tu > nie wchodzą w rachubę raczej kwestia zasilania paliwem. Może być zapłon :) Znajomy miał tak w Passacie kiedyś... palił na zimno po jednym obrocie wału, na ciepło ni cholery. Jak już przeszukał wszystko

Re: a jest stara Dacia Logan???

> zawieszenie nie na Polskie drogi. Silnik - auto wchodzi szybko na wysokie > obroty To, co ma wolno wchodzic? kolega jakimś mułem jeździ chyba. A co do zawieszenia to się okaże które jest lepsze na polskie "drogi"

Re: Jaki samochód doradzicie ; miejski, rodzinny

. auto z 2001r. plusy: przyzwoity bagażnik (spokojnie wchodził wózek z gondolą, później spacerówka bez odpinania kół i do tego sporo bagażu), ale to sedan. auto niema bezawaryjne. silnik 1.5 benzyna. na miasto ok, na trasie nieco brakuje jej mocy przy wyprzedzaniu, ale jak wejdzie na swoje obroty to

diesel a ograniczenie obrotów

A ja miałem kiedyś awarię i diesel zaczął spalać olej smarujący turbinę (rozsypała się w trakcie jazdy i olej poszedł tam gdzie powietrze do silnika) i uwierzcie mi nic przyjemnego gdy silnik wchodzi na obroty poza czerwonym polem, nie reaguje na nic, wyjęcie kluczyka nic nie daje a za autem

Ford Ka, czujnik wolnych obrotow

Prosze Was serdecznie o pomoc. W aucie mojej lepszej polowki, przy redukcji biegow w Fordzie Ka silnik wchodzi na wysokie obroty. Facet w warsztacie powiedzial, ze czujnik wolnych obrotow jest do wymiany. Po wymianie okazalo sie, ze auto nadal wchodzi na wysokie obroty. Nastepna diagnoza

Niemiecka tandeta

. - Pierwszy raz na trasie do Kielc. Wyprzedzam. Samochód wchodzi w stan awaryjny. To oznacza, że obroty spadają poniżej 2 tys. Samochód mi zwalnia. Nie mam na to wpływu! Naprzeciwko jedzie tir. Samochody zjechały się w kupę i nie chcą mnie wpuścić z powrotem. Żona i córka krzyczą! Miałem szczęście

falowanie cd

witam zawsze na biegu jałowym falowanie obrotow 700-1000 (zimny, cieply silnik), przechodzi po 5-6 dlawieniach. czyzby filtr powietrza, przepustnica, przeplywomierz? auto nigdy nie gasnie, zapala za 1 razem, wchodzi na wysokie obroty bez problemu. thx AR 155 2.0 TS 16V 1995r (przebieg 80kkm)

Re: Na czym polega ecodriving

Właśnie dlatego zaleca się od razu ruszać ale jednocześnie nie wchodzić na zbyt wysokie obroty. Tu nie chodzi o to, żeby szaleć na zimnym silniku. Chodzi o to, że dochodzenie do prawidłowej temperatury jest efektywniejsze przy jeździe. Prawdopodobnie chyba też chodzi o to, że sama jazda powoduje

Re: olej na swiecy??!!

no wiec ze swieca juz sobie poradzilem.wykrecilem ja i zmienilem.przy okazji sprawdzilem ta obok i nie byla zaolejona tak jak ta stara.auto nie kopci wogole.teraz pozostaje nadal problem obrotow.probowalem cxzyscic przepustnice i po zabiegu auto ma w miare stale obroty ale wysokie wiec chyba

Re: Hyundai ix20 | Pierwsza jazda

ciągnie już od 2000obr/min i cały czas czuć przyrost mocy aż do czerwonego pola. Sam odgłos jednostki napędowej nawet na wysokich obrotach nie jest dokuczliwy.Po prostu jest to dzwięk silnika i tyle.Przy prędkościach autostradowych rzędu 140/150km/h na 6 biegu w tym aucie jest dalej cisza.Czego wymagać

Re: Wciskam pedał i nie przyspiesza ...dlaczego?

ale dziewczyna pisze, ze jak pusci gaz i wciśnie znowu to już jest ok, więc raczej kiepska benzyna nie wchodzi w grę. Ja tez miałam podobny objaw w escorcie, tyle ze obroty nagle skakały wysoko i się zawieszały, po puszczeniu i wciśnięciu gazu ponownie wracało do normy. Temu akurat winien jest

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

> sniperslaststand napisał: > > W skrzyni bezstopniowej w ogóle nic nie czuć, jest tylk > > o liniowe nieprzerywane niczym przyspieszenie. simr1979 napisał: > Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem do > piero auto zaczyna przyśpieszać

