1.2 tsi silnik

Dariusz Dobosz

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Seat Ibiza SC - test | Za kierownicą

Auta sportowe kuszą i rozbudzają wyobraźnię, ale nie należą do tanich. Seat znalazł sposób na niedrogiego "sportsmena". Jak radzi sobie niewielki silnik 1.2 TSI p od maską dzikiej Ibizy?

Fabia po liftingu od 37 000 zł

Czesi zafundowali Fabii i Roomsterowi dyskretny lifting nadwozia, ale najważniejsze ukryto pod maską - to nowe silniki TSI i TDI. Najtańsza Fabia 1.2 (60 KM) w wersji Classic kosztuje teraz 37 tys. zł

Zmieniony VW Touran | ceny

Volkswagen Touran przeszedł poważną modernizację i w niemal nowej odsłonie trafia do salonów sprzedaży. Ceny zaczynają się od niespełna 70 tys. zł za wersję ze 105-konnym silnikiem 1.2 TSI

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł

Skoda Octavia Combi od 63 500 zł4 tys. zł - tyle trzeba dopłacić do najtańszej Skody Octavii, by stać się posiadaczem wersji CombiZa 63 500 zł dostaniemy Skodę Octavię Combi w wersji wyposażenia Active z silnikiem benzynowym TSI o pojemności 1.2 l i mocy 85 KMZa 63 500 zł dostaniemy Skodę Octavię

Skoda Yeti po liftingu | Ceny

Skoda Yeti po liftingu | Ceny

- miejskim i uterenowionym Outdoor. Ceny samochodu, uwzględniając upust w wysokości 5 700 zł, zaczynają się od 59 250 zł w przypadku wersji z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM (o 1 000 zł mniej niż w przypadku poprzedniej wersji tego modelu).Najtańsze Yeti z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI CR 110 KM kosztuje

Seat - mocy przybywaj!

Seat - mocy przybywaj!

Oferowane moduły są dedykowane do silników zarówno z obecnej jak i poprzedniej gamy jednostek napędowych Seata. Najnowszym z opracowanych modułów jest urządzenie przeznaczone do silników 1.2 TSI 105 KM . Podobna usługa jest dostępna również dla pozostałych, także mocniejszych silników TSI, w tym

Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

Volkswagen Golf Cabriolet Karmann Edition

maską może pracować jeden z trzech silników benzynowych TSI (105-160 KM) lub jeden z dwóch wysokoprężnych TDI CR (105 lub 140 KM). Ceny w Niemczech zaczynają się od 27 275 euro za wersję 1.2 TSI (105 KM). Dodatkowe wyposażenie i przywilej posiadania elementów z logo Karmanna kosztuje ponad 3 tys. Firma

Seat Leon już za 51 tys. zł

Seat Leon już za 51 tys. zł

silnikiem benzynowym 1.2 TSI (86 KM) lub Dieslem 1.6 TDI CR (90 KM) podstawowa wersja jest jedynie wabikiem cennikowym. Totalnym golasem. "Prawdziwy" Leon zaczyna się od wersji Reference, oferuje m.in. zestaw grający, czy ręczną klimatyzację i kosztuje z najsłabszym benzyniakiem 59 335 zł (5d

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

Seat Ibiza FL | znamy polskie ceny

umieszczonym przy kole kierownicy, elektrykę przednich szyb, czy światła do jazdy dziennej.Poniżej pełny cennik całej gamy Ibizy (SC - coupe, ST - kombi): Wersja Silnik Ibiza SC Ibiza   Ibiza ST Reference 1.2 MPi 60 KM - 5-ręczna 41 590 zł - - Reference 1.2 MPi 70 KM - 5-ręczna 42 735

Nowy Seat Toledo | Pierwsze zdjęcia

Nowy Seat Toledo | Pierwsze zdjęcia

Nowy Seat ToledoSeata pokzał pierwsze zdjęcie nowej odsłony auta w wersji produkcyjnejSeat pokazał pierwsze zdjęcia nowego Toledo. Auto dostępne będzie w 3 wersjach silnika: 1.2 l o mocy 75 i 85 KM, 1.2 TSI o mocy 105 KM i 1.4 TSI o mocy 122 KMFotki pojawiły się w sieci za pośrednictwem

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

Nowy Seat Leon ST | ceny w Polsce

zawieszenie DCC, umożliwiające dostosowanie charakterystyki tłumienia amortyzatorów wedle własnych preferencji.Paleta jednostek napędowych składa się z następujących silników (wybrane mogą współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG):- 1.2 TSI o mocy 85 lub 105 KM- 1.4 TSI o mocy 122 lub 140 KM- 1.8 TSI 180 KM

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

Skoda Rapid Spaceback - test | Pierwsza jazda | Sukces (nie)murowany

silników jest wspólna. Podstawowy silnik 1.2 MPI ucieszy miłośników LPG (instalacja Landi-Renzo oferowana przez Skodę to wydatek 4 350 zł), ale nie rozpieszcza osiągami (75 KM). Dalej są 1.2 TSI (85 i 105 KM), a na samym szczycie oferty 1.4 TSI (122 KM) łączony jedynie ze skrzynią DSG. Naszym zdaniem

Salon Frankfurt 2013 | Seat Leon ST oficjalnie

Salon Frankfurt 2013 | Seat Leon ST oficjalnie

Seat Leon ST oficjalnieNa początku 2014 roku do polskich salonów trafi Seat Leon STNa początku 2014 r. do polskich salonów trafi Seat Leon ST. Pod maską znajdą się silniki benzynowe TSI o poj. 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli - 1.6- i 2-litrowe TDINa początku przyszłego roku do polskich salonów trafi Seat

Wielka wyprz | Oferty rocznika 2013 | Volkswagen

Wielka wyprz | Oferty rocznika 2013 | Volkswagen

oraz system radiowy RCD 215.VW Up - Pierwsza jazdaPolo Limited Edition 2013 oferowane jest z dwoma silnikami 1.2 60 KM oraz 1.4 85 KM. Model oparty na wersji Trendline z silnikiem 1.2 wyposażony jest m.in. w system radiowy RCD 210, światła do jazdy dziennej, lusterka i klamki lakierowane w kolorze

Skoda Rapid  na żywo  | Wideo

Skoda Rapid na żywo | Wideo

Dla nowego liftbacka Skoda przewidziała sześć silników. Do wyboru będzie diesel 1.6 w dwóch smakach 90- i 105-konnym , dwa warianty turbodoładowanego, benzynowego 1.2 86 i 105 KM , benzynowy trzycylindrowiec o mocy 75 oraz 122-konne, turbodoładowane 1.4 TSI. W zależności od tego jaki silnik

Salon Frankfurt 2013 | Pierwsze zdjęcia Leona ST

Salon Frankfurt 2013 | Pierwsze zdjęcia Leona ST

wypada najsłabiej (odpowiednio - 605 i 610 l).Co wiemy o samochodzie? Pod maskę powędrują znane silniki benzynowe TSI o pojemnościach 1.2 i 1.8 l. Wśród diesli nie zabraknie 1.6- i 2-litrowych TDI. Na liście wyposażenia dodatkowego droższych wersji znajdzie się odmiana z napędem 4x4. Oficjalna premiera

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

Skoda Fabia x2 | Test | Pogromcy stereotypów

auto wolnossące. Pod maską naszego testowego egzemplarza nie znalazła się aż tak mocna jednostka. Zresztą 220 KM nie oferuje nawet najmocniejsza Fabia RS. Cywilna czarna Skoda wyjechała z fabryki z silnikiem 1.2 TSI. To jedna z najpopularniejszych małych jednostek napędowych w obecnej gamie aut

LPG dla TSI | Eksploatacja

LPG dla TSI | Eksploatacja

instalacją gazową. Teraz opracowano zasilanie autogazem dla kolejnej jednostki napędowej spod znaku Volkswagena - 1.2 TSI. Samochód z takim właśnie silnikiem trafił do oferty Seata i jest dostępny w modelu Ibiza.Samo użycie LPG jako paliwa dla silnika TSI nie stanowi żadnego problemu. Wyzwaniem jest jednak

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

Skoda Octavia II (2004 - 2013) - opinie Moto.pl

KM), turbodiesel 2.0 TDI CR (170 KM) 2009 - silniki benzynowe 2.0 TSI (200 KM) i 2.0 TFSI (200 KM), turbodiesel 1.6 TDI CR (105 KM) 2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (105 KM), turbodiesel 1.6 TDI (105 KM) 2011 - silnik benzynowy 1.8 TSI (152 KM), turbodiesel 2.0 TDI (110 KM) 2013 - premiera

Skoda Rapid w całej okazałości | Galeria

Skoda Rapid w całej okazałości | Galeria

turbodoładowanego benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego, jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli się

Skoda Yeti Street

Skoda Yeti Street

boczna w kolorze czarnym. Ponadto, dla modelu Street przygotowana została specjalna oferta obręczy kół ze stopów lekkich NEVIS 16" w cenie 1000 zł.Yeti Street dostępny jest z jednostkami benzynowymi: 1.2 TSI (105 KM), 1.4 TSI (122 KM) oraz jednostką diesla 2.0 TDI (110 KM). Wszystkie silniki

Skoda Rapid - znamy polskie ceny

Skoda Rapid - znamy polskie ceny

benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego, jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli zdecydować się

