audi 1.8 silnik bez turbo

Krzysztof Słomski

Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI | Test | Otwarcie sezonu

Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI | Test | Otwarcie sezonu

Lato, wakacje - słoneczna pogoda i wysoka temperatura zachęcają do spędzania większej ilości czasu na świeżym powietrzu. Tym, którzy mają wolne co najmniej 132 300 zł, Audi proponuje coś, co dodatkowo umili najbliższy czas

0-100 km/h - Który kompakt jest najszybszy?

Sporządziliśmy listę 19 najszybszych usportowionych aut kompaktowych. Głównym parametrem, według którego  ocenialiśmy było przyspieszenie od 0 do 100 km/h. Wszyscy kandydaci osiągają pierwszą setkę w czasie poniżej siedmiu sekund. Wiecie który kompakt jest najszybszy?

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Co oferuje rynek w segmencie C?

Co oferuje rynek w segmencie C?

ofercie są silniki benzynowe bez doładowania, wyjątkiem jest dostępny w modelach po liftingu z 2013 roku silnik 1.4 Turbo, pożyczony z Opla Astry. Jednostka 1.8 oferowana jest także z instalacją LPG. W koncernie General Motors Chevrolet plasowany jest poniżej Opla i pełni rolę marki dostępnej dla każdego

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

charakterystyki tłumienia amortyzatorów. Niestety w ofercie Leona tego nie znajdziemy. Ta opcja ma być dostępna w kombi, którego sprzedaż rozpocznie się w lutym 2014 roku.Cztery tryby jazdy wpływają na zmianę reakcji silnika na gaz, jego brzmienie (tylko w 1.8 TSI i 2.0 TDI 184 KM), wspomaganie układu

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

dobrej jakości drogach Hamulec Niski komfort na nierównościach, średniej wielkości bagażnik, wysokie ceny bogatszych wersji   Seat Leon ST | Kompendium 1.2 TSI 86 (105) 1.4 TSI 122 (140) 1.8 TSI 180 Nadwozie kombi Silnik R4, benz. turbo, 1197 ccm R4, benz

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

Seat Exeo 1.8T - test | Za kierownicą

po Audi. Old schoolowa prostota, bez telewizora Rubin wpasowanego w konsolę środkową, nie wymaga za to od kierowcy wertowania encyklopedii.Także wymiary wnętrza ustępują dzisiejszym konstrukcjom. Wzdłużnie umieszczony silnik i 264-centymetrowy rozstaw osi pozwoliły wygospodarować przyzwoitą ilość

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

Lancia Delta 1.8 Di Turbo - test | Za kierownicą

naturalne piękno pełne jest niedoskonałości.Kompendium - Lancia Delta 1.8 Di Turbo Nadwozie pięciodrzwiowe, pięciomiejscowe Silnik turbobenzyna R4, 1742 cm3 Moc 200 KM przy 5000 obr./min Moment 320 Nm przy 1400-3750 obr./min Napęd na przednie koła Skrzynia 6-automat Wymiary 452 x 179,7 x

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

Audi TT/TTS - test | Pierwsza jazda

Podstawowym modelem TT będzie nadal silnik 1.8 TFSI. Z nim auto rozpędza się do pierwszej setki w 7,2 s. Jest szybsze od mocniejszego diesla (7,5 s) i 1.8 T z pierwszej generacji (7,4 s). Chyba właśnie dlatego uznano, że nie należy go zmieniać. Nowością jest za to 2-litrowe TFSI o mocy 211 KM

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

. Czy za te pieniądze można liczyć na legendarny luksus i trwałość? Owszem, choć jeśli szukamy auta z realnym przebiegiem, łatwiej będzie kupić wersję z silnikiem benzynowym. Podstawowy diesel potrafi przejechać milion kilometrów bez remontu, ale większość egzemplarzy lata świetności ma już dawno za

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

. Przy zasilaniu LPG poprawnie zachowują się również doładowane silniki 1.8 Turbo, bardzo popularne w tym modelu. Cena takiej instalacji oscyluje w granicach 3000-3500 zł, w zależności od producenta instalacji i warsztatu montującego zestaw.Znaki identyfikacyjneTabliczka znamionowa widoczna jest po