Diesel wymyka się spod kontroli - co robić!

zostanie zablokowany - nie rozwali się Czasami, jeśli przyczyną jest (1) lub (2), może nastąpić, na skutek pracy na bardo wysokich obrotach sytuacja (3), wtedy diesel zacznie spalać własny olej i nawet opuszczenie strefy z łatwopalną substancją nie pomoże. Aby się ratować: - keine Panik - w autach z

Mercedes przed sądem za tandetny samochód.

podkładki hydrauliczne. Nie wiem nawet, co to jest. Coś z zawieszeniem. W styczniu nawaliło zawieszenie. W marcu silnik zaczął wyć. Auto ciężko wchodziło w wysokie obroty. Paliło jak smok. Zamiast 6 litrów ropy - 11. Serwis po pięciu miesiącach odkrył, że zepsuła się pompa i wtrysk. Nawet na felgach po pół

Re: Nie dostales podrecznika?

przy współczesnych silnikach są wysokie obroty. Jest to co najwyżej górna strefa stanów średnich :-) "- Fahren Sie nicht mit Anhänger." Nie dotyczy, nigdy nie używałem przyczepy. "Von 1000 bis 1500 Kilometer - Steigern Sie die Fahrleistung allmählich auf die H

Re: Jestem ciekawa?

ruchu po prostej, a koło zewnętrzne zbliży się do osi auta. Powoduje to szybsze i wyraźniejsze zadziałanie stabilizatora niż w innych układach zawieszenia. -w typowych układach zawieszenia koło jest przymocowane niejako "obok" zwrotnicy, obok osi wyznaczonej przez os obrotu zwrotnicy. Powstaje

Dziś jeździłem Freightlinerem... :-)

jazdę specjalnie wpływał nawet jeśli jest. Nie muszę chyba dodawać, że znalezienie jakiegokolwiek przełącznika to też jest wyzwanie? - kiepska widoczność tak do przodu (za wysoko krawędź okna) jak w lusterkach (płaskie szkła). Dodatkowo lusterka powodują olbrzymie martwe pole przy patrzeniu na boki. Ten

Re: Peugeot Partner Tepee - test

jak w samochodzie osobowym skoro siedzenie wysoko to zaleta a nie wada, bo czy w SUV-achy i terenówkach też autor testu obniża fotele? Po co trzeć tyłkiem po asfalcie jeśli to nie samochód sportowy i znacznie lepiej wszystko widać ponad dachami innych aut gdy siedzi się wysoko, bezpieczniej tak i

Re: czemu masz wątpliwości?

.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway Elektroniczny ogranicznik obrotów, odcinający wtrysk paliwa, jest wtedy bezużyteczny, ponieważ silnik zasila się nie tym, co jest do niego wtryskiwane, a tym, co wchodzi zaworami dolotowymi. Jedyne możliwe opcje ratowania się to: - na niski bieg w manualu, auto ruszy i hamulcami zdławić; zaleta to oszczędzanie

Re: Zasada ograniczonego zaufania

pierwszeństwo na środku skrzyzowania jak i na wjazd na nie. Przepis zakazujący wchodzenia tuz przed auta jest też głupi bo czy może być grosza kara za takie zachowanie no potrącenie ? ktory z pieszych zrezygnuje z wejścia pod koła bo pamięta ze tego nie wolno robić w kodeksie ? A juz pierszenstwo idac po

Re: teleskopowe światła

- genialnie prostej konstrukcji o wysokiej wydajności. A światła stop na dobrą sprawę są zbędne nawet w samochodach. > Prostsza i tańsza jest guma modelarska zaczepiona na kierownicy i trochę kulek > z łożysk. Nie. Tu nie chodzi o eksploatacje, a przekaz taki jak w przyrodzie : "nie zaczynaj, bo

Seicento 900, nie pracuje cylinder

Nietypowy objaw, po nocy lub dłuższym postoju (w ujemnej temperaturze), po zapaleniu, silnik wchodzi na wysokie obroty a po chwili, gdy obroty zaczynają spadać nie pracuje jeden (czasem dwa) cylindry. Czasami ten objaw występuje chwilę później, już w trakcie jazdy (auto szarpie, nie ma mocy

Im mniej gazu w butli, tym mniejsza moc

po przejechaniu ok 100 km problem pojawia sie ponownie.Auto nie wchodzi na wysokie obroty, działa tylko na niskich.Przy wchodzeniu na wysokie dusi się.Byłem z ty u dwoch mechaników nie potrafili mi jednak pomóc.Jeden przez pół dnia spószczał gaz ze zbiornika bo twierdził że to wina "

