2.0 tfsi jaki olej

Dariusz Dobosz

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Octavia drugiej generacji, hit nie tylko polskich ale i europejskich salonów, jest teraz autem bardzo poszukiwanym na rynku wtórnym

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Piątą generację przebojowego kompaktu Volkswagena łączy z poprzednikiem jedynie kształt nadwozia. Reszta to same nowości, tworzące zupełnie inne, dużo ciekawsze auto

Volkswagen Passat B6 (2005-2010) - opinie Moto.pl

Passat szóstej generacji zaczął swoją przygodę z rynkiem wtórnym. Ze względu na korzystniejszą cenę i liczne zalety cieszy się dużym powodzeniem

Ostra tetetka

w 2006 roku nic się w tym aucie nie zmieniło. Także wewnątrz. Ta sama, bliska doskonałości pozycja za kierownicą, wysoka jakość wykończenia, kilka sportowych dodatków i tyle. A jednak.Małe logo TTS na grillu to zapowiedź gorących wrażeń. Pod maskę trafił bowiem silnik 2.0 TFSI. Połączenie

Audi TT Roadster

majestatyczne bulwarowe przejażdżki. Ale gdy trzeba, można obudzić 200 lub 250 koni drzemiących pod maską: do wyboru są dwa silniki, te same jak w wersji coupé - słabszy 2.0 TFSI (200 KM przy 5100 - 6000 obr./min) i mocniejszy 3.2 V6 (250 KM przy 6300 obr./min) w odmianie quattro.Magnesy w resorachMuszę

Volkswagen Passsat CC - Comfortowe Coupé

i może kierować wszystkie 300 koni na tylną oś. V6 to opcja dla tych, którzy chcą podbudować swój prestiż i niespecjalnie przejmują się spalaniem (ponad 15 litrów w mieście).Niewątpliwie rozsądniejszym wyborem jest odmiana z benzynowym silnikiem 1,8 TFSI o mocy 160 KM. Przede wszystkim czuć mniejszą

Seat Altea XL 2,0 TDI - Minivan powiększony

. Aż dziw bierze, że po przeszło dziesięciu latach od rozpoczęcia produkcji 1,9 TDI, w czasach gdy konkurencja robi coraz bardziej kulturalne jednostki na olej napędowy, współczesny dwulitrowy silnik VW generuje tyle hałasu i wibracji. Naprawdę szkoda, że inżynierowie Seata nie wygłuszyli kabiny

Audi A3 Cabrio, Volvo C70, Mazda MX-5 - Lans na trzy sposoby

pedałem gazu, najwyższe - szóste - przełożenie będziemy mieli już przy 50-60 km/h. Nie ma z tym problemu, bo silnik 2.0 TFSI jest nie tylko bardzo mocny, ale też zdumiewająco elastyczny. Przy spokojnej jeździe potrafi spalić zaledwie 8 l/100 km, "na ostro" bierze ze zbiornika ponad 11 l/100 km

Audi TT

kolor wykończenia wnętrza, silniki (2.0 TFSI i V6 3.2), skrzynie biegów (manualne i S tronic), po różne wersje napędu (tylko na przednią oś lub quattro). Bez wahania postawiłem na topową wersję 3,2 V6 quattro z manualną skrzynią, odpalaną w tradycyjny sposób. Z kluczyka, tak jak BMW Z4. Co tam automaty

Re: czy uważacie, że

, słabe diesle 2.0 - problemy z pompowtryskiwaczami), Renault miało wieeelkie problemy z Laguną II, Megane II.... a za to teraz robi boskie Clio sport. Dziś samochody tak naprawdę robi Bosh :) - producent elektroniki. Sporo marek tak współpracuje, że nawet nie zdajesz sobie sprawy. Np. Suzuki Sx4 - to

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

TFSI są najmocniejsze ...... to fakt ...... ale w spalaniu oleju 0,5 L /1000km :( że nie wspomnę o super jednostkach 2.0 TDI z pękającymi głowicami. Pozdrawiam i wybieram wolnossącego japońca z tymi 160 KM. Jak dla mnie wystarczy

Re: Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

Takie normy zuzycia oleju ma kazdy producent . Sam posiadam 2.0TFSI w A4 z 2007r przebieg 140tys km zuzycie oleju nie wymaga dolewania go miedzy przegladami