Skoda Superb Combi - test | Pierwsza jazda

Skoda Superb Combi - test | Pierwsza jazda

drogi na odcinkach testowych nie pozwoliły przeprowadzić dokładnych pomiarów. Osoby, które nie wymagają od auta większej dynamiki bez obaw mogą sięgnąć po nieco mniejszy silnik 1.4 wykonany w tej samej technologii (bezpośredni wtrysk w połączeniu z turbo). W tej konfiguracji Superb osiąga moc 125 KM, a

VW Golf GTI - test | Za kierownicą

Lądujemy w Nicei, skąd Golfami GTI mamy pojechać do Saint-Tropez. W tej części Europy wszystko jest wyjątkowe. Wyjątkowo ładne wybrzeże, wyjątkowo zadbane miasteczka, wyjątkowo ładne dziewczyny. Bez wyjątkowego samochodu nie tylko nie zrobisz na południu Francji wrażenia, ale nawet możesz zostać

Auto za 5 tys. zł

Auto za 5 tys. zł

. Czy za te pieniądze można liczyć na legendarny luksus i trwałość? Owszem, choć jeśli szukamy auta z realnym przebiegiem, łatwiej będzie kupić wersję z silnikiem benzynowym. Podstawowy diesel potrafi przejechać milion kilometrów bez remontu, ale większość egzemplarzy lata świetności ma już dawno za

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

na wysokich, co na niskich obrotach, a wskazówka obrotomierza na każdym biegu bez trudu dobija do ogranicznika. Słabsza odmiana, którą jeździliśmy w kilku Citroenach, ma bardziej łagodny temperament i woli wcześniejszą zmianę przełożeń.200-konny RCZ to prawdziwy rarytas także i z innych względów

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

założenia przyćmił design karoserii, zwracający uwagę przede wszystkim czterema okrągłymi reflektorami nawiązującymi do Mercedesa klasy E oraz ogromnym, ociekającym chromem grillem... bez logo producenta. W 2007 roku oblicze Opirusa stało się spokojniejsze i bardziej jednolite, a silnik 3.5 o niewielkiej

Citroen C5 - Bez kompleksów

zażyczyć jeden z siedmiu silników. Do dyspozycji są trzy benzynowe: 1.8 127 KM, 2.0 143 KM i 3.0 215 KM, oraz cztery diesle: 1.6 HDI 110 KM, 2.0 HDI 138 KM, 2.2. HDI 173 KM i najmocniejszy dobrze znany z C6 oraz Peugeota 407 -V6 HDI 208 KM.Zerkając na masę najnowszego Citroëna, bez zastanowienia biorę

Audi A4

Jestem na prezentacji, podchodzę do kontuaru z kluczykami. Udało się. Mamy A4 z napędem na przednią oś, ręczną 6-biegową skrzynką i 200 konnym silnikiem turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Słowem 2.0 T FSI. Po chwili wyjeżdżamy z parkingu i trafiamy na autostradę. Coś mi tu jednak nie pasuje

Mitsubishi Lancer inaczej

Mitsubishi Lancer inaczej

, lecz jednak ograniczające pole widzenia. Wybór silników nie oszałamia. Nie licząc szczytowej odmiany Ralliart, są w sumie trzy. Jeździliśmy wersją 1.8, z dwoma skrzyniami - ręczną i automatyczną CVT (Invecs-III). Szacuje się, że ta kombinacja skusi pewnie najwięcej klientów (w Europie co drugiego

Audi A4

autach tej klasy, dzięki czemu w "czwórce" poczujesz się jak w "szóstce". Równie wygodnie jest z tyłu.A4 zapewnia wystarczającą przestrzeń transportową. W sedanie - 460 litrów, a po złożeniu środkowej części oparcia kanapy uzyskasz płaską podłogę (bez problemu

Mercedes E63 AMG

takich wymarzonych - co tu ukrywać - klientów ma Ferrari. Jednak auta z Maranello nie potrafią niczym zaskoczyć - są ostentacyjnie głośne, szybkie i mocne. Co innego ten spokojny sedan. Z ogranicznikiem czy bez? Kiedyś myślałem, że jeśli auto ma 500 koni, trzeba obchodzić się z nim jak z granatem bez

Konfrontacje: Chrysler 300C/PT Cruiser

zakupie, jak i w eksploatacji. Pierwszą jeździć rozsądniej, drugą - przyjemniej. PT Cruiser zasługuje na coś naprawdę dobrego. Ideałem byłoby benzynowe 1.8 turbo mające 160-180 koni. Problem w tym, że takiego silnika nie ma.

