amortyzatory golf 2 tył

bs

Volkswagen Golf R - test | Za kierownicą

Volkswagen Golf R - test | Za kierownicą

To najmocniejsza odmiana legendarnego kompaktu. Zostawia w tyle nawet kultowego poprzednika z dopiskiem R32. Co sprawia, że równie dobrze czuje się podczas rodzinnego wyjazdu na drugi koniec Europy, niedzielnych pojeżdżawek i zabaw na torze?

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

W naszym klimacie możemy cieszyć się jazdą bez dachu przez zaledwie kilka tygodni w roku. Niestety pech chciał, że Opla Cascadę otrzymaliśmy do testu akurat w środku zimy... Ale to przecież model produkowany wyłącznie w Gliwicach, więc sprawdzimy go w polskich warunkach

Porsche Boxster - test | Za kierownicą

Porsche przechodzi kryzys 40-latka. Najwyższy czas, bo najstarsze Porsche, 356 ma już przecież 61 lat. Spece z Zuffenhausen dbali, by ich samochody były niezawodne, szybkie i nie zrywały z tradycją 911-ki. - Szpanowanie? Nie zniżymy się do tego poziomu - twierdzili. Ale to już historia

Mazda 3 - test | Pierwsza jazda

Mazdy postanowili poprawić komfort. Mazda 3 bazuje przecież na płycie podłogowej Forda Focusa, co oznacza, że odziedziczyła po nim znakomite zawieszenie z wielowahaczową osią z tyłu. Co więc zmieniono? Nieco rozmiękczono amortyzatory i o 2 cm poszerzono punkty mocowania stabilizatorów. Dzięki temu

Volkswagen Golf GTI

;pełni tych możliwości, będzie czuł się bezpiecznie. Korzystnego wrażenia nie psuje seryjny system stabilizacji toru jazdy ESP wkraczający do akcji tylko wtedy, gdy jest to naprawdę niezbędne. Układ hamulcowy z tarczami o średnicy 312 mm (przód) i 286 mm (tył) także dostosowano do

BMW M3 vs. Lexus IS-F. Banzai!

sportowy przy dynamicznej jeździe, na jednym z pofałdowań asfaltu tył samochodu oderwał się od drogi. Zdecydowanie "sport" nie został stworzony zmyślą o naszych dziurach.Z kolei w trybie komfortowym zawieszenie BMW lepiej niż to w Lexusie "łyka" nierówności. Ale i tak jak na samochody o

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

Krótki kurs bezpiecznej jazdy

tyłem, albo - co bardziej prawdopodobne - nie wytrzyma krzywizny drogi i wyleci przed końcem zakrętu.Warto również pamiętać, że odjęcie gazu zwykle nieco zacieśnia, a jego delikatne dodanie - rozluźnia skręt (dociążając lub odciążając przednie i tylne koła, zmieniamy ich przyczepność). Lekcja 4

Opel Astra III

, wyłącza się ESP, utwardza się zawieszenie, a układ kierowniczy robi się jeszcze bardziej bezpośredni. Efektem jest pogłębienie podsterowności, którą szybkim ujęciem gazu łatwo przekształcić w nadsterowność. Auto mniej się przechyla, zaczyna za to zarzucać tyłem. Minimalnie, ale jednak lepiej zbiera się

Honda Civic Type R - diabelska siła

odczuwa się różnicy w pracy zawieszenia. Ale na torze jak najbardziej - tylne koła nie są tak precyzyjnie prowadzone, jak to robi konstrukcja wielowahaczowa. Rozpędzony na prostej startowej do 220 km/godz. przygotowuję się do wejścia w pierwszy zakręt. Ściągam nogę z gazu i czuję, jak tył auta zaczyna

Pojedynek gniewnych maluchów: VW Polo GTI vs. Peugeot 207 GT vs. Suzuki Swift Sport

MacPherson Zawieszenie tył belka skrętna belka skrętna belka skrętna Wymiary (dł./szer./wys.) 391,5/165/145,9 cm 403/172/147 cm 376,5/169