Im mniej gazu w butli tym słabsza moc

.Po dotankowaniu do pełna wszystko było w porządku.Jednak później zauważyułem ze po przejechaniu ok 100 km problem pojawia sie ponownie.Auto nie wchodzi na wysokie obroty, działa tylko na niskich.Przy wchodzeniu na wysokie dusi się.Byłem z ty u dwoch mechaników nie potrafili mi jednak pomóc.Jeden przez pół

Re: hamowanie

tej prędkości utrzymywać obroty nie szarpiące autem, powinnaś jechać na 2. biegu. Opiszę to po kolei, po swojemu: Jedziesz 60km/h. Zakładam, że na 4. biegu. Nie zdejmując nogi z gazu**, zredukuj do 3. W ten sposób efektywniej będziesz hamować silnikiem. W tym celu puść gaz całkowicie! W połowie

instalacja LPG Bendini

po przejechaniu ok 100 km problem pojawia sie ponownie.Auto nie wchodzi na wysokie obroty, działa tylko na niskich.Przy wchodzeniu na wysokie dusi się.Byłem z ty u dwoch mechaników nie potrafili mi jednak pomóc.Jeden przez pół dnia spószczał gaz ze zbiornika bo twierdził że to wina "

Wszystko pięknie, ALE.. ten koncept jest bez sensu

Z przyczyn oczywistych nie jeździłem v8 tdi, ale na youtube jest cała masa filmików jak ludzie rozpędzają takie auta. "Sportu" to w tym nie ma. Za to wrażenia z benzynowych v8, v10, v12 są niesamowite, gdy silnik wchodzi na obroty (których ten diesel nigdy nie zobaczy). 4. Osiągi Znowu

Re: Salon Frankfurt 2011 | Przypudrowany Prius

mocnych - 30 min ruszania/stawania/ruszania/stawania i silnik spalinowy wchodzi na wyższe obroty, żeby doładować rozładowującą się baterię (zwłaszcza przy włączonej klimie). Wtedy spalanie rośnie i muszę oszczędnie obchodzić się z gazem, żeby nie doszło do 6-7 litrów na 100. Ale to przychodzi mi już łatwo

Re: Plany

No to fajnie, gratuluję :-) Widzę, że i Ciebie urzekła magia VTECa... To jest właśnie to - na wysokich obrotach silnik wchodzi w tryb 'sportowy' (ustawienia krzywek, czasów otwarcia i wzniosu zaworów itp. bliskie temu, co robią w autach do sportu, tylko w wyścigówkach silnik niemal nie ciągnie

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

bezstopniowej w ogóle nic nie czuć, jest tylk > o liniowe nieprzerywane niczym przyspieszenie. Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem dopiero auto zaczyna przyśpieszać,a miarę jak CVT dostosowuje przełożenie - dla większości kierowników efekt ten jest trudny do

Jeździłem.....

Własnie udało mi się pojeździć testową 2.0 TDI u dwóch różnych dilerów. Auto pancerne - dużo blachy, mało okien, ale jakoś to nie przeszkadza. Polecam tapicerkę czarno-szarą - rewelacja. Bagażnik duży, ale torby trzeba wysoko stawiać, bo próg przy kołach 16" jest wysoko. Za to silnik

Re: Ford mondeo diesel-uwagi i opinie

wchodzi na wysokie obroty ale na trasie jeździ jak pociąg :))

Re: Nowa Corolla

Byłem w niedzielę na dniach otwartych i jechałem taką Corolką 1.6. Silnik cichutki - jak wsiadłem, to myślałem, że jeszcze nie włączony. Trzeba go mocno kręcić, ale na obroty wchodzi łatwo. Maksymalny moment jest przy 5600 obrotach, a maksymalna moc przy 6000. Co kto lubi. Plastiki w środku nie

Re: Osiagi 2.0 Mondeo ?

trochę nie na temat ale jeśli to ma jakieś znaczenie to napiszę ci że mam rocznego mondziaka 1,8 .Prędkość 160 dla niego to zaden wysiłek ,idzie lekko i jest w miare cicho a auto jestjak przyklejone ,pieknie wchodzi na obroty a kultura pracy bardzo wysoka wiem coś na ten temat bo miałeem

Seicento robi bziuuuuum:)

siebie wchodzi na wysokie obroty bez wciskania gazu.Samochod jedzie normalnie,nie przyspiesza, a obroty jada w góre,a potem wracaja do normy.Nie dzieje sie to przy zmianach biegu,po prostu nagle bziuuuum w góre:) Nie jest to czeste(przynajmniej Wielkanocą jeszcze nie bylo).Podobno zaczelo sie to

Re: a jest stara Dacia Logan???