Re: Czy zakup uzywanego diesla w PL ma sens?

do.ki napisał: > > Ale nadal tansze niz podobny diesel... > > Nie jestem tego taki pewien... Nie masz takich wyliczeń. No wlasnie mam. Ja avensis 1.8 - 180 tys na blacie - ja dotad bez wiekszych wydatkow. Ojciec Vestra (C? ta szpetna kwadratowa) - 1.8 ok 170 tys na blacie - poki

Re: AUDI A4B5 jaki silnik najlepszy?

bezawaryjnnych hond, renówek itd." :) Jesli chodzi o silnik w A4 B5 to najbardziej bezawaryjny i ładnie chodzący silnik w gazie oczywiście sekwencja to 2.4 V6 benzyna, ale pali około 12 litrów gazu - jesli chcecie ekonomicznie to najlepiej 1.8 125 kM bez turbo z instalacją gazową dobrze sobie radzi

Re: Honda Civic najlepszym kompaktem

A no nie musimy czekać na części z Japonii wcale bo nic się nie psuje. A klocki, opony czy tarcze hamulcowe dostaniesz bez problemu z fabryk zlokalizowanych w Europie. Zobaczymy czy posiadacze silnika tfsi będą z niego tacy zachwyceni gdy przebieg minie 200 000. Ci którzy w swoim audi czy vw mieli

Re: no to ktorego kupic

Mondeo i Audi,z jedwabiście pracującym silnikiem,prawie jak 1.9 TDI,zbudowany w większości z ultralekkich materiałów(folia aluminiowa,papier śniadaniowy,dykta,plastik butelkowy,guma turbo,oblany pyszną,gęstą czekoladą),dokłądnie jak w przypadku BMW 5.No i najważniejsze- silnik,jak to się mówi,"bez

Re: Nowe RS6 z turbo ?

Dla mnie to pójście na łatwiznę i dodanie kłopotu użytkownikowi . Turbo nie oznacza wcale lepszego przyspieszenia na każdym biegu i mniejszego spalania,bo widziałem kilka porównań wolnossących z turbodoładowanymi o podobnych mocach i nie było dużych różnic np. C32 amg vs M3 ,Audi 1.8T vs 325i

Re: Diesel czy benzyna

subiektywnym odczuciu. Masa TD była nieco większa niż benzyniaka. Z nowszych z porównania A6 2.0 TDi (140) z Civic 1.8 (140) wynika ogromna przewaga ciężkiego audi. No chyba że w civicu jedziemy na "szlifierka mode". > Dalej stosuję odwrotną do twojej dialektykę, dlaczego nie? > >

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

> Jakie manipulacje???? > Sam niezle kombinujesz danymi.... ??? > Dlaczego odrzucamy SDI, skoro sam uzyles do porownania 1.8 125 KM BEZ TURBO i > porownales do najmocniejszego 1.8T??? Teza byla wg mnie jasna: diesle dokonaly wielkiego skoku technicznego i jakosciowego gdy benzynowe

Re: AUDI A4 1.8T

ktorego trzeba sie trzymac z daleka. Posiada wady konstrukcyjne od tego np turbo pada. Jak chesz konkretny ekonomiczny silnik to a4 to kup TDI 130 koni, ma lepszy start niz 1.8T. A jesli kreci cie bezynka to kup hondzine, hondy osiagaja podobna moc przy tej pojemnosci bez turbo czyli o jeden wadliwy

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

jednostka ,bez jakichkolwiek wad konstrukcyjnych . pali stosunkowo mało ,jak na 1.6 jest dosc elastyczna ,niestety troche za słaba na trasie. 2 grupa to kontrowersyjna rodzina silników 1.8 o 5 zaworacyh na cylinder. podstawowy ,125 konny, wolnossacy motor w porównaniu z klasowymi rywalami nie ma

