auta audi z ocynkowanym nadwoziem

oprac. Andrzej Jakubowski

Volkswagen Passat | 40 lat minęło

Volkswagen Passat | 40 lat minęło

40 lat minęło to piękny wiek, jak śpiewał Andrzej Rosiewicz. Tyle lat skończył właśnie VW Passat - jeden z najpopularniejszych modeli koncernu z Wolfsburga. Obecnie w produkcji znajduje się już siódma generacja tego Volkswagena

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Samochody z zapomnianej bajki | NSU

NSU zasłynęła tym, że dała światu silnik Wankla. Ale to nie wszystko. Ta firma ma też na koncie futurystyczne motocykle, fascynujący pojazd wojskowy i najbardziej pretensjonalne hasło reklamowe w historii. No i jeszcze trzeba jej podziękować za to, że Audi ma gdzie produkować swoje auta

Kia Cee'd (2006 - 2011) - opinie Moto.pl

Kia Cee'd (2006 - 2011) - opinie Moto.pl

pełni ocynkowane nadwozie Kia Cee'd opiera się korozji, ale w starszych egzemplarzach można znaleźć nieliczne ogniska rdzy (zwłaszcza na pokrywie bagażnika). Koreańska firma zaliczyła wpadkę z wadliwą powłoką lakierniczą w egzemplarzach z pierwszych lat produkcji. Dealerzy nie zawsze wymieniali auta na

TOP 10 | Pierwszy samochód

TOP 10 | Pierwszy samochód

później, musiał pojawić się w naszym zestawieniu. Z zewnątrz może i stylistycznie toporny, za to świetnie wykończony w środku (materiały przeniesione wprost z Audi), komfortowy i całkiem przestronny jak na tę klasę aut. Do tego w pełni ocynkowana karoseria, na którą producent dawał w 12-letnią gwarancję

Kabriolety na każdą kieszeń

Kabriolety na każdą kieszeń

Audi 80Mimo upływu lat, wciąż wygląda całkiem atrakcyjnie. Oprócz konserwatywnej stylistyki, osiemdziesiątki mogą również pochwalić się całkiem niezłymi wynikami w raportach awaryjności, a ocynkowane nadwozie skutecznie odpiera ataki rdzy. Ci, dla których kabriolet ten miałby być autem całorocznym

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Chociaż model A4 stanowi w jakimś sensie kontynuację idei niemal legendarnego Audi 80, to jednak trudno mówić tutaj o jakichkolwiek technicznych podobieństwach. Zbudowano zupełnie nowy samochód, cały z ocynkowanych blach, z nową płytą podłogową i aluminiowymi elementami zawieszenia. Wśród silników

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Historia modelu A6 do 2004 r. dzieli się na dwa etapy. Pierwszy to lata 1994-98, kiedy "szóstka" była w zasadzie zmodernizowaną wersją produkowanego wcześniej Audi 100. Trudno to uznać za wadę, bo auta te wciąż nieźle się prezentują i gwarantują bardzo wysoki komfort jazdy. Są przestronne

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

Audi 80 (1986-1995) - opinie Moto.pl

wyposażone, bardziej komfortowe. Ostatnia, wprowadzona na rynek w 1986 r. do dzisiaj jeździ po europejskich i polskich drogach, często w bardzo przyzwoitym stanie. W pełni ocynkowane nadwozie opiera się skutecznie działaniu korozji, wysoka jakość montażu zapewnia dobrą kondycję elementów karoserii i wnętrza

Re: Długość życia samochodu

pierwszy (połowa lat 80-tych). Do tej pory pamiętam naklejki z szyb "10-Jahre Audi Garantie" i "Vollverzinkt". A co do ocynkowania nadwozia - jakość powłoki ochronnej jest drugorzędna. Pierwszorzędne znaczenie ma to, czy jej nie uszkodzisz mechanicznie :) Jak już pisałem powyżej, mam