Re: Audi: księga usterek

alternatora, -kompresor klimy, -wycieraczki przód(mechanizm), -DPF (auto zaczęło się palić od temperatury wytworzonej przez niego!!!), -napęd wałków wyrównoważających i pompy oleju, -czyszczenie EGR, -czyszczenie pompowtryskow , -rdzewieje na potęgę!!!! A4 B8 2.0TFSI : -pierwsza(była u mnie tylko dziewięć

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

2.0TFSi - tak więc można spokojnie doliczyć do kosztów przemierzania drogi kolejny 1 litr benzyny Pb 98 za 5,4 PLN Liczby nie kłamią: jeśli na 1000 km dolewam 1 litr oleju powiedzmy jakiś tam wg wymagan Audi syntetyk 5W30 za 50 PLN / 1 litr, to na kazde 100 km pokonanych po drodze, olej w ilości 0

Najbardziej niezawodne modele 2011 r.

Kompletna bzdura z tymi statystykami ADAC! Nie odzwierciedlają one kompletnie rzeczywistości. Audi i BMW maja swój DARMOWY "mobil service"jeżeli robisz przeglądy u nich. Wiec siłą rzeczy nie są one ujęte w statystykach. Audi: Benzyna 1,8/2.0tfsi norma zużycia oleju 0,5L na tysiąc

Re: Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

heh :D no coz... mam nowego pasata 1.8 tfsi 160KM z DSG i srednie spalanie jest na poziomie wlasnie 10 litrow wiec jakim cudem wiekszy i mocniejszy o 110 KM silnik mialby brac 10 l ? Co wiecej - znajomy ma 2.0 TFSI - 200KM i srednie spalanie u niego jest w okolicy 13 litrow...i co 1000km wielka

Re: walenie

Trochę sie tym silnikiem (2.0 TFSI) interesowałem przed zmianą auta. Był problem nadmiernego złużycia oleju przez fabryczną wadę uszczelnienia wału, cylindrów i m.in. źle działającą odmę. Audi podejmowało procedurę jedynie dla klientów, którzy sami zgłaszali problem. Wyglądała następująco: zalewano

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

aby dolewać litr oleju na 1tys. km to trzeba na prawdę dusić cały czas, raczej jest to nierealne... przy dość dynamicznej jeździe litr oleju będzie trzeba dolewać co 5 tys. km... spalanie 2.0 tfsi można uzyskać taki jak podane w tabelce ale trzeba wtedy jechać zgodnie z przepisami :-) jadąc w

Re: Volkswagen Golf V (2003-2008)

mam Golfa V GTI 2007 r. 2,0 TFSI 200 KM przebieg 120 tys km, awarii nie było, tylko zmiana olejów, klocków, opon (dużo opon ;-)) itp. jestem zadowolony i za rok planuję go wymienić na Golfa R jeśli pojawią się jakieś wyprzedaże w dobrej cenie

Jak tankować taniej i jeździć oszczędniej?

Silnik 2.0 TFSI spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł Ubezpieczenie 4000zł na rok Komplet opon 4000zł Klocki plus tarcze - 2000zł Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie, płyny, przegląd, drobne modyfikacje/naprawy 4000zł Rocznie utrzymanie 2-3 letniego porządnego samochodu wynosi około

Co za pierdoły ...

Gość portalu: q napisał(a): > Silnik 2.0 TFSI > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > Ubezpieczenie 4000zł na rok > Komplet opon 4000zł > Klocki plus tarcze - 2000zł > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie, płyny, przegląd, drobne modyfikacje/nap > rawy 4000zł

Re: Motodziennik: Testowa rewolucja

Te silniki - graty rzucają się cieniem na producentów to czy mają w ogólepojęcieo technologii.Poczekajmy,zobaczmy jakie cuda będa wywijały obecne silniki TFSI VW za kilka lat.Konkretnie osprżet oraz kompresor i turbina.1.2,1.4,1,8,2.0 - zobaczycie co z nimi będzie. Ja mam japonski napęd 2.0

Re: Octavia wciąż niepokonana

2.0 TDI do dziś ma prblemy z wałkami wyrównoważającymi i pompą oleju - jedyne co zrobili to zmienili napęd pompy oleju z łańcucha na zębatki ale właściwego problemu nie rozwiązano. Co nie zmienia faktu, że octa w silniku 1.8 TFSI 160 KM jest bardzo dobrym wyborem i mi też się podoba. Ale Hondy

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

2 litry oleju???? W benzynowym , podobno nowym i nowoczesnym 2.0 TFSI - to jest żenada. Nie wyobrażam sobie wożenia w bagażniku dwóch 1-litrowych baniek i po przejażdżce Śląsk - Wybrzeże i z powrotem wlewam cały 1 litr !!! hahahah ruina i wszystko w temacie. R-U-I-N-A I jeszcze to spalanie

Re: Docierać, czy nie?