Opel Astra GTC

nadpobudliwy. Kolejne zakręty pokonuję coraz szybciej. Chyba opony się rozgrzały, bo słychać nieśmiałe popiskiwanie. Pora sprawdzić, jak Astra zachowuje się w podbramkowych sytuacjach. Wchodzę w długi zakręt, opony piszczą, samochód pozostaje stabilny, odejmuję gaz - tył lekko zarzuca, ale nic niepokojącego

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

modeli wybór jest spory, o tyle przy kupnie aut niszowych lepiej uważać. Inwestycja w kilkunastoletnią limuzynę lub coupe w rzadkiej wersji silnikowej może oznaczać problemy ze znalezieniem (drogich) części. Co sprawdzić, kupując używany samochód, przeczytacie w naszym poradniku. A co można kupić za 10

Jaguar XK Convertible

Zawieszenie wahacze, sprężyny śrubowe, elektronicznie sterowane amortyzatory, stabilizator (przód/tył) Opony 245/40 R19 (przód) 275/35 R19 (tył) Masa własna 1635 kg

Pagani Zonda

. Traction Control Bosch. Czas hamowania: z 200 km/h w 4,4 s Opony przód: Michelin Pilot Sport 2 255/35/19 Opony tył: Michelin Pilot Sport 2

Temperatura wzrasta, ceny maleją

zaoszczędzić aż 90 000 zł (275 000 zł zamiast 365 000). Za Porsche GT2 trzy lata temu trzeba było zapłacić 999 000 zł, dziś - 840 900. W kieszeni zostaje 160 000 zł. W obu przypadkach akurat tyle, by kupić drugi, i to całkiem niezły, samochód. Nie można też zapominać o napływie do Polski nowych marek. W

Fiat Punto Grande

tyłem, bo auto ma czujniki odległości za samochodem. Jest też namiastka wrażeń ze sportowego auta. Górna linia deski rozdzielczej i dolna szyba są wysoko poprowadzone, kierownica ma rasowe przetłoczenia, fotele dobrze trzymają ciało, a obręcze opcjonalnie mogą mieć nawet 17 cali (w standardzie 15

Konfrontacje: Mercedes Klasa A 200 CDI, 200/Ford Focus C-Max 2.0 TDCi, 1.8 16V Duratec/VW Golf V 2.0 TDI, 2.0 FSI

pozostaje turbodiesel. Niestety, Golf V nie jest tani. O ile zakres wyposażenia wpływającego na poziom bezpieczeństwa jazdy wydaje się zadowalający (5 gwiazdek w teście EuroNCAP!), o tyle podniesienie komfortu podróżowania wymaga już dopłat. I tak koszty rosną: 2000 zł - druga

Opel Astra III 1.6 Twinport Enjoy

silniku. Konkurenci: Peugeot 307, Renault Megane, Volkswagen Golf bądź Toyota Corolla, osiagają wyniki lepsze o 2 s. Niedobór czasu przyspieszenia Astra równoważy dobrą elastycznością. Wprawdzie nadal nie zasługuje na miano sprintera, jednak nie odstaje od innych przedstawicieli segmentu. To zasługa m.in

Opel Speedster Turbo

Opony tył 225/45 R17 Przeglądy co 15 tys. km Gwarancja mech. 2 lata, Gwarancja perforacyjna 8 lat

Mercedes klasy B

i 300 Nm momentu obrotowego rozpędzają auto do setki w 9,6 s, o ułamek sekundy szybciej niż trochę cięższy Golf Plus z silnikiem 2.0 TDI. To jednak za mało, by wywołać entuzjazm kierowcy. Oktany i emocjeNazajutrz łapię najsmaczniejszy kąsek w postaci B200 Turbo z automatyczną skrzynią. Czarne

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek czterocylindrowych 1.8 z Golfa GTI. Do tego V8 otrzymało napęd quattro, manualne i automatyczne skrzynie biegów oraz bogate wyposażenie: pamięć ustawień foteli i lusterek, automatyczne przestawianie lusterek

