2.5 tdi v6 wtryski

moto.pl

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silnik diesla | Rekordy i inne ciekawostki

Silniki diesla już dawno zdobyły kilka bastionów należących do silników benzynowych. Przygotowaliśmy porcję ciekawostek o najciekawszych silnikach wysokoprężnych

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Następca Audi 100 jest drogim i prestiżowym przedstawicielem klasy średniej wyższej. Starsze roczniki A6 są jednak tańsze i mogą zainteresować mniej zamożnych nabywców

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

30V (165 KM), 2.5 V6 24V TDI (wtrysk bezpośredni, 150 KM)1999, styczeń - modernizacja (gładkie szkła reflektorów, nowe zderzaki i kierunkowskazy, zmieniona nieco deska rozdzielcza). Wersja Quattro 1.8 20V T (180 KM, napęd 4x4)1999, jesień - wersja RS4 (tylko z nadwoziem kombi, silnik 2.7 V6 30V, 380

Fiat Punto Evo - test | Za kierownicą

Fiat Punto Evo - test | Za kierownicą

490 zł Marek Sworowski To nie joke, to Nissan Juke - ZOBACZ TUTAJMurano 3.5 V6 - za kierownicą - WIĘCEJSamochody: Nissan Patrol - ogłoszenia Nissan Murano 2.5 dCi | Pierwsza jazda PAMIĘTAJ O LOGO LOTOS Największego z grona miastoodpornych Nissanów trudno spotkać na ulicy. Do tej

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

TOP 10 | Kombi za 7 tys. zł

bez problemu współpracują z instalacjami gazowymi, nawet te z turbo.Optymalne serce to 170-konny benzyniak o pojemności 2,5 litra. Na duże przebiegi jak znalazł będzie wersja 2.5 TDI (140 KM) ze sprawdzonym motorem z półek koncernu Volkswagena. Nie grzeszy kulturą pracy, ale ma ponadprzeciętną

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

Nissan Murano 2.5 dCi - test | Pierwsza jazda

TUTAJMurano 3.5 V6 - za kierownicą - WIĘCEJSamochody: Nissan Patrol - ogłoszenia Nissan Murano 2.5 dCi | Pierwsza jazda PAMIĘTAJ O LOGO LOTOS Największego z grona miastoodpornych Nissanów trudno spotkać na ulicy. Do tej pory klientów skutecznie odstraszał silnik benzynowy, a dokładniej apetyt V

Opel Frontera (1991-2004) - opinie Moto.pl

) Znak 5 Kod silnika (2-2.0i; 3-2.4i; 4-2.2 16V; B-2.8 TDi; J-2.3 TD; K-2.5 TD) Znak 6 Kod rozstawu osi (M - dłuższy rozstaw; S - krótszy rozstaw) Znaki 7-8 Kod rodzaju nadwozia

Volkswagen Passat B5 (1996-2005) - opinie Moto.pl

KM), 1.8 20V (150 KM), 2.3 VR5 (150 KM), 2.8 V6 30V (193 KM), 1.9 TDI (90 KM) i 1.9 TDI (110 KM)1997, marzec - wersje kombi (Variant) i 4x4 (Syncro)1998, październik - silnik 1.9 TDI (pompowtryskiwacze, 116 KM)1999, styczeń - silnik 2.5 V6 24V TDI (150 KM)2000, listopad - modernizacja, facelifting

Auto za 10 tys. zł

Auto za 10 tys. zł

, czujnik temperatury silnika, układ chłodzenia, wersje quattro potrzebują droższych części (np. tłumika), a silniki z mechanicznym wtryskiem nie przepadają za instalacjami LPG. Zakup diesla TDI z akceptowalnym przebiegiem należy do trudnych wyzwań, a wersje 2.3, 2.6 czy 2.8 nie mają litości dla portfela w

VW Touareg - dwie twarze

Silniki 3.6 V6 FSI 4.2 V8 FSI 2.5 R5 TDI 3.0 V6 TDI 5.0 V10 TDI Pojemność ccm 3597 4163 2461 2967 4921

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

TOP 10 | Samochody za 3500 zł

instalacją LPG. Dla fanów silnych wrażeń przewidziano jednostki 2.5 V6 (170 KM) i 2.0 16V Turbo (204 KM), ale rozsądnym kompromisem będzie 2-litrowy motor o 16 zaworach i mocy 136 lub 150 koni. Zakup Calibry wiąże się z ryzykiem drobnych, choć częstych awarii osprzętu elektrycznego. Na szczęście prosta

Audi A4

] Silniki benzynowe Silniki wysokoprężne 1.6 (102 KM) 1.9 TDI (115 KM) 1.8 T (163 KM) 2.0 TDI (140 KM) 2.0 (130 KM) 2.5 TDI

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

sedana skutecznie ukrył proporcje liftbacka. W 1991 roku przeprowadzono lifting Cromy. Jej najmocniejsze silniki to benzynowe, 2-litrowe turbo o mocy 155 koni i 2,5-litrowe V6 (162 KM) z Alfy Romeo. Ciekawostka: to właśnie Croma miała pod maską pierwszego turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. W

Audi A4

;maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm - znany z flagowej limuzyny A8 oraz z A6. Prócz nich są jeszcze 1.9 TDI (115 KM) i 2.5 TDI V6 (163 KM) oferowane w A4 przed modernizacją.Za przekazywanie mocy na koła odpowiadają ręczne skrzynie biegów o pięciu lub sześciu przełożeniach oraz