Re: Fakty i mity o dieslach

(136KM) manual z 1998 roku przebieg 130 tys. km - przy jeździe mieszanej, pali ok 12,5l, zapala w zimie i w lecie bez problemu. Silnik jest mułowaty do nieprzytomności. Ruszenie tym ze świateł to całkiem niezła sztuka ;-). Silnik badzo mało elastyczny i przy tym strasznie chałaśliwy. 3. Passat 1,8T PB

Re: porównanie 1,8 T i 1,9 TDi - zgodnie z życzen

zupełnie różne światy. Aha, nie mogłem bezpośrednio porównać Golf-Golf czy Audi-Audi, ze względu na ofertę silnikową w tych modelach, ale płyta podłogowa jest ta sama i koncern też. Zauważę też, że 1.8T VW to nie jest zbyt mocny turbo benzynowiec. Mitsubishi oferuje w Lancerze Evo VII silnik 2.0 turbo

Re: Volkswagen Scirocco samochodem roku wg Top Ge

zderzenie z rzeczywistością. Ale w okolicach kwoty, jaką podałeś, moim zdaniem najlepszy produkt z grupy napędów tradycyjnych jest gdzie indziej. To Audi A4 Avant turbo quattro, 1.8T czy 2.0T Nigdy nie robiły na mnie wrażenia gadżety z aut luksusowych, jak jakieś masaże foteli, wielostrefowe klimatyzacje

Re: zabije was kosztami luksusu.

. Technologia silnika oczywiście też ale u jednego producenta raczej jedna technologia. Dla 6 modeli silnika w Audi od 2.0 do 2.8 (i 2.2 turbo) spalanie jest mniej więcej takie same. O 1,8 litra pali mniej najsłabsze 1.8litra. 13,5 litra gazu na sete to nie wiele więcej niż lanos. Panda w mieście wciąga 8

o A4 (B6) i zmianie auta

funkcjonalnie) jak w kazdym Audi. Zajebiste audio - duze fabryczne głośniki i fabryczny sub swietnie grają zarowno cicho jak i głośno. Ale jest kilka ale: - głośny silnik - 1.8T jest cholernie głosny. Byłem nastawiony na względną ciszę. W koncu moj stary cabrios jest na prawde cichy. O ile sie nie depcze to

Re: AUDI A4B5 jaki silnik najlepszy?

Polecam silnik 1.8 20V bez T. Jest to bardzo dobry silnik do gazu i wtedy mamy dynamiczny, oszczędny samochód. Silnik 1.8 T z turbiną tez fajnie jeździ, ale w takim starym samochodzie turbo będzie do wymiany, a to już kosztuje 7 tys. złotych. Do 1.8T też można wsadzić gaz, ale jest to dość

Ubezbieczenia samochodowe;-)))))))))))))))))))))))

. Opel Corsa, czy Opel Vectra) silnik, rodzaj silnika (np. Audi A6 1.8 bedzie mniej niz Audi A6 1.8 Turbo) Po trzecie miejsce: Ubezpieczenie teoretycznie tej samej osoby z tym samym samochodem w Dublinie bedzie drozsze niz np. w Donegalu. Po czwarte jaki rodzaj ubezpieczenia: Third party + theft

Re: Co cądzicie o

sprawdza sie tylko wtedy, gdy czlowiek rzeczywiscie caly czas ma skupiona uwage na utrzymywaniu silnika w optymalnych obrotach. w normalnej spokojnej eksploatacji wyglada to juz mniej rozowo. ostatnio spedzilem setki kilometrow za kolkiem audi a6 2,4 v6 i 1,8 turbo. pierwszy 165km. drugi 150km

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

Mój stary Nissan Primera z 2,0 VVL bez turbo ma zmierzone 208KM/@232Nm i 6,5 do 100 i pali 6,7

Re: Mercedes-AMG C30 CDI

po prostu zawieszenie zestrojone dobrze a silnik jest wystarczajcy: Manufacturer Type HP Nm Vmax 0-100 km/h 80-120 km/h Hockenheim Abt-Audi TT-Limited 310 400 257 6 5,7 1.19,3 ABT-VW Bora V6 Kompressor 280 330 250 6,4 5,9 1.21,6 AC Schnitzer-BMW ACS3 C30 295 380 265 5,6 7,1 1.18,3 AC

Re: silnik pod gaz - jaki?