Getza lub Aveo i miec trwalsze auto i lepszy komfort za ta cene niz tego rumunskiego nieudacznika. Zastanawiajace jest to czemu tego auta na zachodzie nie sprzedaja. Ponadto zawieszenie nie na Polskie drogi. Silnik - auto wchodzi szybko na wysokie obroty przez co na 3 biegu kierowca z pasazerem sie

DSG versus Multitronic.

czuć, jest tylk > > o liniowe nieprzerywane niczym przyspieszenie. > > Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem do > piero auto zaczyna przyśpieszać,a miarę jak CVT dostosowuje przełożenie - dla w > iększości kierowników efekt ten jest trudny do

Re: Jaka skrzynia porównywalna do DSG?

nieprzerywane niczym przyspieszenie. > > Owszem czuć - jak silnik najpierw wchodzi na wysokie obroty, a dopiero potem do > piero auto zaczyna przyśpieszać,a miarę jak CVT dostosowuje przełożenie Każda skrzynia (CVT, automat, ręczna) potrzebuje jakąś niewielką ilość czasu na szybką redukcję. W

Re: DOCIERANIE nowego auta...

do oporu... Autko przejechało prawie 100 tys. km i powiem szczerze że nie jechałem jeszcze bardziej żyletowatym Tico. Wiadomo, że Tico nie jest zbyt dynamicznym autem, ale ten egzemplarz zaskakująco dobrze wchodził na obroty, bardzo żwawo reagował na wciskanie gazu, naprawdę czuło się że autko lubi

Biegi w Cinquecento 700??

spadną obroty silnika do poziomu 800-1000 obr/min i wtedy bieg wejdzie. Na wysokich obrotach nie da rady (dżwignia nie chce wejść na swoje miejsce:-( ). Dodam że zmiana biegów nie powoduje zgrzytów. Dodatkowe dziwne objawy to takie że, gdy przy rozpędzeniu auta na biegu (np 2) do wyższych obrotów po

Re: Renault Laguna 2.0 IDE

Mam accorda 2,4 automat stąd trudno porównac silniki. Lagunki silnik był bardzo przyzwoity, ale 2,4 accorda bije lagunę przede wszystkim przyspieszeniem, jest cichszy. Pieknie wchodzi na wysokie obroty. Niezależnie od wersji podstawowa róznica tkwi w zawieszeniu. Auto trzyma się drogi jak

Opel Astra - problem z uruchomieniem na mrozie

mi wtryskiwacz i wyskocze z kilku stów jak ubieglej zimy, co jak widac tez nic nie pomoglo. Mam dwa wyjscia czekac do wisny, albo moze ktos z was mial podobny problem i wie jak mozna temu zaradzic. Aha, czasami na zimnym silniku auto wchodzi na b. wysokie obroty i potrzebuje ok. minuty aby zejsc

Re: DOCIERANIE nowego auta...

Gość portalu: jacek napisał(a): > Te 10 tyś. napisałem tak orientacyjnie. Widzę to po moim Coupe. Sam musisz > wyczuć jak silnik wchodzi na obroty, jak się zbiera. Docieranie to nie tylko > sam silnik, należy to traktować jako całość. Auto najlepiej docierać na > długich trasach

Auto mi świruje

odpalić rano odpaliło, co prawda dopiero za trzecim razem, ale jednak. Ale wchodzi na wysokie obroty na luzie, dużo pali i ogólnie jakoś dziwnie reaguje, jakby olej zamarzł :P To wina mrozów, czy jakaś awaria?

Mercedes Vaneo 1,7CDI 2003r. - Problem

Cześć, opiszę dokładnie co się dzieje: Na początku Vaneo jeżdził dobrze, tzn. psuło się pełno drobnych rzeczy, ale jeździł. Po gwarancji zaczął zaczęły się dziać takie rzeczy: - Auto gdy wchodziło na wyższe obroty to coś od spodu syczało a potem traciło całkowicie moc. Okazało się, że to jakiś

Re: Tak dobrze zarlo

turbo, w okolicach mocowania kierownic. Jeśli potem zabutujesz auto do np. 3500rpm sterownik będzie próbował ustawić kierownice w kierunku po stycznej do wirnika - tak aby nadmiar spalin nie spowodował nabicia zbyt wysokiego ciśnienia doładowania. No właśnie :) będzie próbował bo odłożona sadza