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

Seat Leon - test | Pierwsza jazda

silników nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. W cenniku znajdziemy trzy silniki benzynowe w pięciu wersjach mocy: 1.2 TSI (86 i 105 KM), 1.4 TSI (122 i 140 KM), 1.8 TSI (180 KM) oraz dwa wysokoprężne w łącznie czterech wariantach mocy: 1.6 TDI (90 i 105 KM) i 2.0 TDI (150 i 184 KM). W opcji można

Seat Leon ST | Pierwsza jazda | Kombi na sportowo

rezultacie Leon ST waży tylko 45 kg więcej niż porównywalny model pięciodrzwiowy. Żadnych niespodzianek nie znajdziemy pod maską. Gama jednostek napędowych składa się z dobrze znanych silników Volkswagena (wszystkie z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem). Ofertę otwiera silnik 1.2 TSI o mocy 86

Salon Genewa 2014 | Volkswagen Polo FL

się nowa jednostka TSI 1.0 o mocy 90 KM, która trafi pod maskę wersji BlueMotion. Pozostałe silniki benzynowe przeszły jedynie niewielkie zmiany. Mocno zmieniła się za to paleta silników Diesla. Jednostki 1.2 i 1.6 zastąpi silnik 1.4 w trzech różnych wersjach silnikowych. (75, 90 i 105 KM). Silnik w

Seaty z nowymi silnikami

Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną i 2-sprzęgłową przekładnią DSG

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie i Passacie. Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2 wyposażono w turbosprężarkę, dzięki której moc małej jednostki wynosi 105 KM (przy 5000 obr

Skoda Fabia II (2007-2013) - opinie Moto.pl

KM)2008 - wersja kombi2010 - silnik benzynowy 1.2 TSI (86 lub 105 KM), turbodiesle 1.2 TDI (75 KM) oraz 1.6 TDI (75, 90 lub 105 KM), sportowa wersja RS z silnikiem 1.4 TSI (180 KM), rekreacyjna wersja Scout, niewielka modernizacja nadwozia (zmiana stylizacji przedniego pasa)AwaryjnośćRaport

Volkswagen Golf Variant - test | Pierwsza jazda

Po przybyciu do hotelu zabrałem kluczyki do Golfa z silnikiem 1.4 TSI o mocy 122 KM i manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Silniki TSI charakteryzuje spora dynamika, ale wodząc wzrokiem po ladzie z kluczykami, świadomie omijam ten podpisany 1.2 TSI 105 KM. To silnik świetnie spisujący

Skoda Rapid jednak tańsza

). Łącznie to aż 4 090 zł oszczędności dla kierowcy!Jak Skoda Rapid spisuje się na drodze? SprawdziliśmySamochód oferowany będzie w pięciu wersjach silnikowych. Gamę jednostek benzynowych otwiera bazowy silnik 1.2 MPI o mocy 75 KM. Rapid będzie dostępny również z 1.2-litrowym TSI o mocy 85 KM lub 105 KM

Skoda Yeti po liftingu - test | Pierwsza jazda | Kosmetyka

wyboru są benzynowe silniki: 1.2 TSI/105 KM, 1.4 TSI/122 KM i 1.8 TSI/160 KM, a także wysokoprężne: 1.6 TDI/105 KM i 2.0 TDI w trzech wariantach mocy - 110, 140 lub 170 KM. Dla oszczędnych nadal oferowane są pakiety GreenTec, dostępne dla jednostek 1.4 TSI i najsłabszych diesli, na które składają się

Odświeżona Fabia i Roomster

Portfolio nowych silników Fabii i Roomstera, to najważniejsza nowość. Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.2 TSI jest dostępny w dwóch wersjach mocy - 85 KM i 105 KM, w połączeniu z pięciobiegową przekładnią manualną lub z siedmiobiegową przekładnią DSG (tylko wersja 105 KM). Wersja 1,2 TSI 105 KM z

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Polo BlueGT

Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Volkswagen uplasował swoje nowe dziecko pomiędzy 105-konnym Polo 1.2 TSI a 180-konnym GTI. BlueGT wyposażono w silnik 1.4 TSI, z którego wyciśnięto 140 KM. To pozwoli niebieskiej "Polówce" osiągać pierwszą setkę w 7,9 sekundy, czyli o sekundę

Seat Leon 1.8 TSI FR | Test | Lepiej późno niż wcale

generacją - bazowy Leon 1.2 TSI Entry waży 1 113 kg. SUV Seata coraz bliżej Stylistyka nadwozia rozbudziła mój apetyt, szczególnie w odmianie FR. Pora wcielić się w rolę kierowcy. We wnętrzu witają mnie: deska rozdzielcza zwrócona w stronę prowadzącego, sportowe fotele z mocnym wyprofilowaniem i spłaszczona

Skoda Yeti w wersji "na bogato"

;Laurin & Klement"? Te modele kupisz znacznie taniejModel Yeti "Laurin & Klement" dostępny jest ze wszystkimi silnikami z wyjątkiem 1.2 TSI (105 KM) oraz 1.6 TDI CR DPF (105 KM) GreenLine. Samochód występuje również z dwusprzęgłową, automatyczną przekładnią DSG.Na liście wyposażenia

Nowsze silniki dla Skody

otrzyma trzecią jednostkę benzynową do wyboru. Nowy silnik 1.4 TSI osiągający 122 KM wpisze się pomiędzy podstawowy wariant 1.2 TSI o mocy 105 KM i większą 1.8 TSI o mocy 160 KM. Dwa mniejsze silniki w Yeti przekazują napęd tylko na koła przednie, natomiast 1.8 TSI wyłącznie na obie osie.Silnik 2.0 TDI CR

Skody z pakietami Green Tec

standardowe wersje tych modeli. Pakiet Green Tec dostępny jest z jednostkami napędowymi:1.2 MPI (70 KM) - Fabia1.2 TSI (85 KM) - Fabia i Roomster1.2 TSI (105 KM) - Fabia i RoomsterMożna go zamawiać dla wersji wyposażenia Classic, Style, Sport i Comfort. Pakiet obejmuje funkcję odzyskiwania energii, system

Volkswagen Jetta od 69 390 zł

Na początku w polskich salonach Jetta dostępna będzie z trzema silnikami do wyboru. Za podstawową wersję niemieckiego sedana - Trendline, ze 105-konnym 1.2 TSI pod maską, współpracującym z sześciobiegową skrzynią manualną trzeba będzie zapłacić 69 390 zł. Za tę kwotę klienci otrzymają auto

Superb i Yeti jak gorące bułeczki

2010, na zakup pierwszego SUV-a czeskiej marki zdecydowało się 195 nowych nabywców. Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI. Silnik odnotowuje duży wzrost udziału w sprzedaży: z 3,5% w lipcu, do 18,46

Nowe serce pod maską Octavii

1,2-litrowy silnik TSI napędza już Volkswagena Polo i Golfa oraz Skodę Yeti. Moc 105 koni osiąga przy 5000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy 175 Nm - w zakresie 1550-4100 obr./min.Octavia z motorem 1.2 TSI przyspiesza do "setki" w 10,8 s w wersji liftback i w 10,9 s w wersji kombi

Nowa Jetta dla Europy

) posiada otrzyma belkę skrętną, europejska wyposażona zostanie w konstrukcję wielowahaczową. Standardem będzie też elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego.Volkswagen skomponował także dla Europy nową gamę silników. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, na liście znajdują się 105-konne 1.2 TSI

Auta z fabryczną instalacją LPG

i daje na nią 2 lata gwarancji. Jej koszt (wraz z montażem) wynosi 3 790 zł. O ile występowanie instalacji w silnikach 1.2 MPI i 1.4 MPI nie dziwi, to połączenie jej z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa 1.2 TSI jest dość ryzykowne. Gwarancja obejmuje jednak i tę jednostkę.ZOBACZ TAKŻE

Skoda Fabia | Karta wozu

potrzebny. Wydatnie poprawia to szybkość działania skrzyni. + silniki TSI+ silniki TDI CR+ skrzynia biegów DSG BezpieczeństwoNiezależnym testom Euro NCAP poddano wersję 1.2 Sport wyposażoną w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz poduszki boczne. Próba odbyła się w 2007 r., masa samochodu

Wyprzedaże rocznika 2012 - można oszczędzić nawet 20 tys. zł

, silnik Rabat (kwotowo) Rabat (procentowo) Cena po rabacie Seat Ibiza 1.2 TSI 5 000 zł 9 proc. 48 312 zł Seat Leon 1.2 TSI 5 000 zł 8 proc. 52 364 zł Seat Altea 1.6 TDI 6 500 zł 10 proc. 62 431 zł Skoda Fabia 1.2 4 350 zł 10 proc. 39 200 zł Skoda Roomster 1.4 10 000 zł 19 proc. 42 400 zł

Nowa Skoda Octavia - bez kamuflażu

269 cm. Wszystko po to, by uniknąć konkurencji z innym nowym modelem Skody - Rapidem. Z tego samego względu Octavia może pochwalić się znacznie bogatszą niż do tej pory listą wyposażenia. Podstawowym silnikiem będzie turbodoładowany silnik 1.2 TSI o mocy 85 koni mechanicznych. Podczas statycznej

Oto nowy Volkswagen Beetle

dach, biksenonowe reflektory z LED-owymi światłami do jazdy dziennej i 400-watowy system nagłośnienia firmy Fender.Volkswagen przygotował dla europejskich klientów pięć silników do wyboru, trzy benzynowce - 1.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 160 KM i 2.0 TSI 200 KM oraz dwa turbodiesle o pojemności 1,6 (105 KM) i