VW/Audi 1.8 i 1.8Turbo - z tego co wiem, bez problemu. Nowsze wynalazki, czyli np 2.0 FSi i TFSi nie warto.

Re: Nowe supermocne dyzle Mercedesa

test robilem nie sl, ale mondeo (1,8 125km vs 2,0 tdci 130km) i roznice byly zaskakujace. > Pozatym jak przyjżysz się jak wiele osób prowadzi auto, jak > dobiera przełożenia to zwyczajie diesel jest lepszym rozwiazaniem do codziennej > jazdy, daje Ci to co wolnossący silnik o większej

Re: Honda Accord 2003

Gość portalu: Niknejm napisał(a): > greenblack napisał: > Tu raczej chodzi o 2.2 VTEC DOHC. To oznacza krok wstecz z 212KM na 190KM. W moim Civicu jest 1.8 VTEC DOHC i uważam, że > > to są świetne silniki (nie rozumiem, o co chodzi z tym zbytnim wyżyłowaniem). > Silnik

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

""nowatrostwo" VW - kolektor wydechowy połaczyli z głowicą" Wcześniej wprowadziła o Honda w silniku 1.3 z City/Jazz. "Mam 1.8 o identycznej mocy, bez żadnej turbiny jedzie miodzio, zawsze jechało i jechać będzie." Taaa te 170 koni masz tylko w postaci wąskiej

Re: trudny wybor (Vectra, Mondeo, Accord, Volvo)

duze, z duzym komfortem jazdy > 3. auto powinno trzymac sie drogi (kiedys jezdzilem Audi A4 i tak wlasnie > bylo - to autko przyklejalo sie do drogi, czego niestety nie moge juz > powiedziec o A6 - oba mialy silnik 1,8T) Jest cos takiego jak radosc z jazdy - > i doswiadczylem tego

Re: benzyna

> > turbo benzyne tez nie trzeba > > TD i tak jest w tym względzie lepsze od turbobenzyny. Mam porównanie - Passat > 1.8T i Laguna 2.2 dCi eheheh ;) a swistak....... > > a zwykla benzyne mozna zreszta prawdziwi kierwcy to lubia > > A jak ktoś nie lubi piłować

Re: Do tego dupka Gonza

barkas napisał: >> A co to za auto ta moja Octavia?? Zwykły nieco bardziej wyposażony kompakt. > A silnik ma tylko 1.8 poj. więc jest raptem drugim w rzędzie - mniejszy jest > tylko 1.6. Po co kłamiesz? To jest silnik 1.8 Turbo! Taka Octawia jest o wiele droższa od wersji 1

Re: Audi TT z kratka - wasze odczucia

> tylko 1.6. Po co kłamiesz? To jest silnik 1.8 Turbo! Taka Octawia jest o wiele droższa od wersji 1.6, czy nawet 1.9 TdI. A czy ja napisałem że jest tańsza? >> Ponadto Octavia to nie jest kompakt! Naucz się >

Re: Nowe supermocne dyzle Mercedesa

???. Zasada jest prosta w 80-95% procentach (w zależności od technologii i jakości porównywanego silnika benzynowego) sytaucji na drodze dyzel jest lepszy. > obrotow (1800-3000). ponizej i powyzej lezy i kwiczy. > ja taki test robilem nie sl, ale mondeo (1,8 125km vs 2,0 tdci 130km) i roznice byly

SEAT i Skoda

Cupra R (z motorem 1,8 Turbo o mocy 210 KM). Niespełna pół roku temu światło dzienne ujrzało nowe wcielenie Leona Cupry R z silnikiem o pojemności 1,8 z turbodoładowaniem. Moc 225 KM oznacza, że jest to najmocniejszy seryjnie produkowany samochód w historii tej marki. Dzięki usportowionym wersjom