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

zagłówkami ramkowymi), skórzaną: kierownicę, gałkę zmiany biegów i rączkę hamulca ręcznego. Auto występowało tylko w nadwoziu 4-drzwiowym. W tym samym okresie nieco zmodernizowano Audi 4000, nadając mu wygląd podobny do Audi 80 CD, wersje z silnikiem 2.1 oznaczane były teraz 4000S i znacząco poprawiono

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

współczynniku oporów powietrza. Ponadto nadwozie było w całości ocynkowane. Pod względem gabarytów nadwozie odrobinę urosło, długość została zwiększona o prawie 20cm, nieznacznie zwiększono także wysokość i szerokość. Gruntownej przemianie uległo także wnętrze pojazdu, auto posiadało bardzo nowoczesną na owe

Re: Żegnajcie, pompowtryskiwacze!

niczego sensownego. Samochody Skody mają całkowicie ocynkowane nadwozie, sprawdzone i dopracowane zespoły napędowe, rozbudowane systemy trakcji np. ESP z ABS, ASR, MSR, HBA, EBV, EDS, DSR w standardzie i wiele innych bajerów. Czego się więc mam wstydzić? bardzo dobrej jakosci materiałów wnętrza ?Może

Re: nowy Lexus

... Dokladnie o tym pislem. Rok bodajze 1981 (190) a w 1982 wprowadzono audi 100 (cygaro) z ocynkowanym nadwoziem. A 1988 w US debiutowal lexus. Jakos 6 lat nijak ma sie do tych 'wiekow' - a jak wzias pod uwage to jakie auto zaprezentowal lexus a jakie audi, to ja widze przewage lexusa od samego poczatku

Witam kolegę!.

karoserii.To o czymś świadczy.To znaczy, że Sc jest ocynkowane i solidnie zabezpieczone.To samo można powiedzieć o Audi,Mercedesie, BMW i wielu innych markach,tyle tylko że z górnej półki. Mam nadzieję że Golf V czy Focus II są pod względem zabezpieczeń antykorozyjnych na bieżąco z najwyższą techniką

Re: auto do 13 tyś

Proponuje audi 80 b3. Samochod moze nie najmlodszy ale za to bardzo trwaly. Jest swietnie zabezpieczony przed korozją(całkowicie ocynkowane nadwozie). Przyjemnie sie je prowadzi. Odradzalbym kupno jakiegokolwiek samochodu francuskiego. pozdrawiam

Auta 2

Auta 2 (ang. Cars 2) – amerykański film animowany z 2011 roku zrealizowany w technologii 3-D w studiu Pixar w reżyserii Johna Lassetera i Brada Lewisa. Produkcja jest kontynuacją filmu Auta z 2006 roku. Dystrybutorem jest wytwórnia Walt Disney Pictures. Światowa premiera zaplanowana

Audi Coupé

Audi Coupé – rodzina sportowych samochodów osobowych produkowanych przez niemiecką firmę Audi w latach 1980-1996. Charakteryzowała się nadwoziem typu coupé. Do napędu używano benzynowych silników R4 i R5. Moc przenoszona była na oś przednią, powstały także wersje z napędem AWD. Samochód

Audi Quattro

oraz Volkswagena Iltisa. Okazało się wówczas, że powolna terenówka radzi sobie lepiej w zimowych warunkach niż sportowa limuzyna ze 170 konnym silnikiem. Grupa inżynierów postanowiła zaadaptować napęd na 4 koła do auta osobowego. Powstał wówczas pierwszy prototyp opierający się na Audi 80 B1, wyposażony w układ

Audi 50

sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy

Audi 100

Audi 100 – samochód klasy wyższej produkowany przez Audi w latach 1968–1994. C1 (F104), 1968-1976 Pierwsza generacja Audi 100 została po raz pierwszy ukazana 26 listopada 1968 roku. Samochód ten, zaprojektowany przez Ludwika Krausa, stał się przebojem dzięki wysokiej jakości użytych

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.