1.6 hdi wtrysk common generacji

Dariusz Dobosz

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Przez wiele lat C5 był najbardziej luksusowym Citroenem. Dzisiaj można go niedrogo kupić na rynku wtórnym

Citroën C5 (2000 - 2008)

Przez wiele lat C5 był najbardziej luksusowym Citroënem. Dzisiaj można go niedrogo kupić na rynku wtórnym.

Raport specjalny: Superdiesle

Czy możliwe jest przejechanie autem 10 km za tylko 1 zł? Tak, pod warunkiem że pod jego maską pracuje mały diesel. Nowoczesne silniki na ropę mają szansę wyprzeć paliwożerne benzyniaki.

Auto za 10 tys. zł | Część II

Auto za 10 tys. zł | Część II

używanych aut. Jest tylko jeden wyjątek. Dolne krawędzie drzwi, tylnej klapy czy nadkola atakuje korozja. Godne polecenia są wersje benzynowe o pojemności 1,6 i 1,8 litra (100 i 115 koni). Pod maskę trafiał także sprawdzony motor 1.8 TD i diesle nowej generacji z wtryskiem common rail, ale za 10 tysięcy

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

Technika - Turbodiesle - Mistrzowie oszczędności

przejęto rozwiązanie stosowane dotychczas tylko w autach ciężarowych - wtrysk paliwa bezpośrednio do komory spalania.Od czasu wprowadzenia silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem paliwa udoskonalono ich działanie. Obecnie najszerzej stosowany jest układ wtryskowy common rail (common rail - wspólna

PEUGEOT 307 1.6 (2.0 XSi)

systemem bezpośredniego wtrysku common rail, o pojemności 2,0 l osiąga moc 90 KM (66 kW). Wprawdzie u konkurencji są jednostki napędowe o większej mocy i dynamice, jednak przeważnie także o mniejszej kulturze pracy. Pod tym względem, a także w małym zużyciu paliwa, jednostki HDi przodują.Wszystkie trzy

Re: Nowe silniki HDi - koncernu PSA/Ford'a

małych samochodach. W systemie spalania silnika Hdi/TDCi 1.6 l wykorzystano najnowsze technologie : system wtrysku common-rail Bosch drugiej generacji, którego ciśnienie maksymalne osiąga 1 600 barów. System ten sprzężony jest z jego techniką wtrysku wielokrotnego pozwalającą uzyskać do 6 wtrysków w

Common rail

, ponieważ pierwszym jest 3.3TDI, nie wykorzystuje pompowtryskiwaczy ze względu na twardą pracę i wysoki poziom hałasu oraz niższą kulturę pracy, Renault 2.0dCi 175KM, a także 1.9 dCi 102KM, silnik koncernu PSA 1.6 (HDI, TDCI czy D – takie oznaczenie stosuje Volvo)). Również firma Toyota opracowała zaawansowany

Citroën C4 Picasso

85,00 mm × 88,00 mm 10,8:1 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min 200 Nm przy 4000 obr/min 11,3 s 195 km/h Silniki wysokoprężne: 1.6 HDi 110 FAP R4 1,6 l (1560 cm?), DOHC, turbo wtrysk common rail 75,00 mm × 88,30 mm 18,0:1 109 KM (80 kW) przy 4000 obr/min 240 Nm przy 1750 obr/min 12,5 s 180 km/h 2012

Peugeot RCZ

THP 156 KM 1.6 THP 200 KM 1.6 THP 260 KM 2.0 HDi FAP 163 KM Dane techniczne Wersja Silnik: Układ zasilania: Średnica × skok tłoka: St. sprężania: Moc maksymalna: Maks. moment obrotowy 0-100 km/h: V-max: Silniki benzynowe: 1.6 THP 156 R4 1,6 l (1598 cm?), DOHC, turbo wtrysk 77,00 mm × 85,80 mm b

Citroën C3 Picasso

× 85,80 mm 11,0:1 120 KM (88 kW) przy 5660 obr/min 160 N?m przy 4250 obr/min 11,9 s 188 km/h 6,9 l Silniki wysokoprężne: 1.6 HDi 90 R4 1,6 l (1560 cm?), DOHC, turbo wtrysk common rail 75,00 mm × 88,30 mm 18,0:1 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min 215 N?m przy 1750 obr/min 14,7 s 173 km/h 4,8 l 1.6 HDi

Peugeot 508

(115 kW) przy 6000 obr/min 240 N?m przy 1400 obr/min 9,3 s 220 km/h 7,1 l Silniki wysokoprężne: 1.6 HDi FAP 110 R4 1,6 l (1560 cm?), DOHC, turbo common rail 75,00 mm × 88,30 mm 115 KM (84 kW) przy 3600 obr/min 240 N?m przy 1500-3000 obr/min 11,3 s 188 km/h 4,8 l 1.6 e-HDi FAP 110 R4 1,6 l (1560 cm

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.