Lexus LS 460 - kraina łagodności

zaawansowanym technicznie silnikiem (spokojnie, wciąż czterosuwowym). Dodaję gazu i mimo solidnego wyciszenia do kabiny dociera rasowy gang V8. Jest jednak na tyle cichy, by nie zakłócać spokoju prezesa. Brzmienie silnika to jeden z dwóch ukłonów w stronę sportowych wrażeń - drugi to całkowicie (!) wyłączalny

Skoda Octavia RS Combi - test | Za kierownicą

FSI. Co tam dane techniczne. Chcieliśmy wsiąść, dotknąć, nacisnąć, pojechać. Wreszcie nastała chwila łaski Pańskiej! W głowie huczały mi jeszcze sylwestrowe petardy, kiedy 2 stycznia w Poznaniu odbierałem Skodę Octavię Combi RS.Zapach nowościNa pierwszy rzut oka czarne kombi wygląda niepozornie. Tylko

Re: amortyzatory

jestem kobieta i chce wymienic amortyzatory do golfa 2 na tył jakie musze kupic

Re: Mercedes 190 dla studenta

silnikiem 1.0 (dokładnie o 60kg mniej) 4.Ktoś pisze o częściach na szrocie.Ludzie,amortyzator do tego auta na przód kosztuje 75zł, na tył 49zł(nowe zamienniki),chyba do poloneza są droższe. Za te pieniądze uważam,że ciężko coś na rynku wybrać,no chyba ,że ktoś uwielbia vw i kupi za to golfa 3.Tyle,że niech

Re: Przestrzegam przed motoricus Warszawa Światow

naprawiłem stuki. Śruba amortyzatora. A z przodu stukało nadkole nie przykręcone! To jakaś paranoja co się tam dzieje! Ja rozumiem, że młody się napatrzył na beemki oraz inne "niemieckie skody" ale jak ma ochotę spartolić robotę- niech partoli po cichu i swojego golfa gti - albo skodę!! Ja nie chcę

Sprężyny w golfie 2

Jakie sprezyny zastosowac do amortyzatorów na tył w golfie II żeby podczas jazdy po nierównościach z kompletem pasażerów tył nie sie obcierał o nadkola? Co oznaczają kolorowe kropki na spręzynach? Załozyłem nowe oznaczenia 2 kropki zielone (miekie są i w 5 osob nie da sie jezdzic)

Re: Audi 80

drogą wyjęcie szyby i prowadnicy z silnikiem z drzwi kierowcy to mocne podbudowanie ego. Przynajmniej mojego:) 6. Yyy... Poza tym, że jakieś gumki z przodu , to amortyzatory tył raz (chyba 130 tys przejeździły). I dwa drążki skrętne resorujące (z 4, stabilizujące ok.) Objaw? Huk, gdy śpisz. Wpadasz do

Re: Passat B6 czy Golf V

tylnych siedzeniach, ale akutat również w Golfie na tylnych siedzeniach nie narzekałem na ciasnotę (rodzina 2+2). Minusy Passata w mojej ocenie to: - Golf prezentuje nowocześniejszy styl nadwozia, wygląda bardziej dynamicznie i współcześnie. - W bezpośrednim porównaniu z Golfem V szczególnie widać, że

Re: pare rad:)

denerwuje. Hamulce przednie są cały czas świetne,tył i ręczny to układ znany z malucha,więc słaby.Tapicerka bardzo żałosnej jakości , na fotelu kierowcy po ok. 80 tys km pojawiły się przetarcia. Ogólnie z auta jestem bardzo zadowolony, oczywiście biorąc pod uwagę stosunek ceny do parametrów auta. Na miasto

Re: Organizuje zlot GOLFA

PRZEROBIONEGO GOLFA 1 DUZA NAKLEJKA Z TYŁU PJONIER CZY COS (NIEWAŻNE)WAŻNE ŻE DUZE I JEST!! MA SILNIK 600ccm ALE JAKOS JEŻDZI OBNIŻONY (AMORTYZATORY POPEKAŁY I TERAZ JEST NIZEJ) KOŁPAKI ZDJETE ZNACZY ODKLEJONE (TZW WYGŁADZANIE) DZIURA W TŁUMIKU WIERCONA WIERTŁEM 8mm W 4 MIEJSCACH AGRESYWNY WARKOT SILNIKA