Jaguar X-Type 2.0 D Estate High

konstruktorzy czegoś chcą i nie wisi im nad głową bat głównego księgowego, mogą wówczas uspokoić nawet motor rodem z traktora. Wraz z jednostką 2.0 D oferowany jest wyłącznie napęd na przednie koła. Aby mieć kombi 4x4, trzeba by kupić co najmniej benzynowe 2.5 V6. Mimo to w testowanym

nowy silnik dla Audi A6 - 2.7 TDI moc 180 KM

w polsce jeszcze nie dostepny ale w niemczech i owszem to jednostka V6 z systemem common rail i wtryskami piezoelektrycznymi moc 180 KM co dziwne stare 2.5 TDI mialo tez wersje 180 KM silnik powstal chyba poprzez powiekszenie silnika 2.5 TDI i zmiane sposobu zasilania www.audi.com/de

Jednak jest przednionapędowe A8:(

;małego diesla", bo chyba nie 2.5 V6. Swoją drogą można podziwiać postęp, jaki dokonał się w kategorii luksusowych limuzyn z dieslem. 6 lat temu A8 2.5 V6 TDI 150 KM było prawdziwą sensacją, a mocniejszy był tylko S300 TD. A dzisiaj? Pozdrawiam

Re: TDI common rail w VW Jetta

mykami są problemy. VAG pierwsze CRy wprowadził do motorów V, juz jakiś czas temu (pierwszy był bodajrze 3.3V8 już w 2000r). W V'kach nigdy nie dawali PD - najpierw pompy wtryskowe (2.5V6) potem CRy (nowsze V'ki).

Re: amerykanski krazownik, zmiana silnika na dies

wtryskiem duzo lepszym silnikiem niz stara 300-tka bedzie silnik od audi 2.5tdi v6 radzil sobie z A8 to i z tym poradzi ,czy nawet BMW silnik diesla nie jest zly

Re: jaka różnica CDTI a TDI

greenblack napisał: > Poza tym obok dyzli z PDP i CR istnieje jeszcze 2.5 > > V6 TDI, który nie ma żadnego z tych systemów. A tak z ciekawości - co ma? Coś odmiennego niż VAG stosował w starszych modelach TDI (1.9 8V 90KM i 110KM - wtrysk bezpośredni, ale nie pompowtryskiwacze

Re: 2.5 TDI w Audi A6 powyżej 2000 roku

to on nie będzie jechał. Albo pojedzie z wysiłkiem. 2.5 w wersji 150km też ciut słaby. Co do benzyny - moim zdaniem 2.8 V6. Gazuje się lajtowo. Ciągnie naprawdę super. Kulturalny. Solidny. Tylko zasięg kiepski - jak sporo jeździsz to daje w kość. Jeśli chodzi o 5-tke przed 04 – to wygląda

Re: wtrysk bezposredni - pytanie:)

To ciekawe... W starym 2.5 TDI (tym 5-cylindrowym, nie V6) też dochodziło do zużycia krzywki napędzającej pompę wtryskową. Tyle, że przy przebeigu 450.000mil (po przeliczeniu) ;) -- poszli w PiSdu Forum Automobil

Prowokujesz albo trafiłeś na bzdury

paliwo zalewali a auto im się zepsuła (przewody paliwowe oczywiście czerwone). Typowy roczny przebieg 2.5tdi 150km w niemczech to ponad 50tys km. Egzemplarzy z przebiegami ponad 300-400tyś km nie brakuje. A ten silnik jest na VP44, które to ustrojstwo uważane jest za stosunkowo delikatne. Nie przemawia

Re: wtrysk bezposredni - pytanie:)

sherlock_holmes napisał: > To ciekawe... W starym 2.5 TDI (tym 5-cylindrowym, nie V6) też dochodziło do > zużycia krzywki napędzającej pompę wtryskową. Tyle, że przy przebeigu 450.000mi > l (po przeliczeniu) ;) > I dlatego wlasnie zatrzymam go jeszcze tylko rok dopoki mam

V6 (silnik)

° lub 120°. Kolejność zapłonu dla czterosuwowego silnika V6 to 1-6-3-5-2-4 lub rzadziej 1-4-2-5-3-6.Silniki typu V6 często znajdują zastosowanie w samochodach segmentu D / E, dostępne są opcjonalnie jako mocniejsze źródło napędu w porównaniu do mniejszych jednostek R4. Spotyka się je także jako mniejszą

Europejski Puchar Formuły Renault V6

Europejski Puchar Formuły Renault V6 – była seria wyścigowa działająca w latach 2003-2004. Po zastąpieniu World Series by Nissan prze World Series by Renault w 2005 roku, na bazie tej serii powstały Formuła Renault 3.5 oraz Azjatycki Puchar Formuły Renault V6. Historia 2003Sezon 2003

Europejski Puchar Formuły Renault V6 Sezon 2003

Europejski Puchar Formuły Renault V6 Sezon 2003 – pierwszy sezon w historii tej serii. Zmagania rozpoczęły się 5 kwietnia na hiszpańskim torze Circuit de Catalunya, natomiast zakończyły 19 października we Włoszech, na Autodromo Nazionale di Monza. Mistrzem serii wśród kierowców

Europejski Puchar Formuły Renault V6 Sezon 2004

Europejski Puchar Formuły Renault V6 Sezon 2004 – drugi i ostatni sezon w historii tej serii. Zmagania rozpoczęły się 27 marca na włoskim torze Autodromo Nazionale di Monza, natomiast zakończyły 8 października w Dubaju, na Dubai Autodrome. Mistrzem serii wśród kierowców został Szwajcar

1.9 TDI

zastosowanie filtra cząstek stałych DPF. Stopniowo był wypierany przez nowszą jednostkę 2.0 TDI. Za jego następcę uważa się również silnik 1.6 TDI CR, który ma niższe spalanie i jest cichszy. Najmocniejsza wersja 1.9 TDI była montowana w Seacie Ibiza trzeciej generacji.Większość silników 1.9 TDI posiada

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.