@ksks3 Masz łeb chłopie. Stare jare wolnossące 200D czy 300D Merca pewno jeszcze dodziś jeźdzą z milionem na budziku, wolnossące 2.0 115 KM Opla itp pewnie też a współczesne wydmuszki 1.4 TFSI np. czy 2.0 TDI rozpadają sie po 10 tysiącach. Znaczy się jakość i moc lepsza o 30-40% SUuuuuuper

Re: Jak tankować taniej i jeździć oszczędniej?

Gość portalu: q napisał(a): > Silnik 2.0 TFSI > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > Ubezpieczenie 4000zł na rok > Komplet opon 4000zł > Klocki plus tarcze - 2000zł > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie, płyny, przegląd, drobne modyfikacje/nap > rawy 4000zł

Re: Olej silnikowy do TFSI ??

A konkretnie jaki TFSI ? Jeśli 2,0 to użytkowałem Octavię RS z takim silnikiem i w instrukcji obsługi są DOKŁADNIE podane specyfikacje olejów i tego NALEŻY się trzymać. CZĘŚCIOWO inne są specyfikacje dla stałych i zmiennych kresów przeglądowych.

Re: Co za pierdoły ...

> Gość portalu: q napisał(a): > > > Silnik 2.0 TFSI > > spalanie 15l/100KM x 6,20l x 20.000 KM= 18600zł > > Ubezpieczenie 4000zł na rok > > Komplet opon 4000zł > > Klocki plus tarcze - 2000zł > > Olej, filtry, klima, mycie czyszczenie, płyny, przegląd

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

znają się na motoryzacji i wiedza że japońskie jest najlepsze. Nie ma i nigdy nie było schrotta made i na Japan któremu np.: 1) Wycierały się wałki rozrządu (2.5 TDi V6 180 KM) 2) Pękały głowice i bloki (2.0 TDI 170) 3) Padają wtryskii pompy oleju po symbolicznych przebiegach (2.0 TDI 140) 4) Pękają

Re: Docierać, czy nie?

TAAAK - niezłe farmazony w artykule kompletnie rozmijające się z (niemiecką!) rzeczywistością. Silniki 2.0 TDI, TSI wszystkie pojemności to graty do kwadratu: rozwalające sie i pękające głowice,kadłuby, korby, tłoki, zjechana do okragłosci po 10 tysiącach pompa oleju - oto VW który dzieki "

Re: debiut Hondy Civic Type R w Polsce

silnikiem a motorem 2.0 TFSI to inne oprogramowanie ,wydajniejsza pompa oleju(co ciekawe napedzana tym razem łancuchem ) oczywiscie nalezy liczyc sie takze ze wzmocnieniem poszczególnych elementów ,o konkretnych zmianach nic mi siestety nie wiadomo . do czego zmierzam ,otóz jak widac silnik FSI to nie

Re: Fiat Punto (1999-2005)

coś warte, a niemieckie samochody to zwykłe puszki. 6N będzie dobre jeśli trafi się składane u szwaba, a jak ze Słowacji albo Hiszpanii to nie jest wcale lepsze od Punta. O każdy samochód trzeba dbać i wymieniać wszystko na czas, ale Polacy mało kiedy tak robią... Moja była Kappa z słynnym 2.0 Turbo z

Re: Z pamietnika notmyselfa

sąsiednimi biegami może grubo przekraczać 50% > i wtedy z reguły warto dociągnąć do odcięcia, szczególnie w przypadku Hondy > i TFSI. Oczywiście że nie: Acura RSX 1=3.27:1, 2=2.13:1, 3=1.52:1, 4=1.15:1, 5=0.92:1, 6=0.74:1. Octavia 2.0 TFSI 1=3.36:1, 2=2.09:1, 3=1.47:1, 4=1.10:1, 5=1.11:1, 6

Re: Olej TSi i inne wynalazki...