Re: Wielki zamiast Trzeciego - Fiat Grande Punto

lekko wchodzą ale haczą. 6. Zatrzaski pasów na tylnej kanapie zamocowane na stałe i uwierają w tyłek. nawet wąski. Po prostu siedzi sie na nich. 7. Bardzo wysoka krawędż bagażnika. 9. No i ten silnik - 1.4 77 KM jest strasznie mulasty - ledwo ciągnie auto o wadze 1050 kg. Aż strach sie bać jak jest z

Re: Skoda 105 Lux

przy zmianie obciążenia, co jest przypadłością FSO. Powyżej 3000 obr/min, gdy otworzy się 2. gardziel, robi się prawie dzik. Wysokich obrotów jednak nie lubi. + Ogrzewanie a la ruski piecyk. + Lżej niż w Skodzie sterowane (linką) sprzęgło, przy tej samej (świetnej) precyzji. +/- Resorowanie jest

Re: porownanie T.S.ów i JTD

wrażeniem, nie porównaniem. Ale to co mi sie baaaardzo podoba to bardzo szybkie wchodzenie na wysokie obroty , bardzo akuratny dzwięk przy tym :))) no i przyspiesza w razie potrzeby na tych 4-5 i więcej tys. jak dla mnie wspaniale :) (obciążenie 1-2 osoby). Pewnie większe TSy dają jeszcze więcej takich

Re: AR 164 - krótkie info o elastyczności i spala

ok. 10 stp. jazda z włączonym ogrzewaniem, no i raczej spokojnie, bez wchodzenia na wysokie obroty... (przebieg 190 tys. km) No i teraz najważniejsze : zużycie paliwa w cyklu miejskim : 15.4 litra/ 100 km Przyznam szczerze, że spodziewałem się nieco mniej... ale cóż... chociaż, nie wiem czy to

Re: Proszę o POMOC Octavia 1.9TDI

obrotowego już od najniższych obrotów. Jak widać awaria przepływomierza ma wpływ nie tylko na zakres powyżej 1600 obrotów, kiedy silnik jest już doładowany, ale również dla obrotów niższych, praktycznie od samego początku! Zatem auto ze zdefektowanym przepływomierzem musi być odczuwalnie mniej elastyczne

Re: !! POMOCY !! Octavia TDI

sporym nawet zakresie nie jest szkodliwe, ale silnik pracuje słabo - choć jego wolne obroty i rozruch są takie, jak przed awarią. Nieznacznie spada również zużycie paliwa. Na naszej hamowni badamy samochód VW Passat 1.9 TDI PD (moc znamionowa 115 KM, moment obrotowy max. 285 Nm). Parametry auta

X5 w dyzlu - moje spostrzezenia z podrozy

czesto brzmi jak V8!! Ale bywa tez, ze brzmi jak ikarus podjezdzajacy pod gorke (rzadko ;-) Silnik zapewnia wiecej niz dobre osiagi tej kobyle. Wyprzedza sie bez klopotu, szybciutko wchodzi na obroty przy redukcjach, w ogole nie odczuwa sie turbodziury. To zreszta po czesci zasluga automatu, ktory dobrze

Skwer na Wysokich Obrotach (Gdynia)

Odbyła się taka impreza motoryzacyjna w sobotę. Zapowiadana przez "Wysokie Obroty". Prezentowały swoja ofertę firmy motoryzacyjne - głównie dealerzy poszczególnych marek. Prezentowane tez były samochody zabytkowe z Automobilklubu Morskiego. Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego

Re: Ford Fiesta 1.25 Ambiente

zadowolony. A ja również kupiłem Fieste rok temu z pełnym wyposażeniem za podobną cenę i też jestem zadowolony, choć znalazłbym sporo minusów przy których spalanie to pikus: - fatalna skrzynia biegów, jedynka i wsteczny czasem nie wchodzą - auto czasem nie wysprzęgla - jest na prawdę bardzo głośne

Unikajcie stacji Neste

Odradzam wszystkim tankowania na Neste. Nie wiem skąd oni ciągną to paliwo ale przez zatankowanie taniej 95 miałem przez ostatnie 3 ni niemałe kłopoty łącznie z wizytą w serwisie. Kiedy w zbiorniku zostało okolo 10 litrów paliwa zaczął gasnąć albo wchodził na 5 tys obrotów i nie reagowała na nic

Zgoda, ale...

poziomie, jedynie muszę pilnować odpowiedniego zakresu obrotów, aby wykrzesać najlepszą dynamikę. Ale przecież nie jeździ się na 100% możliwości auta cały czas, a poza tym, mi to nie przeszkadza, a nawet to lubię - fajnie jest pomachać lewarkiem skrzyni, zwłaszcza gdy biegi idealnie 'wchodzą'. Zgadzam