Skoda odkrywa kolejne tajemnice Octavii

szyb (znana z Rapida) i coś, co nas szczególnie ucieszyło, osobne miejsce za oparciem kanapy, w które można wsunąć zdemontowaną półkę spod szyby. Podstawowym silnikiem w Polsce będzie najprawdopodobniej turbodoładowane 1.2 TSI o mocy 85 koni mechanicznych. W ofercie pojawi się także 1.8 TSI oraz dwa

Nadjeżdża VW Golf VII

Variant, minivan Touran, coupe Scirocco, SUV Tiguan, a także sportowy sedan CC, kabriolet z miękkim dachem oraz coupe-kabriolet Eos.W trosce o niższe zużycie paliwa w mieście, każdy Golf seryjnie otrzyma system start-stop.Pod maską bez rewolucji. Paletę benzyniaków otworzy motor 1.2 TSI w dwóch wersjach

VW Jetta - test | Nie uwierzysz, że to Jetta

problem Volkswagenów - brak języka polskiego w komputerze pokładowym i nawigacji - nareszcie rozwiązano - w Jetcie pojawi się od lipca.Mały, a dużo możeSkoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicąPo raz kolejny nie mogę wyjść z podziwu dla silnika 1.2 TSI. Wydawać by się mogło, że 105 KM dla sporego auta to

Clio, 208, Yaris, Fabia i Polo | Konfrontacja

sześciobiegowa skrzynia. Osiągi są przeciętne, a średnie spalanie dość wysokie.Największym atutem Skody jest silnik 1.2 TSI. Osiąga 85 KM, ale nie dajmy się zwieść. Przyspieszenie 0-100 km/h Skoda zalicza w tym samym czasie 11,7 s, co najmocniejszy w porównaniu Yaris. Działanie turbiny jest w TSI wyraźne, ale

Skoda Rapid - test | Nie szkoda że to Rapid

błyskawicznie w oczach kierowcy, gdy pod maską pracuje ślamazarny chlor. Podstawowy silnik 1.2 MPI jest słaby (75 KM), paliwożerny i zadowoli tylko baaardzo spokojne dusze - w dodatku lubiących muzykę trzech cylindrów. Drugi "od dołu" na liście 1.2 TSI o mocy 86 KM także nie zachwyca dynamiką, ale

Najpopularniejsze silniki w Polsce

instalacji gazu LPG.Drugie miejsce przypadło silnikowi 1.4 TSI 122 KM, również montowanemu w wielu modelach należących do poszczególnych marek Volkswagena - poczynając od Audi A1 i A3, Skody Octavii i Yeti, przez VW Golfa, Golfa Plus, Jettę, Passata, aż po Tiguana. Łącznie zarejestrowano 5 707 samochodów z

VW Caddy - facelifting

Volkswagen Caddy w 90 proc. przypadków jest wykorzystywany do pracy, dlatego bardzo ważnym aspektem są jego koszty eksploatacji, a te według Volkswagena znacznie się obniżyły. Wszystko za sprawą nowych, doładowanych jednostek napedowych. Silniki diesla występują teraz w czterech wariantach mocy: 75

Skoda Octavia 1.2 TSI DSG - test | Za kierownicą

żonglują, a za cenę wygody nie zwiększają apetytu i nie odbierają silnikowi ikry jak kiedyś. Tyle teorii, ale jak tandem 1.2 TSI z DSG spisuje się w starciu z 1200-kilogramową Octavią? 8-zaworowy silniczek niemal od samego dołu tryska momentem obrotowym, a przekładnia dobiera biegi z gracją pianisty

Ford Tourneo Connect - Test | Pierwsza jazda | Praktyczny i delikatny

benzynowa.Podstawowa wersja Tourneo Connect 1.0 EcoBoost (100 KM) kosztuje przynajmniej 67 158 zł, VW Caddy 1.2 TSI (85 KM) 65 603 zł, ale Peugeot Partner 1.6 (98 KM) 58 800 zł. Dostępny podczas pierwszych jazd Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi (95 KM) to wydatek przynajmniej 73 677 zł, tym razem konkurencja jest

Elektryczna Skoda Octavia

MroczekZOBACZ TAKŻE:Skoda RS2000 - Zielony potwór | Pierwsza JazdaSkoda Octavia 1.2 TSI DSG | Za kierownicąSkoda Superb - pogłoszenia

Pierwsze oficjalne zdjęcie nowej Octavii

z innym nowym modelem Skody - Rapidem. Z tego samego względu Octavia będzie mogła się pochwalić znacznie bogatszą niż do tej pory listą wyposażenia. Podstawowym silnikiem będzie turbodoładowany silnik 1.2 TSI o mocy 85 koni mechanicznych. Nowa Skoda Octavia na kolejnym filmikuW sieci, od dawna krążą

Genewa 2011 | Suzuki Swift na ostro

Wszyscy trzej rywale Swifta z grupy Volkswagena - Polo, Ibiza oraz Fabia - występują w mocnych, usportowionych odmianach ze 180-konnym 1.4 TSI pod maską. 203 KM oferuje kierowcy Renault Clio w wersji RS. Suzuki też chciałoby mieć w swojej gamie mocarnego malucha. Zwiastunem takiego właśnie auta

VW Cross Polo od 53 390 zł

i komputer pokładowy wraz z kontrolą ciśnienia w oponach i centralny zamek z pilotem. _Wersja Cena _Volkswagen Cross Polo 1,4 85KM  53 390 zł _Volkswagen Cross Polo 1.4 85KM DSG 7  59 990 zł _Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI 105KM 56 390 zł _Volkswagen Cross Polo 1.2 TSI

Yeti hasa po Genewie

Solidnie wyglądające nadwozie stoi na17-calowych kołach. Yeti jak to SUV - ma być pojemny, praktyczny i sprawdzać się w lekkim terenie. Bagażnik po złożeniu tylnej kanapy zapewni 1760 litrów przestrzeni, którą łatwo dostosować do różnych wymagań. Podstawowy silnik benzynowy 1.2 turbo ma moc 105 KM

Touran w nowej odsłonie

. Łącznie wygospodarowano w kabinie 39 schowków i miejsce dla siedmiu pasażerów. Przy dwóch rzędach siedzeń pojemność bagażnika wynosi 695 litrów (maksymalnie 1913 litrów).Pod maskę trafią silniki benzynowe i diesle, wszystkie z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Podstawowy motor benzynowy 1.2

Wybierz najlepszą generację VW Polo

the Year.Najgorętszą odmianą modelu jest wersja GTI, ktrórą wyposażono w silnik 1.4 TSI o mocy 180 KM, znany z modeli Seat Ibiza Cupra i Skoda Fabia RS. Tutaj znajdziecie polskie ceny Volkswagena Polo GTI, które poznaliśmy pod koniec grudnia 2011 roku.Piotr KozłowskiVolkswagen Polo R-LineVolkswagen

VW Golf Cabrio - test | Pierwsza jazda

. zł.Kompendium Volkswagen Golf Cabrio 1.2 TSI (BlueMotion) 1.4 TSI 122KM 1.4 TSI 160KM 2.0 TSI 1.6 TDI (BlueMotion) 2.0 TDI Silnik benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 benzynowy, turbo, R4 turbodiesel, R4 turbodiesel, R4 Pojemność skokowa 1197 cm3 1390 cm3 1390 cm3 1984 cm3

Najlepsze markowe puchary 2013

debiutujących zawodników. Kierowcy ścigają się za kierownicami identycznych Kia Picanto napędzanych benzynowymi silnikami 1.2 o seryjnej mocy 85 KM. Koszt zakupu nowego auta w pełni przygotowanego do startu nie przekracza kwoty 40.000 zł.Samochód: Kia Picanto wyposażona jest w benzynowy, czterocylindrowy

Złowrogie spojrzenie Octavii

oprogramowanie, podnoszące moc silnika ze 170 do 200 koni.Marcin SobolewskiZOBACZ TAKŻE:Skoda RS2000 - zielony potwór | Pierwsza jazdaSkoda Octavia 1.2 TSI DSG - TESTSkoda Octavia - ogłoszenia

Frankfurt 2009 | Polo mniej rodzinnie - galeria

(75, 90 i 105 koni), o któych pisaliśmy przy okazji publikacji cen wersji 5-drzwiowej. Razem z 3-drzwiowymm Polo do oferty trafi wersja BlueMotion, wyposażona w najmniejszy silnik 1.2 TDI o mocy 75 koni. Volkswagen chwali się, że będzie to najoszczędniejsze auto w klasie, zużywające średnio 3,3 l

Wyciekły pierwsze zdjęcia nowego Volkswagena Golfa?

. Dieta objęła m.in. zawieszenie (-26 kg) i karoserię (-38 kg). To pozwoli zmniejszyć zużycie paliwa o około 13,9 proc., a w niektórych wersjach nawet do 23 proc. Według tego, co podaje Volkswagen, Golf VII 1.4 TSI ma zużywać średnio 4,8 litra paliwa na 100 km. Najmniejszym silnikiem w gamie będzie 1.2

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

- pierwsza jazdaAuto z podstawowym silnikiem z silnikiem 1.2 85 KM ma zużywać średnio 4,9 l/100 km. W wersji wysokoprężnej (TDI) spalanie nie ma przekraczać 3,8 l/100 km. Na tym nie koniec. Najbardziej oszczędny w gamie będzie Golf BlueMotion: dzięki zastosowaniu różnego rodzaju wspomagaczy i

Które auta palą najmniej?