A ja mam

oprócz Mondeo Golfa II. Jest pełnoletni, bo ma 20 lat. 1,6 GL benzyna, automat, serwisowany do 200 000 km, potem we ałasnym zakresie. I prawie nic się nie dzieje oprócz przegubów (2x), amortyzatorów (1x). Inne częsci (paski, filtry) wg terminów z instrukcji obsługi. Do 200 tys. km dobre oleje

Re: Renault Laguna Grandtour - Jedno ale

kubalonek napisał: > wracając do twojego postu , też mam scenica , nawet 2 , pierwszy 2.0 8 v > 1997 był całkiem niezły - oprócz urywających się tylnych amortyzatorów co > 40 tys... lejącej skrzyni.. Tego modelu nie miałem ale miało 2 znajomych - nie potwierdzją Twoich rewelacji. Moje

Czy ja to muszę narysować?

wyglądu zewnętrzengo (to domena kobiet) i ew. silnika. Wleź pod spód jednego i drugiego auta, to się przekonasz - IDENYTCZNE rozwiązania zawieszenia przód i tył (kształt, konstrukcja węzłów płyty podłogowej, wachacze, amortyzatory, gałki, itp...., sprężyny, tylna belka). Ten sam silnik, te same elementy

Re: Pytanie do zorientowanych PILNE!!!

; sterowny jak Ferrari, byla Laguna2 nie bedaca wanem za to bedaca kombi rownie rzadko prowadzila sie w sytuacjach ekstremalnych. Te auta sa za miekkie. > Natomiast z własnego doświadczenia powiem wam, że na chorwackim podjeździe z > ostrymi łukami gdzie były 2 pasy zostawiłem w tyle Astry Golfy i

Re: Opinia o Alfa Romeo 146 1.4 TwinSpark

-60 kkm). Co ciekawe w serwisie powiedzieli mi, że część pt. tuleja wachacza nie istnieje, jest tylko kompletny wachacz ok 700 zł. Natomiast teleje kupuje dedykowane dla bodajże Fiata Tipo (choć płyta podłogowa niby z Bravy), koszt 1 szt koło 35- 40 zł. Zawieszenia z tyłu i amortyzatory nie ruszane, przy

Re: Pytanie do zorientowanych PILNE!!!

wam, że na chorwackim podjeździe z ostrymi łukami gdzie były 2 pasy zostawiłem w tyle Astry Golfy i inne kompakty bez problemu i jedyne na co mogłem narzekać to to, że wypadałem z fotela natomiast zawieszenie spisało się znakomicie. Być może wersja 1.6 ma miększe zawieszenie i stąd różne opinie nie

Re: trzyletnia skoda ten co nia jezdzi

swoja ibize z ucu ucu dochodzącego ze samochodu kradnac radyjka takim jak ty. Ty myślisz ze jak ja sam, powtażam sam zarobiłem 10 tyś zł, równoczesnie ucząc sie zdając mature na 5 i dostajac sie na dobre studja dzienne, ni emoge sobie pozwolić na sprowadzenie auta. Ludzie, wole sprowadzić vw golfa 2

Re: Jakie auto 2 letnie na 10 lat :-)

Miałem ten sam problem, tzn. chciałem kupić 2-latka, który pojeździ kilka lat (może nie aż 10) i nie będzie się non-stop psuł. Śledziłem trochę, co ludzie piszą o różnych markach (np. www.autocentrum.pl, motofakty.pl) i rozmawiałem ze znajomymi, którzy użytkowali różne samochody, więc zanim

Re: Nowa corolla

ulubiony producent robi DOKLADNIE to samo - jak kupujesz audi 1.6 to masz tylko jedno auto czyli ten konkretny model z silnikiem 1.6, masz wciaz tylko 100KM - czyli sprzedaje tyle co konkurencja za WIECEJ pieniedzy. > jakos nie podniecaja. Wiem, ze w A4 mozna poprosic o 4.2 a w corolli moze o 2.2