Re: Kiedy gnoili Kluskę, wyborcza jęczała...

preparaty chemiczne, których oddziaływanie na człowieka nie było wcześniej sprawdzone. Każdy toksykolog powie, że mogą uzależniać jak narkotyki. – To nieprawda. Nasze produkty są wysokiej jakości. W ofercie mamy 15–16 rodzajów dopalaczy. W Polsce jesteśmy jedyną firmą, która wszystko robi sama

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

hipermarkecie zgrzewki wody mineralnej . a ja wolę mieć lepszy rozkład masy w aucie > Co to znaczy ? Napisałem, że NIEKORZYSTNA cecha najwyższego momentu obrotowego > na b.wysokich obrotach i słabego momentu obrotowego na niższych obrotach, to > właśnie ... przynależy "zaawansowanym" 16V

Czereśniakowi wybiło półtora tysiąca :-)

Więc bedzie recenzja, jako że społeczeństwo się domagało ;-) Więc tak: 1. Silnik. Całkiem fajnie się wkręca i przy swoim 1.3 i 88 koniach zapewnia wystarczająco mocy, zeby sobie przyzwoicie pojeździć autkiem, które waży niecałą tonę. Od dwóch tysięcy obrotów przyśpieszenie jest przyzwoite a

Re: Mitsubishi Carisma

jeżdzisz 1.8? Ile Ci pali? Bo ja jakbym jeździł tą 1.6 to podejrzewam że potrzebował bym duuużo paliwa bo ten silnik sie tak fajnie kręci że to przyjemność wchodzić na wysokie obroty. Pozdrawiam

Re: Fabia Sedan czy Dacia Logan?

awaryjne jak by sadzili zakochani w VW znaffffcy z Polski. Trakcja tego auta pozostawia wiele do zyczenia na tle konkurentow - jest zbyt miekka. Silnik o jakim myslisz to totalna porazka - 3 cylindrowa jednostka ktora nie ma kultury pracy, beznadziejna charaketrystyke pracy - moc na wysokich obrotach

Re: Dziwne odgłosy w skrzyni biegów

podobny do grzechotu jaki mozna usłyszeć potrząsając łożyskiem kulkowym. &#62Nawiasem mówiąc (to na pewno Pan wie) wysokie obroty i wciśnięte sprzęgło podczas jazdy to generalnie nie najlepsze połączenie. "gazowanie" i manipulowanie sprzęgłem wykonywano wyłączn ie na postoju i tylko

Re: Lancia Delta HPE

sekundy, a potem też rozpędza się dość mułowato, jakby ktoś trzymał je za tylny zderzak. Wszystko pomimo utrzymywania bardzo wysokich obrotów silnika. 3. Jak dla mnie dość nieergonomicznie rozplanowane wskażniki szybkościomierza i obrotomierza. Zbyt daleko obok siebie. Szybkościomierz zepchnięty zupełnie

Moje wrazenia z jazdy testowej nowym Jetta/Bora

wielkosci auto.Odglos pracy silnika jest fajny.Nie za glosno i nie warczy jak 4 cylindrowe silniki jednak nie ma tez odglosu V6.Odglos silnika jest bardzo przyjemny.Po wlaczeniu skrzyni na opcje S wydaje sie jakby samochod jezdzil szybciej.Silnik latwo wchodzi na obroty jednak nie ma potrzeby windowania

Re: niech mnie ktoś oświeci dlaczego:U MNIE Z LIT

;zaawansowanym" 16V, a nie "benzynie" 8V i wolnossącym dieslom. A ciągłe wchodzenie na wysokie obroty w "zaawansowanych" silnikach małej pojemności, to raczej oszczędnosci paliwa nie służy dobrze. > mniejszy... to samo co "lżejszy". Po cholerę komuś lżejszy o parę kilo, trochę

Automaty - reaktywacja, czyli "Blokada głowy"

wchodzić na wysokie obroty. Tryb "winter" uniemożliwia start na zbyt wysokich obrotach, dzięki czemu auto nie wpada w poślizg na oblodzonej drodze. Dodatkowym atutem wielu automatów jest możliwość przechodzenia na ręczny tryb zmiany biegów. Samochody wyposażone w sekwencyjne skrzynie nie mają

Prowokujesz albo trafiłeś na bzdury

silnik który macha autem bez wysiłku i kręcenia na wysokie obroty. Nawet jeśli zwieksza to obciążenie układu przeniesienia. > Nowoczesne silniki Diesla zalecan