/4,4; 436)*4. Honda Civic 1.3 i-DSi i-VTEC IMA Comfort (23 990; 81 (110); 5,2/4,3/4,6; 513)*5. Honda CR-Z 1.5 Hybrid S (21 990; 84 (114); 6,1/4,4/5,0; brak)*Klasa średnia: 1. Skoda Octavia 1.2 TSI Classic (16 740; 77 (105); 7,0/4,9/5,7; 469)2. VW Passat 1.4 TSI BlueMotion Trendline DSG 7b (28 625; 90

Opel Zafira Tourer 2.0 BiTurbo CDTI Cosmo | Test | Rodzinny tranSPORT

Titanium 2.0 TDCi o mocy 163 KM kosztuje od 107 900 zł. Tylko siedmioosobowy Volkswagen Touran 2.0 TDI/177 KM Highline kosztuje podobnie, co Zafira - od 122 840 zł, choć podstawowa odmiana jest też znacznie tańsza - 1.2 TSI Trendline kosztuje od 78 540 zł. Zaznaczamy, że wszystkie podane ceny są cenami

Seat Ibiza ST - test | pierwsza jazda

zwykłej Ibizie, większy 1.4 16V o mocy 85 KM. Najbardziej godny uwagi jest jednak 1.2 TSI, który nie tylko osiąga największą moc, ale jest też najmniej zachłanny na paliwo. Jako jedyny w gamie może być łączony ze skrzynią DSG i jest montowany także w zielonej wersji ecomotive.Miłośnicy silników

Genewa 2010 | Ibiza ST - nowa w rodzinie

przypadku wspomnianej już wersji 5d.Klienci będą mogli wybierać spośród sześciu przewidzianych dla kombi silników: trzech jednostek benzynowych i trzech wysokoprężnych. Gama silników benzynowych to dwa wolnossące motory: 70-konne 1.2 i 1.4 o mocy 85 KM oraz 105-konne, turbodoładowane 1.2 TSI. Wśród

Małe (i oszczędne) jest piękne

szczęście firmy potrafią zachować rozsądne koszty produkcji z korzyścią dla nabywców. Przykładem takiego działania może być Skoda Roomster, w której silnik 1.6 o mocy 105 KM zastąpiono równie mocnym silnikiem 1.2 z jeszcze wyższym momentem obrotowym, co dodatkowo poprawiło dynamikę. Kompaktowy MPV Skody

Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoost

Mamy już Volkswagena Golfa 1.2 TSI, Fiata Punto 0.9 MultiAir, czas na Forda Focusa 1.0 EcoBoost. Jak takie maleństwo poradzi sobie z napędzaniem nielekkiego przecież kompaktu?3-cylindrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem paliwa, zmiennymi fazami rozrządu (Ti-VCT) i turbodoładowaniem generuje z

Volkswagen Cross Caddy - test | Pierwsza jazda

jest długa. Znajdziemy na niej benzynowe 1.2 TSI w wariantach 86- i 105-konnym oraz aż pięć opcji wysokoprężnych: 1.6 TDI o mocach 75 i 102 KM oraz 2.0 TDI w wersjach 110-, 140- i 170-konnej. Caddy jest pierwszym przedstawicielem crossowej rodziny Volkswagena, który oferowany jest ze stałym napędem na

Skoda Yeti - karty na stół

napęd na przednią lub obie osie, klienci będą mieli do wyboru dwa silniki benzynowe oraz trzy jednostki wysokoprężne. Nowością pod maską aut czeskiego producenta będzie turbodoładowane 1.2 TSI o mocy 105KM. Drugim dostępnym silnikiem benzynowym, stosowanym w połączeniu z napędem na cztery koła, będzie

Pudrowanie nosa w Audi A3

przednie koła trafiają te same silniki, co przed liftingiem. Oferta obejmuje pięć wersji benzynowych i cztery wysokoprężne, wszystkie z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem. Ich moc waha się od 90 koni dla motoru 1.6 TDI i 105 KM dla 1.2 TSI do 265 koni, którymi legitymuje się Audi S3 2.0

Skoda Yeti - test | Pierwsza jazda

też napęd na cztery koła z Haldexem czwartej już generacji, który bardzo szybko reaguje na zmieniające się warunki (wersja z napędem na przednie koła dostępna jest w zestawieniu tylko z silnikami 1.2 TSI oraz 2.0 TDI).Zabawa wyśmienita, zakręty stają się coraz ciaśniejsze, a widoki piękniejsze. Aż tu

Silnik Roku znów dla Volkswagena

uzyskały oraz przykładowymi modelami, w których można je znaleźć:Najlepszy Nowy Silnik Roku (Best New Engine of 2010):- Fiat 1.4 MutliAir Turbo (Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo MiTo) - 228 pkt.- Ferrari V8 4.5 (458 Italia) - 200 pkt.- Volkswagen 1.2 TSI (VW Polo, Golf, Skoda Yeti, Seat

Nissan Note 1.4 - test | Za kierownicą

zapłacić 61 650 zł, za Roomstera Style 1.2 TSI (85 KM) - 53 250 zł, za C3 Picasso SX Pack 1.4 (95 KM) - 51 100 zł, a za 90-konnego Jazz'a Trend 1.2- 52 900 zł. Cenowo najlepiej wypada Kia Venga M z 95-konnym silnikiem o pojemności 1,4 litra (45 400 zł). W stawce jest jeszcze wiekowy Fusion 1.4 (80 KM

Fiat najoszczędniejszy. Zdaniem ADAC

stacji oferujących metan nie jest zbyt gęsta.Fakt, że Fiat Panda Natural Power jest oszczędny, nie ogranicza jego osiągów: silnik 1.2 Bipower rozpędza ten samochód do 140 km/h, przy zasilaniu gazem ziemnym (a do 148 km/h, przy zasilaniu benzynowym). Co ważne, Fiat Panda z napędem na gaz ziemny dba o

Deszcz rabatów

680 - 5 780 zł (cena Ibizy SC FR 1.4 TSI 160 KM DSG to 70 990 zł zamiast 76 770 zł)Ibiza ST: rabat 4 280 - 5 680 zł (cena wersji 1.2 70 KM Reference to teraz 44 690 zł zamiast 48 900 zł, a wersji Entry - 42 690 zł)Leon: rabat 6 700 - 10 800 zł (cena wersji 1.4 85 KM Entry to teraz 44 190 zł zamiast 54

Nowe auto za 50 tysięcy złotych

upustu w wysokości 3 tysięcy złotych i doliczeniu dodatkowego wyposażenia, cena Fabii 1.2 TSI (105 KM) wynosi 48 850 zł. Za niewiele więcej, bo 50 100 zł, można nabyć o rozmiar większą Skodę Octavię Tour 1.6 (102 KM), uzbrojoną w pakiet Optimum z klimatyzacją.Skoda Fabia RS na długim dystansieCena

Volkswagen Jetta - test | Pierwsza jazda

odebrać klientów liderom. Swoją szansę może za to odnaleźć wśród prywatnych i flotowych nabywców tańszych wersji Passata.Volkswagen Jetta 1.2 TSI (1.6 TDI) | Kompendium Nadwozie sedan, 4-drz., 5-os. Silnik turbobenzyna R4, 1197 ccm(turbodiesel R4, 1598 ccm) Moc 105 KM przy 5000 obr./min(105 KM przy

Jesienne premiery w polskich salonach

zaczynają się od 38 900 zł.Najbardziej ekskluzywny z nowych miejskich rekinów to Audi A1, dostępny w Polsce od września w cenie 66 950 zł za najtańszą wersję z silnikiem 1.2 TFSI (86 KM). Najmniejszy model Audi, mierzący zaledwie 3,95 m i konkurujący głównie z Mini, może mieć pod maską także benzynowca 1.4

Nissan NV200 - test | Za kierownicą

(95 KM) Emotion - 67 690 zł, a Volkswagen Caddy 1.2 TSI (104 KM) Highline - 93 554 zł. Wszystkie wymienione modele dysponują automatyczną klimatyzacją, nie mogą się jednak pochwalić nawigacją satelitarną.GAZ Dobra widoczność i zwrotność, dużo miejsca dla pasażerów i na bagaż, sprawdzony napęd, bogate

Volkswagen Polo Samochodem Roku!

).Ceny auta startują od 40 540 zł. Już niedługo do oferty dołączy wersja BlueMotion, wyposażona w najmniejszy silnik 1.2 TDI o mocy 75 koni. Volkswagen chwali się, że będzie to najoszczędniejsze auto w klasie, zużywające średnio 3,3 l ropy na 100 km i emitujące średnio 87 g dwutlenku węgla na kilometr

Ecobrandy - moda czy biznes?