Fakt. I śliczny przebieg momentu obrotowego też (mowa o 2.0 TFSI)... tyle, że trochę boję się wynalazków... ale jak już się tym przejadę (a nie miałem jeszcze przyjemności) to może zmienię zdanie :) -- Sygnaturka chwilowo wyłączona z racji durnych komentarzy niektórych spośród użytkowników forum

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

w swoim flagowym szrocie 2.0TDi też tak wymyślili że jak po 30 tysiącach km przestaje pompować olej, to do wymiany jest cały wał korbowy zamiast jednej zębatki.Ludzie omijajcie tę firmę,bo schodzi na psy

Re: Norma zużycia oleju - 2 TDI VW

waskes29 napisał: To tak dla Twojej wiadomosci Passat 2.0TDI 170PS ma 8.8 sec do 100 tyle co np > 160 konna honda civic 2.0 ,a mniej niz BMW 120i czy Volvo s40 2.4 aha, 2.0tfsi do 100 jedzie 7,7 sekundy... BTW nawet na fałwe.de nie ma jescze 2.0 tedei 170 koniuf.., wiec do "

Re: Norma zużycia oleju - 2 TDI VW

sajcie...sprint 0-100 w pasku 2.0 tdi pochlania cale 9,8 sekundy, juz wolnossace 2.0 fsi jest lepsze, ze o tfsi przez litosc nei wspomne

Re: Norma zużycia oleju - 2 TDI VW

zwatpieniu, popiera mnei rowniez fałwe na swym sajcie...sprint 0- 100 > > w pasku 2.0 tdi pochlania cale 9,8 sekundy, juz wolnossace 2.0 fsi jest lepsze, > > ze o tfsi przez litosc nei wspomne To tak dla Twojej wiadomosci Passat 2.0TDI 170PS ma 8.8 sec do 100 tyle co np 160 konna honda

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

3 l więcej to dużo dla kogoś kto kupuje samochód za 140 000 zł ? Przez prawie 6 miesięcy w roku w Polsce litr benzyny kosztuje mniej lub tyle samo co litr oleju napędowego . Jak zawsze powtarzam ,są zapaleńcy co zagazują benzynę i będzie więcej paliła ,niż diesel ,ale i tak wyjdzie taniej ,dużo

Olej popirolityczny

nie są przez producenta normowane, bowiem olej popirolityczny nie jest olejem opałowym, a jedynie półproduktem do jego komponowania. Stosowany jest również jako produkt handlowy np. do produkcji sadzy i żywic. Przykładowe deklarowane właściwości oleju popirolitycznego : lepkość: 7–36,2 cSt gęstość: 0

Olej migdałowy

i chloroformie. Pochodzenie: południowa Europa (Francja, Hiszpania), Kalifornia Skład: zawiera 65–68% kwasu oleinowego, 24–26% kwasu linolowego, 6–8% kwasu palmitynowego, 1–2% kwasu stearynowego oraz witaminy i składniki mineralne Kategoria: olej nieschnący Ważność: po otworzeniu ok

Olej oliwkowy

oliwy liczba kwasowa nie powinna przekraczać 0,8. Oliwa najwyższej klasy ma liczbę kwasową 0,2. Oliwa rafinowana, czyli oczyszczana. Oliwa zwykła (z kolejnych tłoczeń). Oliwy rafinowane i zwykłe powinny mieć liczbę kwasową poniżej 6,6.Ponadto wyróżnia się olej z oliwek przeznaczony do celów

Olej kokosowy

, Indonezja, Indie Skład: zawiera nasycone kwasy tłuszczowe (ok. 90%), ok. 44% kwasu laurynowego, ok. 18% kwasu mirystynowego, ok. 11% kwasu palmitynowego, 5-11% kwasu kaprylowego, 4-9% kwasu kaprynowego, 6% kwasu stearynowego, ok. 7% kwasu oleinowego, ok. 2% kwasu linolowego i 0,5-1,5% kwasu kapronowego

Olej silnikowy

Olej silnikowy – czynnik smarujący w silnikach spalinowych. Podstawowymi składnikami olei silnikowych są frakcje destylacji ropy naftowej wrzące w temperaturze 350-500 °C lub syntetyczne ich odpowiedniki.Oleje silnikowe posiadają szereg dodatków polepszających ich właściwości: dodatki

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.