Re: Nowe supermocne dyzle Mercedesa

wraz ze wzrostem liczby cylindrów dzwięk się robi coraz przyjemniejszy dla ucha, niezależnie czy to silnik benzynowy, czy diesel. > > > a co do powolnego wchodzenia na obroty, to właśnie w silnikach z podwójny > m a > > tutaj moze potrójnym doładowaniem zachowanie powinno być podobne

Re: Zabita na przejściu dla pieszych

ludzi wchodzi wprost na jezdnię ale pierwsze wybiegło dziecko potem pisk uderzenie ale dzieciak wstaje i ucieka.Kobieta wybiega z auta pyta czyje to dziecko chce je złapać a ono ucieka.Co wtej sytuacji robić gonić dzieciaka bo może we wstrząsie nie czuje urazu czy nie gonic go.Tramwaj ruszył dalej

Kia Ceed vs Mazda 3 vs Auris

/Focus -Całkiem się zbiera i jest elastyczny ale nie powala na kolana. Kia -Znacznie szybszy niż Auris -Na b.wysokich obrotach trochę hałaśliwy ale dynamika jak na 1.4 naprawdę niezła. Skrzynia biegów Mazda -Czuć chyba fordowską przekładnie, dość twardo chodzi i trzeba użyć ciut siły ale biegi wchodzą precyzyjnie

Re: co sadzicie na temat bmw 525 rok 96.

przyciasny dla wysokich / grubych pasażerów z tyłu. > Świetny silnik (bardzo dobre przyspieszenie, śliczne brzmienie rzędowej > szóstki, spontaniczna reakcja na dodawanie gazu, brakuje mu tylko troszkę > wiatru na niskich obrotach, ale jeździć nim 2000 obr/min na 5. biegu to > grzech

Re: ależ proszę bardzo, co będę żałował :-)

? Ten tekst to nawiązanie do opinii (zresztą słusznej), że silniki diesla lepiej nadają się do wyprzedzania (oczywiście jest tak dlatego, że zazwyczaj są to turbodiesle :-) ) Może Ty po prostu szukasz czegoś na wzór auto techniki, gdzie nei ma fabuły a jedynie analiza techniczne? Wiesz Wysokie Obroty

Re: Wspaniala Honda S2000...

dystansie kilkuset metrów, to z kierowcy d... a nie kierowca. Na manualu trzeba umieć ruszać na granicy poślizgu, a w eSce trzeba to zrobic z wyczuciem, z wysokich obrotów. Wtedy szybko wchodzisz w 'VTEC zone' i aut mogących konkurować jest mniej niż więcej ;-) A swoją deoga wolę Civica TypeR. Nie rzuca

Re: Pytanie motoryzacyjne.

-dziecko 0:00-4:00) P.S. bloki silników hondy są ze stopu aluminium i rzecz b.ważna-> cylindry w bloku są bez wkładek lecz z wtapianych włókien krzemowych zamiast nich w obrębie cylindra co prowadzi do szybszego odprowadzania ciepła przy wysokich obrotach silnika przez co jest on trwalszy ; inna rzecz to

Re: do doświadczonych mam - wózek, od czego zaczą

przekładam, sasiadka dokupiła parasolke; ### Regulowana wysokosc raczki - odpusciłam sobie i załuje, przy płaskich butach jest OK, przy wysokich obcasach juz gorzej; ### Waga - mój orion jest ciezki jak czołg, ale ja mam do pokonania 4 schodki, wiec łatwo go wciagnac, a jak Mała spi, to ja wyjmuje z

Re: jakie auto chcielibyście dostać pod choinkę ?

www.youtube.com/watch?v=5tFPF6M5PLo LFA. W zupełności wystarczy. Takie bajery jak elektroniczny system zarządzajacy wskaźnikami to niezły wypas. Dźwięk i nieprawdopodobna łatwość wchodzenia na wysokie obroty V10 po prostu miażdzą.

Powrót "ciekawego" przypadku :((

powodowało nieotwieranie się zaworów wydechowych, uszczelniacze zawrów twarde jak "beton" (stąd dymienie na czarno). Po zrobieniu głowicy wydawało sie, że wszystko będzie cacy ale nie. Silnik zimny odpala już bez problemu, wchodzi na obroty, nie tłuką się zawory lecz po osiągnięciu 90 stopni nadal

Z cyklu ciekawe przypadki cz.7

dymienie na czarno). Po zrobieniu głowicy wydawało sie, że wszystko będzie cacy ale nie. Silnik zimny odpala już bez problemu, wchodzi na obroty, nie tłuką się zawory lecz po osiągnięciu 90 stopni nadal gaśnie i nie uruchamia się. Wyczaiłem moment, w którym silnik nie palił, sprawdziłem iskrę( była ok) ale