Fabia, Octavia, Roomster i Superb. Średnie zużycie paliwa nowej Fabii w ekologicznej wersji to 3,4 l/100 km. Cena: Wersje Greenline nie pokrywają się z żadnym pakietem wyposażenia. Fabia Greenline 1.2 TDI CR (75 KM) ma podobne wyposażenie co wersja Sport (z silnikiem 1.6 TDI CR o tej samej mocy - 57

Volkswagen Polo - test | Pierwsza jazda

pierwszy rzut oka również zachęca. Wystarczy jednak dobrać kilka mniej lub bardziej przydatnych gadżetów, by zbliżyła się do większego Golfa. Co będzie, gdy w cenniku pojawi się 105-konna wersja z silnikiem 1.2 TSI? Jeśli z listy dodatków wybierzemy szklany dach, biksenonowe reflektory i skrzynię DSG, cena

Silnikowy zawrót głowy

siebie. Gamę silników benzynowych otwiera 105-konne 1.2 TSI, a zamyka wspomniana "erka" o pojemności 2-litrów i mocy 265 KM. Wśród turbodiesli znaleźć można natomiast cztery motory z systemem wtrysku Common Rail o mocach od 105 do 170 koni mechanicznych (GTD). Ford może pochwalić się jeszcze

Volkswagen Touran 2.0 TDI - test | Pierwsza jazda

bezpośrednim wtryskiem paliwa. Według producenta najsłabsza wersja 1.2 TSI o mocy 105 koni zużywa średnio 6,4 l/100 km (z pakietem BlueMotion). To o 27 proc. mniej niż dotychczasowe 1.6 o mocy 102 koni. Rekordzistą, przynajmniej na papierze, jest jednak 1.6 TDI BlueMotion (105 KM) z wynikiem 4,6 l oleju

Powrót bezołowiówki

podnoszeniu jego mocy, zwykle za pomocą turbosprężarki, kompresora lub obu tych urządzeń naraz. Najlepszym przykładem jest jednostka 1,4 TSI z grupy Volkswagena, która zależnie od wersji osiąga od 122 do 170 KM (w prototypach nawet 210). Taki silnik w odmianie 125-konnej trafił m.in. pod maskę najnowszej

Premiery warte grzechu

 aut, dzięki którym najbliższy rok w motoryzacji zapowiada się ekscytująco:Audi A1W lipcu 2010 roku światło dzienne ujrzy najmniejszy model spod znaku czterech pierścieni. Szlachetna wersja Volkswagena Polo w wersji podstawowej otrzyma motor 1.2 TSI o mocy 105 koni, a w najmocniejszym wydaniu nawet

Nowe silniki w Seatach

skrzynię DSG będzie można zamówić w połączeniu z silnikami 1.6 TDI CR (105 KM) oraz od września z jednostką 1.2 TSI.Nowe wersje silnikowe:Seat Leon 1.2TSI 105KMSeat Leon 1.6CR 105KMSeat Leon 1.6CR 105KM DSGSeat Leon 2.0TSI 265KMSeat Leon 2.0CR 140KM (od października)Seat Leon 2.0CR 140KM DSG (od

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

Teraz silniki 1.2 TSI mają paski rozrządu...

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Dla spokojnych Państwa lepszy będzie tradycyjny 1.6 102 KM-silnik dla Was bezproblemowy.Ale ja mając taki wybór czekał bym na 1.2 TSI,bo choć silnika tego jeszcze nawet nie słyszałem,to mając na uwadze resztę silników TSI,ten 1.2 na pewno będzie fajny.Chociaż niektóre TSI mogłyby bardziej lubić

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

a w czym 1.2 ma przewagę nad 1.6, skoro osiągi podobne? Jedynie w niższym OC, innych zalet nie widzę. Ja w takiej sytuacji bym brał zdecydowanie 1.6- prosta, sprawdzona konstrukcja. Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane. -- .

TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. Obywda maja moc 105 KM. Wiem, ze tego TSI jeszcze nie ma ale jakie macie zdanie nt innych silnikow TSI

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

gieroy_asfalta napisał: Silniki TSi to wielka niewiadoma, są skomplikowane Nie wszystkie, akurat ten nowy 1.2 to stosunkowo prymitywny silnik co niekoniecznie musi byc jego wada .Trzeba pamietac ze to raczej budzetowa konstrukcja a nie ultranowoczesna- mialo byc tanio i

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

w Golfie i Octavii III montowane są obecnie rozwojowe wersje 1.2 TSI CJZA (85KM) i CJZB (105KM) z szesnastozaworową głowicą (wcześniej było osiem zaworów) i paskiem zamiast łańcucha, jeśli chcesz kupić takie auto to problemów z rozrządem mieć nie będziesz stare TSI 1.2 TSI do kupienia jeszcze w

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

qwerty88 napisał: > Z uwagi na uwarunkowania cenowe musze szybko wybrac jedna z wersji Golfa 6: ze > starym silnikiem 1,6 (juz nie produkowanym ponoc) czy tez z majacym pojawic > sie w produkcji w pazdierniku TSI 1,2. > Obywda maja moc 105 KM. No niezupełnie. Ten stary ma 102 KM i

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

mar_j_a_n napisał: > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE n > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zap > rojektowane? 1.2 TSI i to mimo

Najlepsze małe silniki po downsizingu

90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają REALNE niskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla którego zostały zaprojektowane? -- Ja i moje Audi

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

odniesieniu do silnika o takiej, a nie innej pojemności. Wiem natomiast, że nowe silniki 1.2 TSI mają już pasek (a nie łańcuch) rozrządu, co nakazywałoby sądzić, ze te poprzednie (tj. m.in. moja) wersje są wadliwe. Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że mocno siedzisz

Jeśli z silnikiem 1.2 TSI 105 KM to sam chętnie po

roku odkupię sztukę dla żony. Jeśli jeszcze będzie miała 7-biegowy automat DSG to biorę w ciemno za 60% ceny nówki sztuki.

Seat leon III wersja testowa czy warto

Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 tsi 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014?

Re: 1.2 TSI - trwałość łańcucha

cool_piwo napisał: > Posługujesz się tutaj nazwami kodowymi różnych silników (wnioskuję więc, że moc > no siedzisz w temacie) - mógłbyś wypowiedzieć się nieco więcej o faktycznej awa > ryjności "pierwotnych" silników 1.2 TSI, tj. tych z łańcuchem rozrządu właśnie? Rozwijając

Re: Najlepsze małe silniki po downsizingu

buraque napisał: > mar_j_a_n napisał: > > > 90, 120 TCe, 1.2 TSi, 1.0 EcoBoost, 0.9 Turbo TwinAir? > > > > Które z małych (max 1.2 litra) silników są godne polecenia? Które mają RE > ALNE n > > iskie zużycie paliwa, czyli spełaniają główne kryterium dla

Re: Seat leon III wersja testowa czy warto

naaser napisał(a): > Czy warto nabyć wersje testową leona z wyprzedaży rocznika z silnikiem 1.2 t > si 105 KM z przebiegiem 16 tys km z dobrym wyposażeniem w cenie golasa z 2014? 1.2 TSI w kompakcie to jest golas, lepiej poszukaj nowego z wyprzedaży rocznika, pamiętaj, że od

Re: fantastyczny 1.2 TSI

od trzech lat użytkuję 1.2 TSI, max spalanie miejskie przy niskich temp i krótkich odcinkach to 7.5 litra - oleju poza wymianami nie dolewałem bo nie było takiej potrzeby na autostradzie przepisowa jazda to około 7l co do wyników testu to zupełnie mnie nie dziwią, bo pewnie tam się spalaniem nikt

Re: fantastyczny 1.2 TSI

bardziej ze silniki tsi potrafina spalic malo a innym razem duzo. Zbyt wiele skladowych na to wpływa. Na pewno polaczenie tego 1,2 do octavi jest malo logiczne ale do takiego polo czemu nie

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Tce w słabszej wersji (podobno różnią się turbo o zmiennej geometrii) - egzemplarze Lodgy z tym silnikiem są krócej niż rok na rynku więc trudno cokolwiek wywróżyć. Podobno w porównaniu z 1.2 Tsi silnik wygląda na solidniejszy ale jak będzie to się zobaczy.

Re: fantastyczny 1.2 TSI

trypel napisał: > własnie w cotygodniowej gazecie kiblowej czytam test octavii ze 105KM 1.2 TSI. > 40 tys km w 6 msc czyli głownie w trasach. I podsumowanie - srednie zuzycie pa > liwa to ok 8/100, 3176 l na 40000 km. > I dopisek ze to nieźle . Dziennikarze po dorwaniu się do auta

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

A TSI to produkują od zeszłego roku czy co? Już kilka lat są tego typu jednostki w ofercie VW. Testowane przez kilkaset tyś. km przez producenta. Downsizing to już powoli norma. Tu jest inny dylemat poza silnikiem - model. To już kwestia co jest istotniejsze dla użytkownika pomijając wspomniane

Re: fantastyczny 1.2 TSI

nimi delikatnie, przy ostrym deptaniu na gaz biorą więcej niż niejeden wolnossący. Reasumując, też uważam , że średnia 8 litrów to dużo jak na silniczek 1.2, ale myślę też że przy normalnej eksploatacji można spokojnie osiągnąć wynik dużo lepszy. Szkoda, że test nie był na dystansie 100 tyś., bo 40 to

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Gdybyś miał mniej lat i nie przewidywał, że to twoje ostatnie auto należałoby brać 1.2TSI. Parametry wskazują, że nie byłoby to auto dla "kapelusza". W twojej sytuacji lepszym wyborem będzie jednak 1.6. Jest to motor sprawdzony, jeśli coś się spieprzy każdy to naprawi. Ale przede

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym) samochodzie VW daje silnik starszy... czyzby byl lepszy?