Re: nie moge sie doczekać !!!!

z maczetą przez knieje do najbliższej drogi w poszukiwaniu TIR-a co by przetransportować je do domu. Było tego tyle, że moja druga połówka robi je do dzisiaj. A ja głupi myślałem że to wyprawa do Egiptu może być niebezpieczna. Jakieś żmije zygzakowate, ryj w pajęczynach, kleszcze ludojady

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

Witam! podstawowa i niezaprzeczalna zaleta wpływajaca na niskie koszty eksploatacji to płyta podłogowa wspólna z VW golfem IV. tylne zawieszenie w postaci belki skretnej jest praktycznie bezobsługowe(zuzywaja sie amortyzatory :-), oczywiscie poza wersja quattro-tam z tyłu jest juz zawieszenie

ksisiu czep sie tramwaja,weż sie odpieprz wkońcu!

pełna, bo wyjda gniazda amortyzatorów:) i jeśli jesteś nadal taki mądry w stosunku domnie to ubolewam nad tobą. a to nie pierwszy raz ktoś mnie oczernił na tym forum - wczesniej 2 razy też ktoś mnie wyśmiał za to ze mam mb sprowadzonego. wiec juz cierpliwość sie skończyła... ciekawe czy ty tez byś

Rozne zaleglosci ;-)

km/h przy pieciu osobach w samochodzie co chwila szoruje pokladem o jezdnie. Co ciekawe inne samochody jezdza szybciej, nawet z kompletem pasazerow ale nie sa to nissany, wiec nie mam porownania. Niby mam z tylu amortyzatory do wymiany, ale to chyba raczej nie powinno miec zwiazku - amortyzatory

Re: masz dowody

wachacza (30zł:D), instalacja gazowa 2000zł:), pokrowce, radio, oleje co 10tys i filtry co tyle samo to była cały nakład inwestycyjny na kolejne 140tys:) km. Dodam że posiadałem golfa (człowiek był młody i głupi), nie ma najmniejszego porównania, bęzynka chodzi naprawdę cichutko i jest cholernie zrywna, na

Golf

Golf – sport uprawiany na otwartych trawiastych terenach, polegający na wrzucaniu małej piłki do otworów w ziemi (mających kształt cylindra o średnicy 108 mm) za pomocą uderzeń specjalnymi kijami. Celem gracza jest wrzucenie piłeczki do dołka w jak najmniejszej liczbie uderzeń. Golf

Volkswagen Golf III

zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.Dane techniczne: pojemność silnika: 1999cm? liczba zaworów: 16 Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr. Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr Prędkość maksymalna: >250km/h Przyspieszenie 0-100: 4,2s Masa własna

Volkswagen Golf V

Volkswagen Golf V - piąta generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od października 2003 do 2009 roku. W latach 2003-2008 produkowano piątą generacja Volkswagena Golfa. Dla miłośników sportowej jazdy przewidziano wersję GTi z silnikiem o mocy 200 KM. Pod koniec

Ryder Cup

1927 USA - Europa 9,5:2,5 1929 Europa - USA 7:5 1931 USA-Europa 9:3 1933 Europa - USA 6,5:5,5 1935 USA - Europa 9:3 1937 Europa - USA 4:8 1947 USA - Europa 11:1 1949 Europa - USA 5:7 1951 USA - Europa 9,5:2,5 1953 Europa - USA 5,5:6,5 1955 USA - Europa 8:4 1957

Kij golfowy

cel. Kolejne kije w zestawie różnią się między sobą kątem nachylenia główki czyli tzw. loftem (zwykle o 3-4°, im większy tym piłeczka leci wyżej, ale i krócej i z mniejszym spinem) oraz długością trzonka (zwykle o 1/2" dla żelaz, poczynając od #1 do #PW i pozostałych wedge). Długości trzonków kijów

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.