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

Tiptronic. Reakcja powolna jak zwykle, auto ospałe przez skrzynię. Alfa 156 2.0 Selespeed, ten automat chce byc mądrzejszy od kury, mysli ciągle co by tu wykombinować i czym kierowcę zaskoczyc. Czas reakcji chyba z 30 sec :) Alfa 156 1.8 ręczna jest szybsza. Jeśli ktoś nie lubi jeździć szybko (nie mówie

Re: silnik 1.8 20V bez turbo (VAG) - prosze o opi

dzieki,moze ktos jeszcze? p.s.oczywiscie chodzilo mi o silnik z koncernu vag ;] a konkretnie o to jak ten silnik sprawuje sie w audi A4/A3... a moze do A3 starczy 1.6 - nie jestem zbyt wymagajacy jesli chodzi o osiagi ;]

Re: passat 1.8 turbo benzynka

przez dwa lata nie słyszeć niepokojących stuków w zawieszeniu? Nie przejmować się usterkami, bo te parę kilometrów zawsze jakoś się przejedzie, a gdy auto naprawdę nawali, to bez trudu sprzeda się je handlarzowi z Polski. Żródło www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news

Re: Audi A4 1.8T

najpier podam ze mieszkam w kanadzie.w USA i Kanadzie ludziska robia duze przebiegi i jakos na forach nie slychac krytycznych uwag na temat tego silnika.co z tego ze jest pasek a na walkach lancuch?nikt tego lancucha nie zmienia bo wytrzymuje tak dlugo jak caly silnik.mialem jetta(bora) 1.8T z

Re: silnik 1.8 20V bez turbo (VAG) - prosze o opi

silniki tzn 1.8 20V tak szybko wypadly z oferty z moich doswiadczen byly dosc ospale ale nie palily wiecej niz konkurencja jesli chodzi o A3 to silnik 1.6 dosc sprawnie porusza samochod ale na duzo liczyc nie mozesz najlepiej zrobic sobie jazde probna -- Co komu do tego ,skoro i tak mniejsza o to!

Audi 80

silnikiem 2,144 l R5, który był prekursorem modelu o późniejszym oznaczeniu Audi 90. Audi 4000 (1980-1987)Północnoamerykańskie Audi 4000 było sprzedawane jako 4000S (1.8 l) oraz 4000CS (2.2 l). Wersja CS była bliźniaczo podobna do sprzedawanego w Europie Audi 90 Quattro. Model CS miał zasilony wtryskiem

Audi

i Bugattim.W 2005 roku Audi świętowało 25-lecie napędu quattro, a 30 września i 1 października 2006 roku podczas drzwi otwartych z początkiem produkcji Audi R8 świętowano jubileusz 100 lat budowy samochodów w Neckarsulm. Kilkukrotnie wyróżniano reklamy telewizyjne i prasowe, między nimi znajdują

Audi A4

(turbo) 1.8 TFSI o mocy 120 KM oraz jego mocniejsza wersja o mocy 160 KM, w których zastosowano nową konstrukcję napędu wałka rozrządu przekładnią łańcuchową 4-cylindrowy silnik rzędowy 2.0 o mocy 180 KM, wersja wzmocniona o mocy 211 KM z napędem na 4 koła najsilniejsza montowana w A4 jednostka

Audi S2

stosowana także w modelach 2.8 V6 i wersjach Cabrio. Kierownica mogła występować w 2 odmianach jedna z poduszką powietrzną 4 ramienna lub 3 ramienna desygnowana do S2, lecz bez poduszki powietrznej za to z emblematem S2 umiejscowionym poniżej środka kierownicy.Audi S2 Występował w czterech wersjach

Audi 100

Silnik: Układ zasilania: Średnica × skok tłoka: St. sprężania: Moc maksymalna: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max: Silniki benzynowe: 1.8 (80) R4 1,8 l (1761 cm?), SOHC gaźnik 81,50 mm × 84,40 mm 9,0:1 80 KM (59 kW) przy 5000 obr/min 135 N?m przy 3000 obr/min 13,5 s 156 km/h 1.8 S (90) R4 1,8 l

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.