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

Ja na Twoim miejscu brałbym 1.6. Jednostka sprawdzona, prosta jak budowa cepa, bezproblemowa. W razie awarii łatwa i tania w naprawie. Sam użytkuję TSI i jestem bardzo zadowolony, jednak 1-wszej partii z nowym 1.2 TSI bym nie wziął. Niby to samo co 1.4, tylko mniejsze, ale... no właśnie, nigdy nie

Re: TSI 1,2 czy stary silnik 1,6 w Golfie 6?

to bierzesz auta wg rocznika czy eksploatacji? To co jest lepszym rozwiązaniem - 5 latek z 100tyś. czy 3 latek z 150tyś. W Polsce dalej pokutuje ocenianie czy wycenianie aut wg rocznika. Z tego co czytałem to VW testował te silniki na dystansie 350tyś albo 450. Nie pamiętam już. Tak czy inaczej dla

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Znam osobiscie 1 przypadek problemow z nagarem w silniku 1.2 TSI 105KM przy jezdzie wylacznie miejskiej... No ale na pewno w TSI nie wystepuje... Ech marketing czyni cuda...

Re: Fanow nowoczesnosci jakos nie widac....

paskiem) i średnio pala 6-6,5 l/100 km - dokładanie do diesla 10 000 pln nie ma sensu bo zwróci się po 200 000 km. Rozmawiałem z naszym flotowcem i powiedział, że następne zakupy firmowe to też TSI bo 4 Fabie 1,2 TSI 85 KM, 4 Octavie 1,4 TSI 122 KM i Superb 1,8 160 KM są bezawaryjne i oszczędne - mają od

Re: nowy crossover/SUV jaki?

Z perspektywy czasu sam zastanawiam się czy silniki o małej pojemności, a za sprawą turbiny - o dużej mocy to dobre rozwiązanie. Sam użytkuję 1.2 tsi (105KM) i przyznam szczerze - silnik jest świetny. Bardzo dynamiczny w mieście, można jeździć na dwa sposoby - albo normalnie i spokojnie (wtedy

Re: fantastyczny 1.2 TSI

motoryzacji, miał na podnośniku Golfa (III lub IV nie rozróżniam ich), na drugim Polo 6N i wyjaśnił mi to tak: "w Golfach sprzęgło wytrzymuje 100 tys. km, w Polo ten sam silnik, to samo sprzęgło, ta sama skrzynia biegów a sprzęgła się nie zużywają, bo lżejsza buda". 1,2 TSI będzie fajny w lekkim

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

Akurat jak wychodzę z pracy do domu to zwykle podjeżdża na parking zielona Fabia z 1,2 TSI i rzeczywiście silnik wydaje taki metaliczny dźwięk. Nieważne czy jedzie, czy już pracuje na wolnych obrotach.

Re: Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Kolego może i masz rację, że 1.2 TSI 105KM to dobry silnik, powiem więcej w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie skodę Roomster z tym właśnie silnikiem. Powiem Ci szczerze, że nie powinieneś rozliczać kogoś czy go stać, czy też nie. To sprawa zbyt osobista! Jeśli kogoś stać na stare TDI jego szczęście

Re: Spalanie TSI

widzę, jak szalejesz Golfem VI z silnikiem 1.2TSI 85KM.

Re: Audi A1 Sportback | Za kierownicą

dlaczego silnik 1,2 TFSI ma tylko 85 km? Ibiza 1,2 TSI ma 105... jakieś pomysły?

Re: Spalanie tsi - film

odpowiednio agresywnej jeździe. Ale to jest właśnie jedna z zalet silników TSI... Kiedy jeździ się spokojnie - spalanie jest rewelacyjnie niskie. A kiedy trzeba nagle przyspieszyć - spalanie znacznie rośnie, ale za to mocy nie brakuje. Sam użytkuję silnik TSI (1.2 105KM) w caddym. JEstem z niego

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja > z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania jak d > o tej pory. Mam szczerą

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

adriankowalski78 napisał: > Lepiej poczekac do kolejnej generacji. 1.2 TSI to chyba nowa jednost > ka, 1.6 TDI też. nowe 1.2 TSI dostępne jest np. w Octavii III - różni się konstrukcją głowicy, zamiast łańcucha ma pasek, system start-stop i rekuperator - zapowiada się ciekawie, ale ja od

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: > OGólnie - jak na dzień dzisiejszy to 1.2 TSI mogę polecić zdecydowanie. Życie z > weryfikuje pewnie moją pochwałę. ja podobnie, ale jestem mniej zestrachany od ciebie, dla mnie wystarczy używać dobrego paliwa, lać dobry olej i pamiętać o właściwym użytkowaniu silnika i

Re: Nowa skoda octavia

osiągi jak 1,2 TSI 85 KM (przyspieszenie do 100 km/h ok. 12 s) W tych pieniądzach (75 tys.) możesz mieć jeszcze Peugeota 508, Citroena C5, nową Mazdę 3 Co do awaryjności silników TSi to te silniki są dopiero od 7 miesięcy w sprzedaży i to tak jak mówienie o noworodku ile będzie żył: - 1,4 TSI obecnie

Re: Metaliczne hałasy z rury wydechowej

forach tez. Reasumujac - bierz silnik nie nowej konstrukcji bo teraz koncerny testuja je na ludziach. Lepiej poczekac do kolejnej generacji. 1.2 TSI to chyba nowa jednostka, 1.6 TDI też.

Audi kupuje Ducati

I TAKIE POWINNO BYC PREMIUM.DUZY SOLIDNY SILNIK,A NIE GOWNO 1.2-1.4TSI JAK W AUDI.POSMIEWISKO!

Re: Byl problem z lancuchem rozrzadu w 1.2 / 1.4

znacznie większy Lancer 1.5 109KM ale może to kwestia wprawy... Lancerem zrobiliśmy z żoną już prawie 90tys km przez 4,5 roku... a Fabią jeździliśmy tylko 16dni (ok. 1000 km) Najwazniejsze ze niczym mnie silnik nie zaskoczyl... 1.2 TSI jest calkiem udana konstrukcja, pewnie w wersji 105KM juz niezle

Re: Że co, zmarnowane pieniądze?

kolekcjonerski (co zwalnia z obowiązku OC, gdy stoi). Mimo papieru, koniecznie chcieli mi przywalić karę. A kasę w przetargach przewala się na wiele sposobów. WZDW w Poznaniu ostatnio ogłosił przetarg na zakup kilku samochodów osobowych. Zdaje się, że te dwa największe, to mają być Skody Rapid/Octavia 1.2 TSI

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

śladów zużycia w silniku. Dokładnie to samo wyszło po teście Polo 1.2 TSI Na mobile.de znajdziesz kilka samochodow z silnikiem 1.4tsi i przebiegiem 250-350tys -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

A w nowej Octavii III silniki benzynowe (1.2, 1.4, 1.8) wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem (TSI - Turbo Stratified Injection). Czy Octavia III z zaawansowanymi technologicznie silnikami, kosztownymi w serwisowaniu i ewentualnych naprawach odniesie sukces handlowy ? Szkoda

Turbomaluch, czyli 1.2 TSI w Polo

Ja mam Leona z 2011r z 1.2 TSI 105KM i jestem zadowolony z dynamiki silnika. Po wypowiedziach które czytam wnioskuję że większość jeździ starymi TDIkami 90KM i nigdy nie jeździli 1.2 TSI- bo ich po prostu niestać . Są to najnowszej generacji silniki które poprzez swoje gabaryty mają zmniejszyć wagę

Re: to jak byś pytał Kiła czy Rzeżączka ?

auto segmentu B proponujecie z benzyniakiem o mocy 80-100 KM? Czy może lepiej rozglądnąś się za np. Kią Picanto 1.2 85 KM, Oplem Adamem 1.4 87 KM czy up! z silnikiem 1.0 75 KM?

Re: fantastyczny 1.2 TSI

Testy - testami. Rzeczywistość - rzeczywistością. 3 rok "katuję" dostawczego VW caddy z 1.2 TSI (wersia 104KM). Co prawda już o tym wspominałem, ale wspomnę raz jeszcze - mimo dostawczego charakteru samochodu - silnik wybrałem w pełni świadomie. Po pierwsze z racji tego, że wydawał mi

Re: Ford wyciśnie 180 KM z 1.0 EcoBoost

Będą te same problemy co z vw TSI. Poczytajcie sobie forum np. skody o modelu roomster. Awarie silnika 1.2 TSI.

Fabia II HTP 1.2 70 KM (wersja Fresh) -czy warto ?

Witam, przymierzam się do zakupu pierwszego własnego auta w segmencie B. Kierując się rozsądkiem postanowiłem zakupić Skodę Fabię II (w salonie). Ostatnio jeździłem Fabią 1.2 TSI o mocy 85 KM i to autko fajnie się prowadziło, ładnie przyśpieszało, ale słyszałem o kosztach naprawy turbiny, więc

Re: Seat Altea

. silniki : z racji ciężkiego i wysokiego nadwozia te o mocy 105 KM czyli 1,2 TSI i 1,6 tdi za słabe samochód praktycznie nie jedzie prawie 13 sekund do setki.