Re: Manchester wchodzi na wysokie obroty.

heja wejdź na strone zobacz jakie zaje auto moto.allegro.pl/item297806005_mercury_villager_sportline.html

z nowym rokiem życie bedzie drozsze

do nawet 1.000 zł. Podatek ten ma być szczególnie wysoki przy autach liczących 10 i więcej lat. Ale wtedy zniesiona zostanie akcyza przy zakupie nowych samochodów. Kosmetyki Akcyzę na te towary jeszcze przed Bożym Narodzeniem zniosła wicepremier, minister finansów Zyta Gilowska. Polska była

Re: Włoskie fascynacje

, odległósc miedzy nami nie zmienia sie kolejne 400 metrow wioska i kolejny prawy zwolni ?? schodzimy do 3 auto przed nami 2 i 2000obr/min na blacie wioska bardzo krotka zaraz za tablicą dobre 2 km prosta bez krzyżówek:) oj bedzie 1500obr/min na osce auto skreca wiem ze przy gornych obrotach nie jest za

Re: Czy ktos wie jakie sa koszta transportu z USA

, używają ile się da, i przy pierwszej okazji kupują następny. Tak samo, bezceremonialnie zachowuje się amerykański diler. Jest nastawiony na ilość, na szybki obrót. Zadowala się dość niską marżą i nadzieją, że klient nie kupuje auta na całe życie, że do niego wróci i znowu da mu zarobić

nowe miesznia - nie będą drożeć!!! - uzupełnienie

wysokiej, choć nie znaczy to, że jest to niemożliwe. Osoby fizyczne mogą za to budować DOMY mieszkalne w zabudowie niskiej. Ceny NOWYCH MIESZKAŃ są takie, jakie są, bo do ich kalkulacji wchodzą następujące grupy kosztów: - koszt zakupu GRUNTU zł/m2 pow. użytkowej MIESZKANIA, - koszty przygotowania

nowe miesznia - nie będą drożeć!!!

wysokiej, choć nie znaczy to, że jest to niemożliwe. Osoby fizyczne mogą za to budować DOMY mieszkalne w zabudowie niskiej. Ceny NOWYCH MIESZKAŃ są takie, jakie są, bo do ich kalkulacji wchodzą następujące grupy kosztów: - koszt zakupu GRUNTU zł/m2 pow. użytkowej MIESZKANIA, - koszty przygotowania

Nowe mieszkanie, czy kupno gruntu i budowa domu?

wchodzą następujące grupy kosztów: - koszt zakupu GRUNTU zł/m2 pow. użytkowej MIESZKANIA, - koszty przygotowania procesu inwestycyjnego zł/m2 pow. użytkowej MIESZKANIA, - koszty przeprowadzenia procesu inwestycyjnego(materiał, robocizna, nadzór budowlany, marża handlowa przedsiębiorstw budowlanych

Wysokie Taury

oddzielone są przełęczą Murtörl, od położonych na zachód Alp Zillertalskich – przełęczą Birnlücke. Wysokie Taury leżą na terenie trzech austriackich landów: Tyrolu, Karyntii i Salzburga, ich niewielki fragment wchodzi w skład Południowego Tyrolu we Włoszech. Zbudowane są głównie ze starych skał

Inter Groclin Auto

Inter Groclin Auto S.A. – polski producent wyposażenia i akcesoriów samochodowych, głównie poszycia foteli, jak i samych foteli i fotelików samochodowych.Początki przedsiębiorstwa sięgają rzemieślniczego zakładu tapicerskiego założonego przez Zbigniewa Drzymałę w Grodzisku Wielkopolskim

AutoIt

, wolną od zewnętrznych bibliotek systemowych DLL.Oprócz interpretera w skład pakietu programu wchodzi kompilator Aut2Exe (kompiluje kod do plików wykonywalnych .a3x lub .exe - 32- lub 64-bitowych), edytor skryptów SciTE-Lite oraz program Window Info. Przykładowe skryptyHello world w AutoIt v3

Grand Theft Auto III

, jak i recenzentów – większość portali internetowych i magazynów traktujących o grach komputerowych zachwycała się grą i stawiała jej bardzo wysokie noty (także w Polsce: CD-Action – 10/10; Click! – 6/6; Play – 9,3/10; Imperium Gier – 9,8/10Grand Theft Auto 3 (PC) – Imperium gier

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V – gra komputerowa, będąca jedenastą częścią serii Grand Theft Auto. Gra została wydana na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 17 września 2013 roku przez firmę Rockstar Games. Akcja gry została umiejscowiona w fikcyjnym mieście Los Santos oraz w terenach pozamiejskich

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.