Re: to jak byś pytał Kiła czy Rzeżączka ?

mnie motorem 0.9 TCe. W takim razie jakie auto segmentu B prop > onujecie z benzyniakiem o mocy 80-100 KM? Czy może lepiej rozglądnąś się za np. > Kią Picanto 1.2 85 KM, Oplem Adamem 1.4 87 KM czy up! z silnikiem 1.0 75 KM? suzuki swit .1.3 benzyna

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

wyłącznie z wtryskiem bezpośrednim i turbiną (przykład: Octavia III, Golf VII). W Octavii III producent nie oferuje żadnego silnika wolnossącego, lecz 1.2 TSI 85 KM, !.2 TSI 105 KM, 1.4 TSI 140 KM, 1.8 TSI 180 KM (wszystkie wtrysk bezpośredni i turbina). Jako klient chciałbym mieć wybór w gamie silników

Re: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 KM - wrażenia z z

rozebrano go na części pierwsze . Nie stwierdzono ŻADNYCH śla > dów zużycia w silniku. Dokładnie to samo wyszło po teście Polo 1.2 TSI Silnik obciążony na 75KM zazwyczaj będzie bardziej żywotny niż silnik 125 KM bo w tym drugim są większe przeciążenia....mamusię oszukasz, tatusia oszukasz, ale

Re: Spalanie tsi - film

misiaczek1281 napisał: > ok_vip napisał: > > Sądzę, że silnik ten nie wytrzyma np. 250kkm tak intensywnego użytkowania > jak d > > o tej pory. Mam szczerą nadzieję, że za kilka lat rozpocznę tutaj wątek " > mój ca > > ddy 1.2 TSI totalnie bezawaryjny po 300kkm

Re: Golf VII czy Focus MK3 - prośba o pomoc.

Ford Focus ostatniej generacji to naprawdę super auto, Golf VII jest jednak bardziej dopracowany technicznie i estetycznie wewnątrz. Wygląd zewnętrzny to rzecz gustu, ale oba mogą się podobać. Co do silników TSI to mamy firmowe 4 fabie 1,2TSI 85 KM (0-100 niecałe 12 s, v-max 200 km/h licznikowo) 4

Re: Nowe kombi: Octavia vs Golf vs Focus

bywalec.hoteli napisał: > Cena do 75 000. zaczekaj do czerwca na Octavię III Combi, ew. nowego Golfa, auta porównywalne - Octavia III 600l bagażnika - optymalny silnik 1.4 TSI, ale nawet 1.2 105 daje radę za 75 tys powinieneś spokojnie dostać wyposażoną bez udziwnień wersję (patrzę po

Re: Spalanie tsi - film

koszty - za to w konkretnym czasie. Nigdy nie szczędzę na ich porządnym serwisie, ale ich użytkowanie to osobny punkt. Dlatego z jednej strony, póki co - mogę polecić silnik 1.2 TSI (wczesna wersja z łańcuchem rozrządu, po akcji serwisowej), a z drugiej - tak jak wspominałem. Sądzę, że silnik ten nie

Re: Turbobenzyna w praktyce

andip napisał: > 1.8 TSi czyli turbo 160 KM zapewne od Skody lub Volkswagena ? nie, 1.2 TSI, akurat 1.8 TSI to najlepszy silnik z tej rodziny, można brać w ciemno -- Nie zniosę tego dłużej

Re: Downsizing ...

mniejszego w miejsce wiekszego (1,2 zamiast 1,6, 1,4 zamiast 2,0, 1,8-2,0 zamiast V6 2,5-4,0)... Kazdy kto sie przesiada z 4 cylindrowego silnika wolnossacego jest mocno zdziwiony mozliwosciami pierdzidelka w niskim zakresie obrotow (sam bylem w szoku jak sie ze 1200kg auta 1,5 109KM, wsiadlem w 1100kg Fabie

Re: ile wam pali przy prędkości 180 km/h?

Vw caddy 1.2 tsi 105KM Chwilowe spalanie przy 170km/h - ~17litrów/100km.... Więcej nie da rady (miałem jakieś 300kg bagażu wtedy), czyli pedał wciśnięty w podłogę. Strasznie dużo pali przy takich prędkościach niestety - tutaj pojawia się problem małej pojemności silnika i sporej wysokości auta w

Motodziennik: Alfa Romeo 4C

Sporo silników (np. 1.2 TSI i 1.4 TSI 122 KM) ma intercoolery typu powietrze-ciecz.

Re: Nowy diesel dla Superba

myślicie że zaprezentują też suberba z silnikiem 1.2 tsi? :-)

Re: Spalanie tsi - film

buraque napisał: > ok_vip napisał: > > > OGólnie - jak na dzień dzisiejszy to 1.2 TSI mogę polecić zdecydowanie. Ż > ycie z > > weryfikuje pewnie moją pochwałę. > > ja podobnie, ale jestem mniej zestrachany od ciebie, dla mnie wystarczy używać > dobrego paliwa

Re: VW Beetle od 68 990 zł

Pojeździłem VW Golfem VI 1,2 TSI 105 KM i powiem tak - jako bazowy silnik 1,2 TSI sprawdzi się w Beetlu na 100%, większość nabywców Beetla z pewnością nie będzie potrzebowała więcej mocy, dynamika tego motoru jest bardzo dobra

Re: Octavia III za 100 tysięcy złotych

Z niecierpliwością czekałem na cennik Octavii III. Przyjrzałem się najtańszej wersji Active z silnikiem 1.2 TSI 105 KM (benzyna). Wersja 1.2 TSI 85 KM jest chyba chwytem marketingowy. Do dużego auta tylko 85 KM ? Porównałem z samochodem podobnej klasy: Ford Focus Edition EcoBoost 1.0 Pytanie

Re: zaraz żyłka ci pęknie

małych przebiegów, rzędu 10000 rocznie: bo DSG było wówczas dostępne tylko z dieslem albo w topowej wersji wyposażeniowej 1,2 TSI, która była na dzień dobry droższa o €8000 w zakupie od środkowej wersji TDI 90 KM, droższa przy rejestracji i droższa w eksploatacji. A automat do auta miejskiego to

Re: Downsizing ...

.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.2_R4_TSI.2FTFSI) 1.4 R4 16v TSI/TFSI DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes 90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 210 newton metres (155 lbf·ft) @ 1,500-4,000 rpm — Passat (2009 on) 90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 200 newton metres (148 lbf·ft) @ 1,500-3,500 rpm &mdash

Re: Hehe!

qqbek napisał: > Co z tego, że sedan ma mieć 200KM? Jechał Adamaszek kiedyś którąś z tych nowych > , turbodoładowanych, małolitrażowych "kosiarek"? Ja miałem tę nieprzyjemność (O > ctavia 1,2TSI) - do załączenia się turbiny naprawdę bez rewelacji... ciągnie du > żo, dużo

Re: Motodziennik: Polo czy Golf?

@Necro Przyspieszenia Golfa i Polo z tym samym silnikiem 1.2 TSI nie różnią się znacznie. (www.vw.pl)

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: >Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) Ale to jest głos za starym (tzn. chyba aktualnym?) 1.2 tsi czy przeciw niemu? Wg moich dotychczasowych doświadczeń 8v (zamiast 16v) i łańcuch zamiast paska rozrządu to w kwestii

Re: VW Beetle od 68 990 zł

Nie rozumiem czemu jest przeskok z 1,2 na 2,0. Mają przecież jeszcze nieco bardziej odpowiedni od 1,2 silnik 1,4 TSi.. Ale kto zrozumie tych z markjetingu ;))

Re: Golf VI 1,2 TSI 105 KM czy Hyundai I 30?

arnie31 napisał: > czytałem że silniki TSI się psują wersja 1.2 zasadniczo ma (a raczej miała dwa problemy: zacierający się EGR (rozwiązano to przez dodatnie podkładki pod turbinę i nowy soft) oraz wadliwy łańcuch rozrządu (obecnie montowany jest mniej rozciągliwy i problem nie występuje

Re: Turbobenzyna w praktyce

wicehrabia.julian napisał: > andip napisał: > > > 1.8 TSi czyli turbo 160 KM zapewne od Skody lub Volkswagena ? > > nie, 1.2 TSI, akurat 1.8 TSI to najlepszy silnik z tej rodziny, można brać w ci > emno > W ciemno to można brać 1,4 80 KM...dłużej pożyje ;-)

Re: Aveo, Fabia, Clio, Punto?

właściwie wybór masz między Punto (mocniejszą wersją 1.4) a Fabią 1.2 70KM (3 cylindry). W Fabii przyzwyczajenia wymaga dźwięk (a raczej warkot) silnika no i fakt, że po włączeniu klimy auto traci dynamikę. Znacznie lepszy wybór to 1.4 16V lub 1.2 TSI. Fiat jest ok, ale u mnie przegrał ergonomią i

Re: Nowe Skody Fabie - gdzie mają?

ale żaden nie ma 1,2 TSI z projekcyjnymi lampami ten model będzie na wyposażeniu Word-u ,mają ze starym silnikiem 1.2 i ze zwyklymi lampami

Re: Spalanie TSI

przyspieszało) w szerszym zakresie obrot > ów, synku. Już zresztą widzę, jak szalejesz Golfem VI z silnikiem 1.2TSI 85KM. Tak, Turbo jest po to, żeby auto lepiej rozwijało moc ...a jeśli auto dobrze przyspiesza to co się dzieje? więcej pali ;-) a miało być oszczędnie bo taka była idea downsizingu

Re: Nowoczesna technika czy strzał w kolano

.6. Co w nich takiego swietnego poza mozliwoscia zagazowania? Przeciez taki 1.6 102KM w porownaniu do 1.2 TSI 105 KM to smieszny silniczek z maksymalnym momentem od 3800 obr/min, do tego spala jeszcze ponad 1 litr wiecej paliwa.

Re: Volkswagen Jetta na cenzurowanym

VW produkuje wiele jednostek TSI: 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI i jakoś nie słyszałem żeby nie były trwałe i bezawaryjne. Jedyne problemy były w wersji 1,4 TSI 140 KM z napinaczem rozrządu ale już je usunięto. Pozostałe wersje nie mają żadnych wad. 2,0 TSI jest wręcz uznawany za jeden z

Re: EcoBoost | Mały nie znaczy słaby

Tylko że fiat nie pakuje swego ustrojstwa do klasy compact, a Ford tak. I kto tu jest większym bandytą. Nie chce chwalić Volkswagena, ale oni wprowadzając silnik 1,2 dołożyli graczek i 1,2 TSI ma 4 cylindry a nie trzy jak zwykły 1,2 VW.

Re: Dlaczego diesel?

Kiedyś to się może opłacało, ale teraz w przypadku niektórych modeli taka inwestycja zwraca się po 200 tys. km. (np. Octavia z silnikiem 1,2TSI i 1,6TDI) -- www.motobloger.pl.

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli tylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bidą: albo stare 1.6 albo TCe 130 - nieudany motor o spalaniu

Re: Mikrus Volkswagena po siłce

stawiałem raczej na udany silnik 1,2 TSI 105 KM ale jeśli są w stanie wyciągnąć podobną moc z 3 cylindrowej litrówki to proszę bardzo. Ostatnio litrowy silnik turbo 125 KM pojawił się nawet w kompaktowym Fordzie Focusie ;-)

Re: Spalanie tsi - film

ok_vip napisał: > Jest jeszcze jedna ciekawostka - byłem jakiś czas temu na jeździe próbnej jakim > ś nowym VW. Zagadałem do sprzedawcy apropos właśnie żywotności silnika 1.2 tsi > u innych użytkowników. Powiedział mi, że aktualnie stosowany model jest zupełni > e inny od tego

Re: Renault Fluence | Długi dystans

@parkingowy i m Dotarte, (słynne i wychwalane) 1.2 TSI w Yeti w trasie potrafi spalić 10.9 ! Faktycznie, 140 konny silnik renault "pali jak smok"

Re: ale klemens

ma kupę wad Honda nie oferuje podobnej skrzyni tylko stary pieciobiegowy automat > po trzecie - 1,8 nie jest wiertarką Zgoda. Z maksymalnym momentem na poziomie 1.2 TSI, ale dopiero od 4300 obr/min. > po czwarte - 90% octavii to słabe diesle i słabe benzyny - przynajmniej w Polsce Zgoda

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

cloclo80 napisał: > Jeśli Octavia to 1.6+gaz albo 1.8TSI. Zdala od 1.2TSI (wkrótce ten motor trafi > do kosza, nowe 1.2TSI będzie miało pasek i 16v) i 1.4TSI (pali jak smok jeśli t > ylko mocniej depnąć na pedał gazu). Renault w motorach Pb prezentuje nędzę z bi > dą: albo stare 1

Re: Hyundai Elantra | Za kierownicą

max moment przy prawie 5 tys obrotów? to potrafią tylko skośni, jak chcesz jechać to musisz piłować silnik ile wlezie dziękuję, wolę TSI TSI? Najlepiej silniczek 1.2 i 180 kM:) Po 20 000 tysiącach taki pierdzisilnik jest do kapitalnego remontu i szwaby się cieszą bo płacisz jak za 2 samochód ...

Re: Salon Frankfurt 2011 | Ford Focus 1.0 EcoBoos

No proszę ile zachwalaczy na forum, ale jak VW 2 lata temu przedstawił 4 cylindrowego 1,2 TSI 105 KM to była zmasowana krytyka ;-) a dziś silniki 1,2 TSI o mocach 85 i 105 KM są chwalone i nikt nie narzeka że nie dają rady napędzić nawet dużych aut typu Jetta

Re: 15 po mieście? BZDURA!

z pracy dostałem skode fabie 1.2 TSI (fabryczne spalanie pewno ponizej 5) i czy to w trasie czy w mieście pali więcej niż 25 letni samochód :)

Re: seat ibiza 1.2 tsi

bardzo dobre. Generalnie w porównaniu do zwykłych silników 1.6 auto spala ok 1.5l mniej w mieście i około 1l mniej w trasie przy prędkościach do 100km/h, na autostradzie przy 160-170km/h różnice maleją i spalanie jest takie jak w zwykłym 1.6. Silnik 1.2 TSI/TFSI daje jednak dużą przyjemność z jazdy

Re: Focus 1.0 EcoBoost od 63 050 zł

Przychodzą mi na myśl wypisywane kiedyś komentarze jak VW wprowadzał do Golfa 1.2TSI. Tylko 105KM. Średnio 5,2l na 100km jest realniejsze, a dodatkowo silnik nie tak wysilony. Ford bez wątpienia robi postęp, ale chyba trochę przesadzili. Cena też nie zachęca. To już tego Golfa 1.2TSI z automatyczną

Re: Tiguan 2.0 tdci dsg

Zależy o jakim silniku piszesz, bo możesz mieć i 1.2 tsi z dsg i będzie coś z 70 pare -- http://www.wojcicki.biz/email/wozek3.gif Frank

Re: seat ibiza 1.2 tsi

Mam VW caddy 1.2 tsi w wersji 105KM. Auto ma aktualnie około 65 000km przebiegu. I faktycznie miało kiedyś problem z głośno pracującym łańcuchem rozrządu - wszystko zostało naprawione podczas akcji serwisowych. Poza tym jestem "wniebowzięty" tym silnikiem. Ja jeżdżę bardzo

Re: Nowe do 50 tys - co?

Jeżeli Starszy Pan ma doświadczenie ze Skodą (zakładam, że dobre, bo to dobre samochody są) i mieszka w przyzwoitej odległości od ASO Seata, to mają tam bardzo kozrzystne promocje na samochody z rocznika 2012. Za 50 tys zł (może 51) można kupić Seata Ibizę ST (kombi) z silnikiem 1,2 TSI i 6-biegową

Re: Megane vs. Octavia. Co wybrać?

Zamiana SOHC na DOHC to warunek konieczny stosowania systemu zmiennych faz rozrządu, którego aktualne 1.2 TSI nie posiada. Przy okazji zmienia się liczba zaworów. Zamiana łańcucha na pasek to zapewne coś z paragrafu cięcie kosztów i obniżka wagi. Obie zmiany to raczej minus z paragrafu

Re: Co sądzicie o KIA Venga?

Witam. Ja też miałem podobny problem (vide - kilka postów wstecz). Wybrałem octavię z kilka przyczyn. Nie wiem do czego potrzebne będzie Ci auto i to głównie jest wyznacznikiem jakie kupisz. Ale jak dla mnie 1,2 TSI zniszczy się po 150-200 tyś km. Zawsze turbina robi swoje i wyciąganie z 1,2 tylu

Re: renault scenic - wady

udziwniona ergonomia i przód zupełnie nie do wyczucia, Touran - również słaby silnik 1.2 TSI lub słynący z awarii 1.4 - ale już droższy, Orlando - nie mieszczą się trzy foteliki, mały bagażnik, Verso - droga, plastikowa z małym bagażnikiem. Poza tym Grand Scenic wygrał w kategorii miejsca w 2. rzędzie

Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem

silnika benzynowego z bezpośrednim wtryskiem benzyny jest silnik FSI oraz jego turbodoładowane odmiany TFSI/TSI koncernu Volkswagen-Audi. Zastosowano w tym silniku katalizator wiążący tlenki azotu i regenerujący się podczas pracy na cyklu mieszanki bogatej. Zaś silnik FSI/TFSI (2.0 TFSI) otrzymało

Silnik długoskokowy

Silnik długoskokowy – silnik spalinowy w którym skok tłoka jest większy niż 1,2 średnicy cylindra (S/D>1,2). Silniki długoskokowe są częściej silnikami o zapłonie samoczynnym, w mniejszym stopniu o zapłonie iskrowym.Mają następujące zalety: większy skok daje lepszą sprawność termodynamiczną

Silnik żywy

wykorzystanie: kabestan, kierat, koło deptakowe, zaprzęg. Literatura "Technik" praca zbiorowa wydana staraniem Komitetu Redakcyjnego (Drukarnia Rubleszewskiego i Wrotnowskiego w Warszawie) 1 tom - 1905r, 2 tom - 1908 r.

Silnik pięciosuwowy

pracującego w cyklu dwusuwowym. Celem poznania zasady działania oraz zrozumienia dlaczego handlowo silnik ten został nazwany silnikiem pięciosuwowym warto prześledzić poszczególne etapy cyklu pracy.Umownie cylindry ponumerowano w następujący sposób: 1 cylinder czterosuwowy cylinder dwusuwowy niskiego

Silnik sprzężony

, natomiast rzadko były stosowane w parowozach, gdzie mniejsze zużycie paliwa nie rekompensowało skomplikowanej budowy i obsługi oraz wyższych kosztów napraw. Przykłady parowozów z silnikiem sprężonym Parowozy eksploatowane w Polsce z silnikiem poziomym: Oc1, Od2, Od13, Pn12 ATSF 3000 - parowóz Malleta posiadający

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.